Konkursa stāsts: «Svarīgais biznesa zvans mitrajām biksītēm»

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Inga Kundziņa

Šis atgadījums notika salīdzinoši nesen — laikā, kad mobilie telefoni vēl nebija tik plaši izplatīti, bet katram sevi cienošam priekšniekam pie jostas bija piekabināts peidžeris.

Strādāju nelielā poligrāfijas uzņēmumā, kur algas maksāja neoficiāli (aploksnēs). Protams, tas nav glīti, bet tādus spēles noteikumus mēs pieņēmām, kad sākām darbu. Viss bija jauki līdz brīdim, kad priekšnieks sistemātiski sāka «aizmirst» īsto algas izmaksas datumu. Mēģinājām visādi runāt, bet nekas nelīdzēja. Mēnesī, kad algas izmaksāšana kavējās jau divas nedēļas, saniknojāmies pa īstam, protams, bijām jau sākuši jauna darba meklējumus.

Kādā lietainā dienā es nejaušā sarunā ar uzņēmuma īpašnieku uzzināju, ka priekšnieks visas darbinieku algu aploksnes bija jau saņēmis pāris dienas pirms īstās algas dienas, kas bija divas nedēļas pirms mūsu sarunas! Īpašnieks pat nemaz nenojauta, ka darbinieki tiek šādi krāpti un teica: tam ir jādara gals. Viņš izsauca mūsu priekšnieku (kas bija algots darbinieks — tāds pats kā mēs, tikai augstākā amatā) uz nelielu sanāksmi, nepaskaidrojot, par ko būs runa.

Kamēr mūsu lieliskais priekšnieks nāca uz, viņaprāt, svarīgo sanāksmi, es, nevienam nezinot, nosūtīju ziņu uz viņa peidžeri: «Daini, nevaru jūs sazvanīt birojā, ir nepieciešams nodrukāt 10 000 brošūru, cik ātri tas ir iespējams, protams, rēķināmies ar piemaksu par steigu. Lūdzu, piezvaniet 7xxxxxx. Ivonna». Mirklī, kad vērās biroja durvis un krāpnieks Dainis nāca iekšā, iepīkstējās viņa peidžeris. Pirmais, ko viņš ieraudzīja, bija darbinieku un īpašnieka niknās sejas, Dainis saprata, ka visi zina par naudām. Tajā mirklī, viņš arī izlasīja peidžera ziņu. Seja pārvērtās lepnā smaidā, un viņš īpašniekam paziņoja: «Mirkli! Ir pasūtījums!» Tajā nedēļā mums bija pieņemta darbā jauna klientu menedžere, kuru Dainis personīgi mācīja visās pārdošanas un klientu apkalpošanas niansēs. Visas sarunas ar klientiem tika veiktas, izmantojot telefona «skaļruņa» iespējas — visu nedēļu priekšnieka sarunas ar klientiem dzirdēja visi kolēģi.

Tā nu arī tagad — Dainis lepni ieslēdza telefonu «uz skaļo», uzspieda šo tālruņa numuru un… Skaļrunī atskanēja saldi elsojošs automātiskā atbildētāja teksts: «Labdien! Es zināju, ka Tu man zvanīsi, un jau gaidīju. Esmu novilkusi mitrās biksītes, kājās man ir tikai tīkliņzeķes… Ja vēlies turpināt ar mani sarunu, zvani 909……»

Biroju pāršalca histēriski smiekli, Dainis, sarkans kā vēzis, metās ārā pa durvīm un aizskrēja. Kas notika tālāk? Nākamajā dienā es kļuvu par priekšnieci un vēl tagad, retu reizi satiekoties ar tā laika kolēģiem (diemžēl uzņēmums pēc kāda laika tāpat nogāja pa grunti, bet par to jau ir cits stāsts), pasmejamies par to, ka savu karjeru izveidoju, pateicoties intīmpakalpojumu reklāmai. :)

Ja priekšnieks ir riebīgs, viņš pelnījis, lai par viņu pasmietos! Pasmiesimies kopā!

Notikumi.lv

Katras nedēļas asprātīgākā un smieklīgākā stāsta autors saņems balvu — «Apollo» T kreklu un kādu no jaunākajiem latviešu mūzikas albumiem no TV3. Savukārt labāko nedēļas stāstu uzvarētāji cīnīsies par lielo pārsteiguma balvu.

«Zvērināts vecpuisis ar zilu aci»

Nedēļas labāko stāstu paziņosim piektdien. Labākos stāstus varēs dzirdēt arī «Star FM» rīta šovā «Zoopasta».

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu