Galvenie fakti par jauno Ford Focus

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ford

Jaunākās paaudzes Ford Focus ir izstrādāts no nulles un lietotājiem piedāvās tam raksturīgo funkcionalitāti, jaunākās komforta, drošības un izklaides tehnoloģijas, kā arī ļoti plašu motoru klāstu visām gaumēm.

 
Foto: Ford

Motoru opcijas

Jaunais Focus būs pieejams ar daudziem un dažādiem dzinējiem visām gaumēm un vajadzībām.

Tā dzinēju gammā ietilpst 1 un 1,5 litru EcoBoost benzīna motori, kā arī 1,5 un 2 litru EcoBlue dīzeļi.

Litrīgais benzīnnieks attīsta 85, 100 vai 125 ZS, savukārt 1,5 litru motora jaudas versijas ir 150 un 182 ZS. 1,5 litru dīzeļdzinēja veiktspēja savukārt ir 95 un 120 ZS, bet divu litru motors attīsta 150 ZS.

125 ZS viena litra EcoBoost, 150 ZS 1,5 litru EcoBoost, 120 ZS 1,5 litru EcoBlue un 150 ZS divu litru EcoBlue motoriem Ford piedāvā iespēju uzstādīt jauno astoņu pakāpju automātisko transmisiju.

 
Foto: Ford

Variācijas

Pirmo reizi Ford Focus tiks piedāvāts versijā Active. No standarta modeļa tā atšķiras ar 30 milimetrus augstāku klīrensu, citādāku balstiekārtu, uzlikām uz riteņu arkām, sliekšņiem un bamperiem.

Sportiskajai ST Line modifikācijai tikmēr paredzēti specifiski balstiekārtas elementi (atsperes un amortizatori), stabilizācijas stieņi, kā arī aizmugurējais spoilers, kurš turklāt nav tikai dekoratīvs elements, bet pilda aerodinamikas optimizēšanas funkciju.

Focus Vignale tikmēr būs kompaktā modeļa greznākā versija ar dekoratīviem elementiem no matēta alumīnija un greznu radiatora režģi.

13 virsbūves krāsu palete ietver Orange Glow, Desert Island Blue un Vignale ekskluzīvo četrkārtu Dark Mulberry.

 
Foto: Ford

Jauna platforma

Ceturtās paaudzes Ford Focus ir konstruēts uz pilnīgi jaunas tehnoloģiskās platformas C2. Automobiļiem virsbūves noturība pret vērpi tagad ir par 20% lielāka nekā iepriekš, un ievērojami ir uzlabojusies arī piekares stiprinājumu izturība. Tai pašā laikā Focus ir par līdz pat 88 kilogramiem vieglāks nekā iepriekšējais modelis.

 
Foto: Ford

Braukšanas komforts

Pirmo reizi Ford Focus būs pieejami adaptīvie amortizatori, kas amortizēšanas parametrus spēj regulēt reizi divās milisekundēs. Bez tā Focus ir jauna stūres sistēma ar pastiprinātāju, kas stūrēšanu padarīšot jutīgāku, precīzāku. Un vēl - Ford jaunajam kompaktniekam ir izstrādājis speciālu stabilizācijas sistēmu ar vilkmes vektorēšanas kontroli.

Foto: Ford
 
Foto: Ford

Braukšanas režīmu izvēle

Pirmo reizi Focus vadītājs varēs izvēlēties starp braukšanas režīmiem Drive Mode sistēmā. Automobiļa vadības elektronikai pamatā būs trīs, bet, ja auto būs apgādāts ar adaptīvajiem amortizatoriem - pieci iepriekš konfigurēti braukšanas režīmi, no kā izvēlēties atbilstoši konkrētajai situācijai.

Foto: Ford
 
Foto: Ford

Drošības sistēmas

Ford Focus būs pieejams ar jaunām adaptīvajām priekšējām gaismām. Sistēmā tiek izmantota priekšējā kamera, kas novēro joslas apzīmējumus līdz 65 metriem uz priekšu, ļaujot mainīt priekšējo lukturu gaismas leņķi, savlaicīgi izgaismojot pagriezienus. Tāpat adaptīvo gaismu sistēma spēj automātiski mainīt gaismas stara leņķi un intensitāti, lai neapžilbinātu citus satiksmes dalībniekus.

Jaunais Focus ir ieguvis arī Ford Co-Pilot360 sistēmu, kas palīdz ne tikai parkošanās laikā, bet arī uz šosejas, piemēram, palīdzot noturēt auto braukšanas joslas centrā. Adaptīvā kruīza kontrole tikmēr uztur iepriekš iestatītu minimālo attālumu līdz priekšā braucošajam auto, darbojas līdz 200 km/h un prot arī patstāvīgi atsākt auto kustību, ja stāvēšanas laiks nepārsniedz 3 sekundes.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu