«Prime day» ienāk Latvijā: šonedēļ 220.lv organizē pirmo šāda veida akciju Latvijā

CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Latvijas interneta veikals «220.lv» neatpaliek no pasaules e-komercijas gigantiem «Amazon» vai «Ali Express» un pirmo reizi Latvijā izziņo masu atlaižu akciju – VIP dienas. Akcijā, kura sāksies otrdien, piedalīsies desmitiem slavenu preču zīmolu. Speciālie piedāvājumi klientiem būs pieejami 3 diennaktis – līdz ceturtdienas pusnaktij.

«Tā būs pirmā reize, kad Latvijā tiks organizēta grandioza akcija, lai gan e-komercijas pasaulē tas nav jaunums. Šovasar «Amazon» organizētā «Prime day», kas ilga 30 stundas, tika pasludināta par visu laiku rekordpārdošanas dienu «Amazon» vēsturē. Ķīnas e-komercijas gigants«Ali Express» organizē «Singles day» pārdošanas festivālu 11. novembrī (11.11.)» – stāsta Laila Snidzāne, 220.lv valdes locekle.

www.220.lv

«Amazon» akcijas ietvaros, ikvienam lojalitātes programmas dalībniekam piedāvā īpašas atlaides. Precīzus pārdošanas apjomus uzņēmums nav atklājis, taču norādījis, ka šobrīd populārākā akcijas prece («Amazon» izveidotās produktu līnijas «Echo» produkts, kas paredzēts, lai ar balsi kontrolētu mūziku, viedierīces vai pat atbildētu uz tālruni mājās) tika pārdota vairākos tūkstošos eksemplāru vienas minūtes laikā. Rotaļlietas šajā dienā pārdotas vairāk nekā 3 miljoni vienību.

Savukārt «Ali Express» 11.novembrī organizētā akcija ir gada lielākā atlaižu diena, kuras laikā 2016. gadā tika pārdotas preces par 17,73 miljardiem dolāru vai vidēji gandrīz par 1 miljonu eiro minūtē. Veiksmīgā pasaules prakse tikai apstiprina, ka cilvēki gaida šādas akcijas, tāpēc 220.lv, tuvojoties 1. septembrim, nolēma noorganizēt šādu akciju arī mūsu valstī.

Foto: Publicitātes foto

«Organizējot pirmo reizi šādu akciju Latvija - tai pievienojās 40 klientu iecienītie pasaules preču zīmoli, tāpēc pārsteidzoši piedāvājumi būs katram un, atšķirībā no «Amazon», mēs šos piedāvājumus ļausim izmantot ne tikai reģistrētajiem 220.lv lietotājiem,bet visiem, kuri šajās dienās izmantos ne tikai speciālās cenas, bet arī bezmaksas piegādes un līzinga akcijas. Tā ir lieliska iespēja ietaupīt, gatavojoties skolai, studijām vai jaunajai darba sezonai, kura sākas jau pēc pāris nedēļām», – stāsta L. Snidzāne.

Pēc viņas teiktā, šīs akcijas mērķis ir palīdzēt sagatavoties rudenim: skolai, studijām, darbam– VIP dienās, kas sāksies jau otrdien -aktuālās preces skolai, bērniem, ģimenei iegādājoties par īpašu cenu.

Šīs akcijas laikā speciālās atlaides tiks piemērotas tādām preču zīmē, kā «Samsung», «Asus», «Lego», «Pampers», «Vileda», «Puma», «New Balance»,»Crocs»,»Karcher»,»Dolce Gusto», «L‘orealParis», «Philips»,»Philips Avent»,»Whirlpool», «Electrolux» un daudzām citām. Lētāk varēs iegādāties mēbeles, mobilos tālruņus, datortehniku, sadzīves tehniku, apavus un rotaļlietas, kosmētiku un smaržas, sporta, santehnikas un remonta preces, ka arī norisināsies sezonas precu lielpārdošana.

«220.lv»plāno– VIP dienas padarīt par tradīciju, tikai Latvijai paredzētu grandiozu,masu akciju, kas organizējama katru gadu.

www.220.lv

Par «220.lv»

Interneta veikals 220.lv ir lielākais un pazīstamākais interneta veikals Latvijā, kuru zina 99% no Latvijas interneta lietotājiem un kurā iepērkas 67% no tiem (vecumā no 15 līdz 74 gadiem).Interneta veikals 220.lv ir daļa no«Pigu» grupas, kā pārvaldībā ir «Pigu.lt» interneta veikals Lietuvā, «220.lv» interneta veikals Latvijā un «Kaup24.ee» interneta veikals Igaunijā. Konsolidētais apgrozījums 2015. gadā bija turpat 70 miljonu eiro apmērā.

Foto: Publicitātes foto

Papildu informācija:

Kristīne Kalēja, SIA Pigu Latvia mārketinga direktore, e-pasts:kristine@220.lv, mob. tālr.:26317702

www.220.lv

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Uz augšu