Bīberam un «One Direction» uzradies jauns konkurents (14)

TVNET
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/ScanPix

Ja pirms četriem gadiem par pusaudžu meiteņu galveno plakātzēnu varēja dēvēt kanādiešu zvaigzni Džastinu Bīberu, pirms gada - britu/īru boibendu «One Direction», tad šogad pie popmūzikas apvāršņa spilgti uzausis jauns zēnu kolektīvs (šoreiz ar ģitārām rokās) - «5 Seconds of Summer», kas, kā rāda panākumi topos, nopietni sāk konkurēt par meiteņu sirdīm.

Austrāliešu popgrupa šonedēļ iekarojusi ASV pieprasītāko albumu «Billboard 200» topa 1. vietu ar savu debijas plati «5 Seconds of Summer». Nedēļas griezumā ieraksts pārdots 259 000 kopiju, liecina mūzikas un video pārdošanas apjomu izsekošanas sistēmas «Nielsen SoundScan» dati.

Šis ir trešais labākais šā gada starts (labākais padevās grupai «Coldplay» ar ierakstu «Ghost Stories» - 383 000 kopiju pirmajā nedēļā).

Jaunais puišu albums seko nesen izdotajam mazalbumam «She Looks So Perfect», kas gada sākumā topā startēja ar 143 000 kopijām.

Tikmēr otrajā vietā vēl joprojām muzikālās animācijas filmas «Frozen» (Ledus sirds) skaņu celiņš, savukārt pagājušās nedēļas līderis - komiķis «Weird Al' Yankovic» noslīdējis uz 3. vietu.

5. vietē debitē jaunais repera «Common» albums «Nobody's Smiling» (24 000).

Kopumā, salīdzinot ar šo pašu laika posmu pagājušogad, albumu pārdošanas apjoms samazinājies par 9%.

Komentāri (14)CopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu