Tieši tik izskatīgi kļūs Cadillac

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Cadillac

General Motors koncerna greznākais zīmols Cadillac mainīs dizaina virzienu un par to vēsta nupat prezentētais konceptauto Escala. Ar laiku tas kļūs par sērijveida modeli un būs pārāks par šobrīd pieejamo CT6.

Cadillac Escala virsbūves garums ir visai cienījami 5347 milimetri, platums sasniedz — 1948 mm, bet augstums ir 1455 mm. Tikpat iespaidīga ir riteņu bāze un tās 3228 mm ir skaidra norāde par ļoti plašu salonu. Ja salīdzina ar CT6, tad Escala ir 163 mm garāka, par 69 mm platāka un par 17 mm zemāka. Atšķirības attālumā starp asīm ir izsakāmas 119 milimetros.

Konceptuālā auto bāze ir modificēta CT6 izmantotā šasija ar aizmugurējo riteņu piedziņu. Escala zem priekšējā pārsega vietu atradis 4,2 litru V8 twin-turbo motors, kura veiktspējas rādītāji netiek precizēti. Cadillac norāda tikai to, ka arī šim motoram ir sistēma, kas vienmērīgas un mierīgas braukšanas laikā atslēdz pusi cilindru, tā palīdzot taupīt degvielu.

Cadillac Escala ārējā dizainā spēcīgs elements ir 22 collu riteņu diski, organiskās LED (OLED) gaismas, kā arī trīsdimensionāls radiatora režģis.

Konceptauto salonā interesants risinājums ir no liektiem OLED elementiem izgatavoti izliekti ekrāni. Cadillac Escala digitālo instrumentu paneli tādējādi bijis viegli savienot ar multimediju sistēmas ekrānu viduskonsolē. Multimediju sistēma, starp citu, atbalsta gan balss vadību, gan arī atpazīst žestus.

Escala interjera apdarē izmantoti materiāli no augstās modes pasaulē, turklāt to montēšana un šūšana bijis roku darbs.

Iepriekš tika ziņots, ka Cadillac plāno atteikties no plāniem izlaist flagmani, ar kuru varētu cīnīties pret eiropiešu konkurentiem - Mercedes-Benz S-klases, BMW 7.sērijas un Audi A8 pagarinātajām versijām. Modelim, kurš, kā šobrīd izskatās, tomēr tiek gatavots, tika prognozēts apzīmējums CT8 un par debijas aptuveno laiku bija nosprausts 2020.gads. Atsakoties no lielizmēra sedana izstrādes, Cadillac cerēja vairāk pievērsties krosoveriem; jādomā gan, ka arī šis lauciņš nepaliks bez ievērības, jo konkurenti tādiem kompaktiem un vidējiem krosoveriem kā BMW X1, Audi Q3, Lexus NX, BMW X3 ir nepieciešami. Tāpat runā, ka Cadillac varētu izlaist ārkārtīgi greznu apvidnieku, kam līdzvērtīgi būtu Bentley Bentayga un Rolls-Royce Cullinan, par kā eksistenci Rolls-Royce vēl nerunā.

Foto: Cadillac
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu