«Auto ziņas» vērtē BMW M6 (10)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Nav daudz tādu auto, kas spēj sasniegt motorizēto spēkratu evolūcijas virsotni. Šajā virsnotnē atrodas vismaz pāris BMW modeļi, tostarp arī jaunais BMW M6, kas tiek piedāvāts uzreiz abās virsbūves versijās - gan kā kabriolets, gan kā kupeja.

Tāpat kā M5, arī M6 un M6 Cabriolet ir apgādāti ar 4,4 litru V8 dzinēju, kam ir divi turbokompresori un 560 zirgspēku jauda. Pārāk daudz, lai vislabākā vieta auto testēšanai būt nevis kādas lielpilsētas sānieliņas, bet gan Ascari sacīkšu trase Spānijā.

Foto: BMW

M6 ir apgādāts ar 10 dažādiem radiatoriem, taču 30 grādu karstumā tie ne vienmēr labi tiek galā ar karstuma viļņiem. To gan nevarētu teikt par keramiskajām bremzēm, kas neatkarīgi no braukšanas stila ir un paliek nenogurdināmas. Tiesa, tās maksā 8700 eiro.

Pirmajā brīdī varbūt arī nešķiet, ka M6 būtiski vizuāli atšķiras no 6.sērijas, taču ieskatoties pamatīgāk, acīs «iekrīt» virkne neredzētu podziņu, ar kurām vadītājs pēc saviem ieskatiem var mainīt auto mezglu parametrus, tostarp akseleratora jutīgumu, stūres iekārtas darbību, Getrag izstrādātās divsajūgu M-DCT pārnesumkārbas darba manieres, amortizatorus u.c.

Vairāk par sajūtām un piedzīvojumu, ko nodrošina vismaz 130 tūkstošus eiro vērtais M6, uzzināsi, noskatoties zemāk pievienoto video.

Komentāri (10)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu