Solīts makā krīt! Lūk, Volvo V90

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Volvo

Kā solīts pirms pāris nedēļām, Volvo šodien oficiāli parādījuši sava jaunā flagmaņa versiju ar universāļa virsbūvi - V90.

Deviņdesmito modeļu sērijā ir jaunpienācējs - līdzās apvidniekam XC90 un sedanam S90 Volvo ir radījuši arī universāli V90. Tas ir auto, ko Volvo paši dēvē par vairāk nekā 60 gadus senā pagātnē sāktās praktisko universāļu ēras turpinājumu.

V90 nepārprotami ir modernāks, tā konstrukcijā īstenoti progresīvākie risinājumi, no kā iegūst gan braukšanas komforts, gan gaitas īpašības, gan arī drošība, salona apdarē izmantoti augstas raudzes materiāli, uzmanība pievērsta stilistiskām detaļām, tomēr tajā pašā laikā ļoti būtisks aspekts bijis praktiskums. Citiem vārdiem sakot, būvējot V90,

mūsdienu inženieri turējušies pie tām pašām vadlīnijām, pie kurām viņu kolēģi pirms vairāk nekā 60 gadiem,

kad iznāca pirmais Volvo Duett.

Volvo pagaidām neiedziļinās detaļās, proti, nesaka, cik liels ir bagāžnieks, kādi ir ārējie gabarīti, kādi ir dinamikas un patēriņa rādītāji; tā vietā kompānija vienkārši norāda, ka uz dažādi pielāgojamās moduļveida platformas konstruētais auto neliks vilties.

Runājot par dzinējiem, apstiprinājies iepriekšējais pieņēmums, ka motoru klāsts būs tāds pats kā sedanam. Tas nozīmē, ka

arī šim auto tiks T8 plug-in hibrīddzinējs ar 410 zirgspēkiem un iespēju līdz 50 kilometriem nobraukt elektriski.
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu