Audi prezentē jauno A6

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Audi

Ar jauno A6 Audi prezentē veiksmīgā sedana astoto paaudzi un piedāvā šim segmentam vairākus jauninājumus. A6 ir paraugs ne tikai digitalizācijas, bet arī komforta un sportiskuma ziņā. Digitālā MMI skārienjutīgā sistēma nodrošina intuitīvu darbību, bet Audi A6 interjers atspoguļo mūsdienīgumu un ir neatkārtojams savā segmentā. Visi jaunā modeļa dzinēji ir aprīkoti ar daļējā hibrīda tehnoloģiju (mild-hybrid).

Jaunā Audi A6 MMI skārienjutīgā operētājsistēma nosaka jaunus intuitīvās darbības un personalizēšanas standartus. A6 ir aprīkots ar plašu personalizēšanas opciju klāstu, kurā iespējams

izveidot līdz pat septiņiem individuāliem autovadītāju profiliem, konfigurējot pat 400 dažādus parametrus.

Pārvaldīt vadītāja informācijas sistēmu iespējams augšējā displejā, bet apakšējais izmantojams klimata kontrolei, teksta ievadei un citām funkcijām.

MMI Navigation Plus piedāvā virkni jaunu navigācijas funkciju. To skaitā maršrutu plānošanu, balstoties uz jau veiktajiem braucieniem. Tie tiek analizēti, un pēc tam piedāvāti dažādi braukšanas ieteikumi. Maršruta vadību nodrošina tiešsaistes serveri, kas vadās pēc tā brīža satiksmes. Audi Connect pakalpojumi

piedāvā Car-to-X funkciju, kas sniedz informāciju par sastrēgumiem un bīstamību uz ceļa.

Audi A6 vadītāja asistenta sistēmas nosaka jaunus standartus savā klasē, pievēršot vēl lielāku uzmanību komfortam, precizitātei un drošībai kā garos, tā īsos braucienos. Izmantojot lietotni myAudi,

ir iespējams autostāvvietā vai garāžā manevrēt Audi A6, pat neatrodoties automašīnā.

Vadītāja asistenta sistēmas ietver arī tādas funkcijas kā jaunais krustojumu palīgs un adaptīvais kruīza palīgs, kas papildina adaptīvo kruīza kontroli ar vieglu piestūrēšanu, lai vieglāk noturētu transportlīdzekli joslā.

Visi 4,939 metrus garā A6 dzinēji ir aprīkoti ar daļējā hibrīda sistēmu, kas nodrošina augstāku komfortu un efektivitāti.

Reālos braukšanas apstākļos MHEV tehnoloģija samazina degvielas patēriņu par līdz pat 0,7 litriem uz 100 kilometriem. Ienākot Eiropas tirgū, Audi A6 tiek piedāvāts ar diviem jaudīgiem dzinējiem. 3.0 TFSI ar 340 ZS un 500 Nm, kas no 0 līdz 100 km/h mašīnu paātrina 5,1 sekundē. Elektroniski ierobežotais maksimālais ātrums ir 250 km/h. Otra opcija ir 3.0 TDI ar 286 ZS un 620 Nm lielu griezes momentu, kā dinamikas rādītāji esot līdzīgi.

Foto: Audi

Jaunais Audi A6 ir ievērojami sportiskāks ‒ to nodrošina novatoriskie piekares risinājumi, savukārt

jaunā amortizācijas koncepcija rada spēju «nolasīt» ceļu.

Dinamiskā visu riteņu stūrēšana un pilnpiedziņa gādā, lai A6 būtu viegli manevrējams pilsētā, veikls uz lauku ceļiem, kā arī nosvērts un ērts uz lielceļiem. Uzlabota aerodinamika tikmēr samazina salonā dzirdamos pretvēja trokšņus.

Foto: Audi

Jaunā Audi A6 viduskonsole ir vērsta pret vadītāju, tāpat kā augšējais MMI skārienjutīgais displejs. Savukārt salons ir plašāks nekā iepriekšējam modelim. Vieta kājām aizmugurē pārspēj līdzšinējo modeli un galvenos konkurentus. Savukārt 530 litru bagāžas nodalījuma pārsegu iespējams atvērt elektroniski ar kājas kustību.

Jauno Audi A6 ražo Nekarsulmā, Vācijā, un Baltijas valstīs tas nonāks 2018. gada jūnijā. Kādas būs cenas Latvijā, nav zināms, taču Vācijas tirgum noteikts, ka Audi A6 Sedan 50 TDI quattro ar 3 litru dīzeli maksās no 58 050 eiro.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu