Tavs pārlūks ir novecojis, lūdzu atjauno to..
Sīkdatnes (cookies) mums sniedz iespēju uzlabot jūsu kā lietotāja ērtibas. Turpinot izmantot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. VAIRĀK >

Apkopoti Laba servisa mēneša un kampaņas «Uzslavē labu servisu!» rezultāti

Mēneša laikā tika saņemtas 2109 uzslavas par 325 dažādām kompānijām un organizācijām. Ir uzslavēti lielveikali, pārtikas veikali, apģērbu un apavu veikali, picērijas, kafejnīcas, restorāni, bankas, transporta kompānijas, telekomunikāciju kompānijas, kinoteātri, aptiekas, mēbeļu saloni, autosaloni, degvielas uzpildes stacijas, kancelejas preču veikali, dažādas izklaides vietas, frizētavas un skaistumkopšanas saloni, zobārstniecības klīnikas, sporta preču veikali, bibliotēkas.

Visvairāk uzslavu saņēmušas šādas organizācijas: «Double Coffee», «Stendera Ziepju fabrika», «Dual», «Narvesen», «Stockmann», «Trodeks», «Statoil», «Sportland», Rīgas Domes Apmeklētāju pieņemšanas centrs «Vienas pieturas aģentūra» un Rīgas Centrālā bibliotēka. Netika ņemtas vērā par Hansabanku izteiktās uzslavas, jo Hansabanka ir viens no akcijas sadarbības partneriem.

Visas šīs organizācijas ir saņēmušas atzinības rakstus un īpašas uzlīmes, kas liecinās par pozitīvajām klientu atsauksmēm.

«Apollo» jau vēstīja: lai aktualizētu jautājumus par klientu servisa kvalitāti, 2005. gada aprīlis tika pasludināts par Laba servisa mēnesi. Mēneša laikā ikviens varēja piedalīties kampaņā «Uzslavē labu servisu!» un paust savu viedokli un pieredzi, novērtējot labu klientu apkalpošanu.

Kampaņas mērķis bija pievērst sabiedrības uzmanību klientu servisam un klientu servisa darbiniekiem, mudināt kompānijas un organizācijas veidot, uzturēt un attīstīt labas attiecības ar klientiem, kā arī uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti.

Laba servisa mēnesi atbalsta: Rīgas Dome, Hansabanka, «JCDecaux Unicom», LETA, «Apollo», «Radio Skonto», «Latvijas Avīze», «Baltic Marketing & Advertising».

0 Komentāri