Apgūstiet biznesa teoriju un praksi saistošā romānā!

Apollo.lv
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Šābrīža ekonomiskajā situācijā gan jauniem, gan pieredzējušiem uzņēmējiem ir svarīgi pareizi ieviest jaunas idejas un tās realizēt.

Izdevniecība «Lietišķās informācijas dienests» piedāvā vienreizīgu iespēju — apgūt pārmaiņu biznesu, lasot aizraujošu biznesa romānu.

Uzņēmējas un psiholoģes Aļinas Smeļanskas grāmata «Reformators» ir pirmais biznesa romāns latviešu valodā, ko klajā laidusi izdevniecība «Lietišķās informācijas dienests».

Biznesa romāns nav domāts tikai izklaidei; tajā aizraujošās galveno varoņu gaitas dažādās biznesa situācijās caurvij pamācoši un praktiski padomi par karjeras veidošanu, ekonomikas teorijām, pārdošanu vai citiem ar uzņēmējdarbību saistītiem jautājumiem. Biznesa romāna pamatā var būt patiess vai izdomāts stāsts, taču tā varoņi ir autora iztēles auglis, nevis reālas personas. Galvenais biznesa romāna mērķis ir paplašināt lasītāja redzesloku un ieteikt praktiskus biznesa problēmu risinājumus.

Jaunajā biznesa romānā «Reformators» saistošā valodā un ar humoru aprakstīti pārmaiņu laiki kādā rūpnīcā, dodot iespēju ierastos «reformatoru paņēmienus» (darbu optimizēšanu, produktivitātes celšanu) un jaunievedumus (apmācības, eksāmenus, korporatīvos braucienus) uzlūkot ne tikai šefu, bet arī darbinieku acīm.

«Reformators» dažādu rangu un nozaru vadītājiem sniedz atbildes uz jautājumiem, kā analizēt uzņēmumā notiekošos procesus, ieviest jaunas idejas un izglābt grimstošu uzņēmumu. Tā nav tikai sausa ekonomikas teorija, bet gan dzīvs un aizraujošs stāsts, kurā paustās idejas izmantojamas reālajā dzīvē, turklāt lasītājam ir iespēja mācīties arī no galveno varoņu kļūdām.

Izdevniecības «Lietišķās informācijas dienests» izpilddirektore Aiva Vīksna: «Līdz šim latviešu valodā biznesa romāni nav popularizēti, taču mēs situāciju mainām, un šobrīd «Lietišķās informācijas dienests» ienāk tirgū ar jaunu produktu — biznesa romānu. Tas nozīmē, ka mūsu klientiem tagad ir iespēja ar praktiskiem padomiem iepazīsties ne tikai uzņēmējdarbības rokasgrāmatās, bet arī biznesa romānos.

Biznesa romāns nav luksusa lieta, izklaide vai autora fantāzijas lidojums, kuram ar realitāti nav nekāda sakara. Šābrīža krīzes situācijā, kad visu līmeņu vadītājiem īsā laika sprīdī jārisina svarīgi jautājumi, lai noturētu uzņēmuma pozīcijas tirgū, biznesa romāns ir kā eliksīrs pret sadegšanu darbā. Tas dod iespēju savienot patīkamo ar lietderīgo, proti, atvilkt elpu pēc saspringtas darba dienas un bez stresa papildināt savu biznesa zināšanu un padomu krātuvi. Savā uzņēmējas karjerā vairākkārt esmu izmantojusi biznesa romānos paustās atziņas un šo «resursu» ieteiktu izmantot arī citiem.»

http://www.lid.lv/

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu