Mercedes turpina apspēlēt Maybach kupejas ideju

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Mercedes-Benz

Nu jau 12 gadi ir pagājuši kopš limuzīnu ražotājs Maybach pēc vācu riepu ražotāja Fulda uzbūvēja vienu turpat sešus metrus garu kupeju Exelero. Tagad, kad Maybach ir izformēts un kā atsevišķa firma vairs nepastāv, taču kā vārds eksistē uz pašiem greznākajiem Mercedes-Benz automobiļiem, Štutgartes uzņēmums ir nācis klajā ar jaunu kupeju - vēl eksotiskāku, vēl spēcīgāku, vēl iekārojamāku Vision Mercedes-Maybach 6.

Auto ir 5,7 metrus garš (par 13 cm īsāks nekā Exelero), tomēr tajā pa īstam vieta ir tikai diviem braucējiem. Aizmugurē gan ir paredzētas vēl divas sēdvietas, taču ražotāja izmantotais apzīmējums «2+2 sēdvietu kupeja» nevēsta neko labu, jo tradicionāli šādos auto aizmugurējie pasažieri ir krietni vien apdalīti. No otras puses - citādāk nemaz nevar būt, jo priekšējais pārsegs veido turpat pusi no Vision Mercedes-Maybach 6 kopējā garuma, turklāt šis ir konceptauto un par komfortu diži jāraizējas nebūtu vispār.

Atšķirībā no Exelero, kam bija uzstādīts V12 twin-turbo motors ar 700 zirgspēkiem, jaunākais konceptauto ir pilnībā elektrisks. Tas gan nenozīmē, ka perspektīvo tehnoloģiju dēļ slaidā kupeja ir nīkulis. Gluži pretēji - automobilim ir veseli četri elektromotori, kas kopā attīsta 750 zirgspēkus un dod iespēju 100 km/h sasniegt mazāk nekā 4 sekundēs.

Elektromotoru barošanai tiek lietota grīdā iebūvēta baterija ar 80 kilovatu ietilpību. Tā dod iespēju ar vienu uzlādes reizi veikt 500 kilometrus. Kad nepieciešams, tad Vision Mercedes-Maybach 6 lietotājs var izmantot kādu no trim uzlādēšanas metodēm, proti, auto ir paredzēta īpaša uzlādes ierīce, kas 5 minūtēs baterijās iepūš lādiņa rezervi 100 km veikšanai. Tāpat automobilis atbalsta uzlādi no standarta rozetes, kā arī lietojot elektromagnētiskās indukcijas metodi bez jebkādiem kontaktiem.

Konceptauto dizainu var novērtēt fotogrāfijās un video, bet tā redzamākās iezīmes ir garš (5700 mm), plats (2100 mm) un zems (1328 mm) siluets, kas savā ziņā atgādina ātrgaitas kuteri, 24 collu riteņi un augšup veramās kaiju spārnu tipa durvis.

Atšķirībā no ārienes, kurā var vilkt paralēles ar mūsdienām un vēsturi, interjers ir absolūti futūristisks ar lokveida ekrānu priekšējā paneļa vietā. Tas stiepjas no vienām durvīm līdz otrām un ir papildināts ar diviem apaļiem instrumentu paneļa blokiem aiz stūres. Visu informāciju (āra temperatūras rādījumu, navigācijas datus, informāciju par apvidu utt.) vadītājs saņem projicētā formā uz priekšējā stikla.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu