Iepazīstinās ar jaunāko mazumtirdzniecības nozares apskatu

CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

«Maxima mazumtirdzniecības kompass» ir visaptverošs mazumtirdzniecības nozares apskats, kurā mazumtirdzniecības tīkla «Maxima Latvija» eksperti ir snieguši savu vērtējumu par Latvijas ekonomikas ietekmi uz mazumtirdzniecības nozari 2017. gadā un 2018. gada sākumā, kā arī novērtējuši izmaiņas Latvijas iedzīvotāju iepirkšanās paradumos.

«Maxima mazumtirdzniecības kompass» fokusā īpaša uzmanība šoreiz pievērsta cenas aspektam, proti, kā un vai preču cenas ietekmē Latvijas iedzīvotāju iepirkšanās paradumus:

  • Pēc kādiem faktoriem iedzīvotāji izvēlas sev nepieciešamās preces un cik liela nozīme ir preces cenai?
  • Kā iedzīvotāji veido savu pirkuma grozu un vai seko līdzi kopējai pirkuma summai?
  • Kā iedzīvotāji atpazīst izdevīgāko piedāvājumu veikalā?

Jaunākos mazumtirdzniecības nozares apskata datus prezentēs:

  • Zane Kaktiņa, «Maxima Latvija» Biznesa analītikas departamenta direktore,
  • Arnis Kaktiņš, Tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centra SKDS direktors.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Uz augšu