Cīņa par pasaulē ātrākā zāles pļāvēja titulu uzņem apgriezienus. Honda mērķē uz 240 km/h (1)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Honda

Pēdējā laikā Honda ir apsēsti ar mēģinājumiem uzstādīt aizvien jaunus un jaunus ātruma rekordus. Jaunais Civic Type R jau tiek trenkāts dažādās Formula 1 trasēs, kur tā uzdevums ir pārspēt iepriekšējās paaudzes Type R, bet paralēli Honda tehniķi kopā ar partneriem no Lielbritānijas salonautomobiļu čempionāta (BTCC) savās garāžās virza projektu, lai savā īpašumā atgūtu ātrākā zāles pļāvēja titulu.

2014.gadā Honda sakrustoja zāles pļāvēju ar 109 zirgspēku motoru no motocikla VTR1000F un ar sasniegtiem 187,6 km/h iekļuva Ginesa rekordu grāmatā.

Par Mean Mower nodēvētais zāles pļāvējs līdz tam pastāvējušo ātruma rekordu toreiz pārspēja par veseliem 45 km/h.

Honda uzturēšanās virsotnē gan nebija ilga. Jau 2015.gadā modificēts Stihl Viking T6 zāles pļāvējs spēja sasniegt 215 km/h.

Kopš tā laika ir pagājuši trīs gadi, un Honda ir apņēmības pilni titulu atgūt. Lai to panāktu, Honda UK ir padomā arī pareizā recepte -

zāles pļāvējs Honda HF 2622, kam pievienoti 192 zirgspēki no motocikla CBR1000RR Fireblade SP.

No HF 2622 reāli tiek izmantots tikai dzinēja pārsegs un zāles savācējs. Viss pārējais ir speciāli būvēts tikai ar vienu nolūku - sasniegt iespējami lielu ātrumu taisnā ceļa posmā. Ambīcijas patiesībā ir diezgan lielas, jo Honda un BTCC mehāniķi mērķē uz 240 km/h robežu un tās pārkāpšanu, kas šāda veida braucamrīkam ir visnotaļ drosmīgi.

No otras puses, nekas nav neiespējams. Vajadzīgie ingredienti katrā ziņā ir salasīti, un tie ir izturīga cauruļu šasija, spēcīgs motors un ātra sešu pakāpju pārnesumkārba ar pārslēgiem pie stūres, 10 collu riteņi ar slikiem, spēcīgas, ventilējamas bremzes un prasmīga braucēja. Viņai gan ir tikai 23 gadu, taču Honda UK uzskata, ka Džesa Hokinsa, kura piedalās Fast & Furious «dzīvajos» kaskadieru šovos, izaicinājumam ir gatava.

Vēl var piebilst, ka traktoriņam nav atsperojuma, taču tas mērķa sasniegšanai acīmredzot nav nepieciešams.

Kad paredzēts atgūt 2015.gadā zaudēto titulu un vietu Ginesa rekordu grāmatā, nav zināms. Taču, kad tas notiks, Honda noteikti ziņos.

Komentāri (1)CopyLinkedIn Draugiem X

Tēmas

Nepalaid garām!
Uz augšu