Vinila albumi apsteidz digitālo albumu pārdošanu

TVNET
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Saskaņā ar britu Izklaides mazumtirgotāju asociācijas (ERA - Entertainment Retailers Association) sniegto informāciju, pagājusī nedēļa ir bijusi pirmā, kad vinila albumu pārdošanas apjoms bijis lielāks nekā pārdoto digitālo albumu skaits.

Kā norāda ERA, vinila albumu iegādei iztērēti 2,4 miljoni mārciņu (2,83 miljoni eur.), savukārt digitālo albumu - 2,1 miljons (2,48 miljoni eur.).

Pagājušogad šajā pašā laika posmā aina bija pilnīgi cita. Vinilam iztērēti 1,2 miljoni mārciņu (1,41 miljons eur.), bet digitālajam formātam - 4,4 miljoni (5,2 miljoni eur.).

Kā norādīja ERA pārstāvis, «tā ir būtiska iepirkšanās paradumu maiņa pēdējo 12 mēnešu griezumā».

Vinila formāta popularitāti pēdējā nedēļā varētu skaidrot gan ar «Melnās piektdienas» iepirkšanās drudzi, gan to, ka daudzi kā Ziemassvētku dāvanu izvēlas vinilplati. Būtiski ir arī tas, ka lielākās veikalu ķēdes (piemēram, «Sainsbury’s» un «Tesco») arvien plašākā sortimentā savos plauktos piedāvā vinila ierakstus.

Savukārt digitāli klausītāji arvien vairāk izvēlas nevis iegādāties albumu, bet to straumēt.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu