BMW uzpucējis 7.sēriju (8)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Trīs gadus pēc jaunās 7.sērijas nonākšanas apgrozībā markas flagmanim veikta virkne dizainisku un tehnisku uzlabojumu.

Konkurence lielajā premium klasē ir liela, tādēļ tajā ietilpstošie auto tiek regulāri pucēti un atjaunoti. Kopš jaunākās paaudzes BMW 7.sērijas iznākšanas ir pagājuši vien trīs gadi, taču auto jau ir sagatavota virkne uzlabojumu, gan ārējā dizainā, gan salonā un zem motora pārsega.

Jaunās 7. sērijas pamanāmākā iezīme ir jaunie LED priekšējie lukturi ar BMW raksturīgajiem Corona gredzeniem un smalkā akcentu josla, kas tagad ļauj atpazīt jauno BMW 7. sēriju arī diennakts tumšajā laikā. Izmaiņas notikušas arī radiatora režģī, kur 12 lameļu vietā tagad ir deviņas, nedaudz citādāks ir arī motora pārsegs. Pēc feislifta 7.sērija ir ieguvusi jaunus virzienrādītājus ārējo spoguļu korpusos, kā arī nedaudz izsmalcinātāku aizmugurējo daļu.

Foto: BMW

Salonā tikmēr ir iebūvēti vēl komfortablāki jauna dizaina priekšējie sēdekļi ar optimālu sānu balstu un nepārspējamu komfortu garos ceļojumos, norāda BMW. Arī aizmugurē sēdošie var ceļojumā baudīt greznību un patīkamu izolāciju no ārpasaules trokšņiem. Bet pēc izvēles aizmugurējo sēdekli var iekārtot gluži kā aviolaineru pirmās klases sēdvietas, kurās katrs braucējs var baudīt privāto sfēru, skatīties filmu 9,2 collu ekrānā un baudīt jaunas 1200 vatu Bang & Olufsen High End Surround Sound sistēmas akustisko kvalitāti.

Vadītājam tikmēr lielākais jaunums ir pilnībā digitalizētais instrumentu panelis ar 10,25 collu ekrānu, uz kura instrumenti tiek atainoti, izmantojot dažādas krāsas un grafikas atkarībā no izvēlētā braukšanas režīma, un displejā tiek rādīta situācijai atbilstoša informācija, piemēram, statuss un funkcijas.

Līdz ar feisliftu BMW 7.sērijas notikušas ne tikai vizuālas izmaiņas, bet arī tehniski uzlabojumi, kas ļauj savienot tādus jēdzienus kā jaudas pieaugums un degvielas patēriņa kritums.

Plašajā dzinēju paletē jaudīgākais aizvien ir modelim 760i paredzētais 6 litru V12 turbomotors. Tas attīsta 544 ZS, 750 Nm, 100 km/h ļauj sasniegt 4,6 sekundēs, bet vidēji patērē 12,8 l/100 km. Nākamais pēc auguma ir modelis 750i. Tam aizvien zem motora pārsega ir iebūvēts 4,4 litru V8 turbomotors, taču tā jauda jau ir nevis 407, bet gan 450 ZS (griezes moments sasniedz 650 Nm). Tātad rupji rēķinot jauda ir par 10 procentiem, griezes moments par 8,5% lielāks, bet tai pašā laikā patēriņa samazinājums sasniedz veselus 25% un 750i ļauj iztikt vidēji ar 8,6 l/100 km. Priekš auto, kas 100 km/h sasniedz 4,8 sekundēs, visnotaļ smieklīgs rādītājs.

Foto: BMW

Kāpjot zemāk pa benzīna modeļu hierarhijas kāpnēm, stāv 740i ar 3 litru turbo motoru, kurš attīsta 320 ZS, 450 Nm un vidēji tērē 7,9 litrus uz 100 km, bet pats knapākais, ko visos noieta tirgos nemaz nepiedāvās, ir 730i ar 258 ZS un 8,6 litru vidējo patēriņu.

Dīzeļmodeļu saimes flagmanis ir 750d xDrive (xDrive pilnpiedziņa, kas šajā gadījumā ir standarts, atsevišķi ir pieejama arī modeļiem BMW 750i, BMW 740d un BMW 730d). Tam uzstādīts M Performance sērijas 3 litru dīzelis ar trim turbīnām, kas ļauj sasniegt 381 ZS jaudu, 740 Nm griezes momentu, 100 km/h attīstīt nieka 4,9 sekundēs, bet tai pašā laikā vidēji patērēt tikai 6,4 litrus «smagās» degvielas. Vides savukārt draugiem noteikti patiks, ka 750d xDrive jau tagad izpilda Euro6 izmešu normatīvus.

Soļojot tālāk pa dīzeļmodeļu kāpnītēm uz leju, seko 740d ar 3 litru dīzeli, kurš attīsta 313 ZS un vidēji patērē 5,7 litrus dīzeļa, un 730d ar trīslitrīgu motoru, kurš attīsta 258 ZS un vidēji iztiek ar 5,6 l/100 km. Ar opcionāli iegādājamo BluePerformance tehnoloģijas paketi arī šis motors atbilst Euro6 normām.

Atsevišķi no visiem 7.sērijas modeļiem piedziņas ziņā jāizdala BMW ActiveHybrid 7. Tas apgādāts ar 320 zirgspēku benzīna turbo motoru, 55 ZS elektromotoru un litija jonu baterijām. Pilnas jaudas režīmā auto spēka agregāts kopā attīsta 354 ZS un 500 Nm, ar ko 100 km/h var sasniegt 5,7 sekundēs. Auto vidējais patēriņš ir 6,8 litri un tas ir par 14% zemāks nekā modelim 740i, kas apgādāts ar identisku iekšdedzes dzinēju. Starp citu, BMW ActiveHybrid 7 var pārvietoties arī elektriski, tiesa, tad vadītājam jābūt ļoti uzmanīgam ar akseleratora pedāli, maksimālais ātrums nedrīkst pārsniegt 60 km/h un nobraucamais attālums nebūs lielāks par 2-2,5 kilometriem.

Komentāri (8)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu