Britu mūzikas žurnālu tirāžas turpina samazināties (1)

TVNET
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Diemžēl globālais tīmeklis pamatīgi iedragājis ne tikai mūzikas kompaktdisku tirdzniecību, bet arī mūzikas žurnālu tirāžas. Gadu no gada populārākie mūzikas izdevumi Lielbritānijā piedzīvo būtisku apgrozījuma kritumu. Viena no dramatiskākajām lejupslīdēm skārusi iknedēļas izdevumu «New Musical Express» («NME»), kas salīdzinājumā ar pagājušo gadu piedzīvojis kritumu par 28,5 procentiem.

Arī citi mūzikas žurnāli - «Q», «Mojo», «Uncut», «Kerrang!» piedzīvojuši kritumu, kamēr žurnāli, kas veltīti kino, turpina darboties ar labām sekmēm.

2008. gadā «NME» iknedēļas tirāža sasniedza aptuveni 56 000 eksemplāru, savukārt šā gada pirmajos sešos mēnešos tirāža ir vien 14 312.

Labās ziņas ir tādas, ka veiksmīgi darbojas «NME» mobilo telefonu un interneta versija, un žurnāla izdevēji plāno paplašināties un izveidot «NME» lapas Indijā un Brazīlijā.

Kopumā britu drukāto mūzikas izdevumu tirāžas samazinājušās par 15,3%. No 252 833 (2013.gada jūnijā) uz 214 121 (šā gada jūnijā).

«Q Magazine» periodā no 2013. gada jūnija līdz šā gada jūnijam ik mēnesi pārdeva 48 353 kopiju un piedzīvojis kritumu par 21,8, «Kerrang!» un «Uncut» par aptuveni 12 un «Mojo» par 10,9 procentiem.

Komentāri (1)CopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu