Peugeot pasaules pilsētām sagatavojis elektrisku kupeju-kabrioletu

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Franču autobūves uzņēmums Peugeot ir radījis un prezentēšanai Frankfurtes auto šovā sagatavojis konceptuālu mazās klases kupeju-kabrioletu, kura piedziņai tiek izmantots elektromotors.

Konceptuālais Peugeot Fractal ir tikai 3,81 metru garš un 1,77 metrus plats. Auto, kura klīrensu var regulēt diapazonā no 7 līdz 11 centimetriem,

uz priekšu dzen pāris pa vienam uz katras ass uzstādītu 102 zirgspēkus spēcīgu elektromotoru.

To barošanai tiek izmantots 40 kilovatstundu akumulatoru bloks, kurš iebūvēts zem grīdas starp asīm.

Jāpiebilst, ka zemākie klīrensa iestatījumi ir paredzēti šosejām, uz kurām auto attiecīgi pieplok zemei, uzlabojas aerodinamika un samazinās enerģijas patēriņš, savukārt augstais klīrenss paredzēts pilsētas apstākļiem un ātruma slāpētājiem. Tiem pārbraukt bez bojājumiem palīdz arī virsbūves pārkares, kas priekšā un aizmugurē ir 0,52 metri.

No nulles līdz 100 kilometriem stundā 1000 kilogramus smagais Fractal paātrinās 6,8 sekundēs,

bet tā gaitas rezerve pēc vienas bateriju uzlādes ir pieņemami 450 kilometri. Tā kā Fractal ir visnotaļ mazs auto un pēc koncepcijas drīzāk piemērots un paredzēts lietošanai pilsētā, būtu interesanti zināt, cik aizņem paātrinājums līdz pilsētas ātrumam jeb apmēram 50 - 60 kilometriem stundā, tomēr šo rādītāju Peugeot sākotnējā informācijā nav iekļāvuši. Tā vietā Peugeot norāda, ka pirmo kilometru mazais auto spēj veikt 28,8 sekundēs.

Lai vai kā jaunais konceptauto demonstrē, kā izskatīsies nākamo Peugeot modeļu i-Cockpit priekšējā paneļa arhitektūra. Salona apdarē, ietekmējoties no skaņu ierakstu studijām, cita starpā izmantots ozols un varš.

80% salona detaļu izgatavotas, izmantojot 3D drukāšanas iekārtas.

Peugeot Fractal ir digitāls instrumentu panelis, kura diagonāle ir 12,3 collas. Tāpat auto ir projekcijas ekrāns ar 7,7 diagonāli, kā arī skārienpanelis uz stūres.

Bez tā auto ir unikāla 9.1.2 tipa audiosistēma, kas izstrādāta, sadarbojoties ar kompānijām Focal un Subpac. Tajā ietilpst 13 skaļruņi, ieskaitot divus sabvūferus un speciālas ierīces, kas iebūvētas sēdekļu atzveltnēs un atskaņo zemas frekvences skaņas. Tāpat var atzīmēt, ka audiosistēma ir sajūgta ar navigācijas sistēmu un, piemēram, ja tuvosies pagrieziens pa labi, attiecīgais paziņojums tiks atskaņots pa salona labās puses skaļruņiem.

Vēl saistībā ar skaņu var atzīmēt, ka Fractal ir

speciāla apziņošanas sistēma, kas ar uzsaucieniem gājējiem un velobraucējiem brīdina par elektromobiļa tuvošanos.

Šo sistēmu Peugeot attīsta projekta eVader ietvaros kopā ar tādām kompānijām kā Nissan, Renault un Citroen. Šādas sistēmas elektromobiļiem Eiropā būs obligātas no 2019.gada.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu