«Auto ziņas» iepazīstina ar jauno 911 Carrera (33)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Pateikt, ka Porsche ir īpašs auto, būtu tas pats, kas paziņot, ka skābeklis reizēm noder elpošanai. Porsche sporta automašīnas pamana un pazīst pat tie, kam visas mašīnas izskatās vienādas, – pārsvarā tāpēc, ka šī izskatās citādi un tā jau pusgadsimtu no vietas. Taču kas, izņemot cenu virs 100 000 eiro un dīvainu formu, ir tik īpašs poršā?

Viss progresīvais, kas jebkad radīts automobiļu industrijā, ir sastopams šajā auto - Porsche 911. Tas piedzīvojis septiņas modeļu paaudzes, taču saglabājis tādu pašu profilu, kāds bija pašam pirmajam modelim. Nu jā, un jau 48 gadus motors tam atrodas bagāžniekā.

Ja runa būtu par jebkuru citu, parastu auto, varētu pat nepieminēt, ka riteņu bāze jaunajā modelī kļuvusi lielāka. Taču 911 Carerra šī ir tikai otrā reize kopš 1963. gada, kad atstatums starp asīm tiek būtiski palielināts. Modelis ar rūpnīcas kodu 991 ir par 56 mm garāks nekā 997, bet riteņu bāze palielināta par veseliem 10 centimetriem. Nezinātājam visi Porsche izskatās līdzīgi, tomēr 90% detaļu ir pilnīgi jaunas vai vismaz uzlabotas.

Foto: Porsche

Tā kā jaunā 911 Carrera lielā mērā ir izgatavota no alumīnija, tās motors tagad ir mazāks nekā agrāk - 3,4 litri 3,6 vietā. Tomēr tas attīsta 350 ZS, kas ir vairāk nekā 100 ZS no darba tilpuma litra, turklāt bez turbīnām. Un tomēr, ja jau tēmēklis pacelts tik augstu, labāk skatīties uz Carrera S, kuras 3,8 litru motoram ir 400 ZS, un tie ļauj līdz 100 km/h paātrināties par 0,3 sekundēm ātrāk - 4,5 sekundēs (ar divsajūgu kārbu pat 4,3 sekundēs).

Porsche 911 Carrera ir pirmais vieglais pasažieru auto, kas tiek komplektēts ar 7 pakāpju manuālo pārnesumkārbu, bet tam ir arī otra opcija - divsajūgu Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK) automāts ar septiņiem pārnesumiem, kas paātrināšanos padara par dažām sekundes desmitdaļām straujāku.

Lai gan 911 Carrera ir sportisks auto, kam standarta sprinta veikšanai nevajag pat piecas sekundes un kurš tiek apgādāts ar 19 vai 20 collu riteņiem, gaita ir pārsteidzoši rāma. Praktisks gan šis auto ir tikai nosacīti, jo salonā vietas ir tikai diviem cilvēkiem, bet bagāžnieks atrodas tur, kur citiem auto motors, un tas nav diez ko liels.

Vairāk par jauno Porsche 911 Carrera uzzināsi, noskatoties zemāk pievienoto LNT Auto ziņu sižetu.

Komentāri (33)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu