Atzīmējot jubileju, Land Rover izlaiž Defender ar V8 motoru

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Land Rover

Land Rover darījuši zināmu, ka ierobežotā skaitā izlaidīs augstas veiktspējas Defender. Proti, atzīmējot Land Rover 70. gadu pastāvēšanu, 2018. gadā tiks uzbūvēti līdz 150 Defender ar V8 dzinēju.

Defender Works V8 cildina pirmās paaudzes V8 dzinējus no Defender III sērijas 1979. gadā (3,5 litru V8 ar 90 zirgspēkiem), kā arī turpmākos Defender modeļus, tostarp 50. gadadienas versiju ar 4 litru V8 (190 ZS), kas mūsdienās kļuvuši ļoti pieprasīti entuziastu un kolekcionāru vidū.

Defender Works V8 ir jaudīgākais un ātrākais Land Rover, kāds jebkad radīts. Tam uzstādīts 5,0 litru V8 atmosfēriskais dzinējs ar 405 ZS un 515 Nm griezes momentu (Defender standarta versija attīstīja 122 ZS un 360 Nm). Defender Works V8 spēj paātrināties no 0 līdz 96 km/h vien 5,6 sekundēs*, un tā maksimālais ātrums ticis palielināts līdz 171 km/h.

«Ir zīmīgi, ka mēs esam spējuši maksimāli attīstīt Defender, kura labi pazīstamā virsbūve iet roku rokā ar Land Rover, tieši 70 gadus kopš brīža, kad tas pirmo reizi tika demonstrēts plašākai publikai,» skaidro Jaguar Land Rover Classic vadītājs Tims Hanigs (Tim Hannig)

«Ideju par V8 Defender atkārtotu laišanu klajā mēs pārspriedām 2014. gadā, kad Defender tika ražots Solihallas rūpnīcā. Mēs zinājām, ka ir pieprasījums pēc jaudīgāka un ātrāka Defender; Land Rover autentiskums ir viens no svarīgākajiem iemesliem, kāpēc zinoši klienti iegādājas šīs kolekcionāru sērijas Defender automobiļus.»

70. gadadienas kolekcijai tiks atlasīti 150 Defender automobiļi. Tie tiks pārstrādāti, aprīkoti ar V8 spēka pārvadu, astoņu pārnesumu ZF automātisko transmisiju ar sporta režīmu, uzlabotām bremzēm un vadāmību (atsperes, amortizatori un stabilizācijas stieņi), kā arī ekskluzīviem 18 collu Sawtooth tipa vieglmetāla diskiem ar dimanta slīpējuma apdari un 265/65 R18 apvidus riepām.

Standartaprīkojumā pieejamas astoņas virsbūves krāsas, tostarp divas matētas apdares, kas kontrastē ar Santorini Black jumtu, riteņu arkām un priekšējo režģi. Pieejami arī mehāniski apstrādāta alumīnija durvju rokturi, degvielas tvertnes vāciņš un Defender uzraksts uz dzinēja pārsega. Uzlabota visaptverošā apgaismojuma sistēma ietver bi-LED priekšējos lukturus.

Foto: Land Rover

Priekšējo paneli, durvju paneļus, griestus un Recaro sporta sēdekļus pilnībā klāj Windsor ādas apdare. Land Rover Classic ir aprīkoti ar īpašu Classic informācijas un izklaides sistēmu.

Pieejama būs gan 90, gan 110 collu riteņu garenbāzes Defender Works V8 versija, ko būs iespējams iegādāties tieši no Land Rover Classic. Sākotnējā 90 collu riteņu garenbāzes versijas cena Apvienotajā Karalistē būs 150 000 sterliņu mārciņu jeb aptuveni 170 000 eiro.

Drīzumā no Land Rover Classic būs iespējams iegādāties arī plašu Defender Works V8 iedvesmotu papildaprīkojumu, tostarp papildaprīkojumu jaudas palielināšanai TDCi dīzeļdzinējam, kā arī augstas veiktspējas piekares elementus un bremžu sistēmu.

Foto: Land Rover

Land Rover plāno turpināt Defender mantojumu un izmantos tā tehnoloģiju, progresīvo veiktspēju un dizaina risinājumus, lai nodrošinātu Defender vārda ilgmūžību.

Par jauno Defender gaidāmi turpmāki paziņojumi.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu