Rīgas satiksme atsakās no «nano tehnoloģijām»

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Evija Trifanova/LETA

Rīgas satiksmes pārstāvis Viktors Zaķis TVNET skaidro, ka ik dienu tiek tīrīts ap 1000 sabiedrisko transportlīdzekļu. Bet sēdvietu materiālus, kas atgrūž un neuzņem putekļus un netīrumus, Rīgas sabiedriskajā transportā neplāno ieviest.

«Sabiedriskā transporta salons – pieturstieņi, sēdekļi, logi un logu malas, grīda un transporta ārpuse tiek tīrīti katru dienu. Gadījumā, ja transportā uzdarbojušies vandaļi un to apķēpājuši, tiek notīrīti arī šie ķēpājumi,» stāsta Zaķis.

Viņš iestarpina, ka reizi trijos mēnešos transporta salonos tiek veikta padziļināta tīrīšana un īpaša dezinfekcija, kas pasargā salonu un sēdekļus no dažādiem parazītiem un vīrusu infekcijām. Tāpat pēc tam, kad transportam veikts remonts, pirms došanās maršrutā tiek veikta tā padziļināta tīrīšana un tīrīti gan griesti, gan salons. Ņemot vērā to, ka katru dienu uz līnijas tiek norīkoti aptuveni 1000 transportlīdzekļi, vakarā visi arī tiek tīrīti.

Tīrīšanu veic 114 sabiedriskā transporta līdzekļu tīrītāji, kas strādā gan autobusu un trolejbusu parkos, gan arī tramvaju depo. Sabiedriskā transporta tīrīšanas izmaksas Zaķis nekomentēja.

Tikmēr, Zaķaprāt, sabiedriskā transporta sēdvietām ir savi plusi un mīnusi: «Salonos izvietotas plastmasas sēdvietas ir nepatīkami aukstas, arī dermatīna sēdvietas ziemā ir aukstas, bet vasarā tās sviedrē, tāpēc patlaban nav plānots salonos mainīt esošo sēdvietu materiālu.»

TVNET piedāvā apskatīt videomateriālu, kur sabiedriskajā transportā ārzemēs sēdvietas pārklātas ar speciālu materiālu, kas netīrumus atgrūž. Tādējādi tās vienmēr paliek tīras.

«Rīgas satiksmes» pārstāvis atzīst, ka Latvijā šādu sēdvietu virsmas materiālu nav plānots ieviest.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu