Nepieciešams padoms darba tiesību un pabalstu jautājumos, jautā pēc konsultanta pie 1188

Apollo.lv
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Scanpix/AP

Ņemot vērā straujo bezdarba pieaugumu un nepietiekamo informāciju iedzīvotājiem par valsts garantētajiem sociālajiem pabalstiem, Uzziņu dienests 1188 turpmāk piedāvās tiešo savienojumu ar Lattelecom grāmatvedības ekspertiem, kuri sniegs konsultācijas par darba tiesībām un sociālajiem pabalstiem, portālu «Apollo» informēja Līga Bite, Lattelecom Sabiedrisko attiecību projektu vadītāja.

Laikā, kad oficiālais bezdarbnieku skaits tuvojas jau 17%, cilvēki ar lielāku apņēmību un sparu cīnās par savas darba vietas saglabāšanu un tiesību ievērošanu. Iedzīvotājiem joprojām trūkst informācijas par dzīves situācijām, kad pienākas un var saņemt valsts garantētos pabalstus. Bieži grēko arī darba devēji, izmantojot savās interesēs šo cilvēku nezināšanu. Tāpēc piedāvājam iedzīvotājiem papildus iespēju - zvanot uz 1188, gan darba devēji, gan darba ņēmēji varēs izmantot tiešo savienojumu ar Lattelecom grāmatvedības ekspertiem, kas konsultēs darba tiesību un sociālo pabalstu jautājumos. «Darba tiesību normatīvos aktus visbiežāk neievēro darba devēji, taču arī darba ņēmēji nav bez vainas. Aktualitāte ir darba attiecību pārtraukšana, kur darba devējs izmanto cilvēku nezināšanu un lūdz darbiniekam pašam rakstīt atlūgumu. Tā rezultātā zaudētājs ir darbinieks, kurš nesaņems ne atlaišanas, ne bezdarbnieku pabalstu pēc darba attiecību pārtraukšanas. Tāpat bieži tiek konstatēti pārkāpumi, kas saistīti ar darba attiecību izbeigšanu un uzteikuma termiņu neievērošanu, nepamatots darba uzteikums, kā arī darba attiecību pārtraukšana darbinieka slimības laikā.. Savukārt, uzklausot darba devēju viedokli, pašlaik ļoti izplatīta ir darbinieku ilgstoša slimošana, kas sākas līdz ar darba attiecību uzteikuma saņemšanu. Tas savukārt paildzina darbinieka atlaišanas procesu un uzņēmējam rada nevajadzīgu laika patēriņu šai procesā. Šos un daudzus citus jautājumus turpmāk palīdzēs risināt profesionāli eksperti, kuri sniegs konsultācijas darba tiesību jautājumos gan darba ņēmējam, gan darba devējam,« stāsta Lattelecom grāmatvedības privātpersonu pakalpojumu vadītāja Baiba Krūmiņa.Pagājušā gada nogalē, Uzziņu dienests 1188 uzsāka informatīva atbalsta sniegšanu iedzīvotājiem par Iedzīvotāju ienākuma nodokļa atmaksas kārtību un tā saņemšanai nepieciešamo dokumentāciju, nodrošinot profesionālu ekspertu konsultāciju. Šajā laikā 1188 ir saņēmis vairāk nekā 1300 zvanu par šiem jautājumiem.Lattelecom grupas uzņēmums Lattelecom BPO ir lielākais klientu apkalpošanas un atbalsta procesu ārpakalpojumu pakalpojumu sniedzējs Baltijas valstīs. Jau vairāk kā sešus gadus Lattelecom BPO sniedz dažādus grāmatvedības un dokumentu apstrādes ārpakalpojumus korporatīvajiem klientiem, tajā skaitā, piemēram, Aldarim, Elko grupai, Air Baltic un citiem.Lattelecom ir vadošais elektronisko sakaru pakalpojumu sniedzējs Latvijā. Uzņēmums piedāvā integrētus elektronisko sakaru un IT pakalpojumus, sniedz telekomunikāciju, tīklu projektēšanas un izbūves pakalpojumus. Lattelecom nodrošina arī datu pārraides un IT infrastruktūras risinājumus, interneta un kontaktu centra pakalpojumus, kā arī biznesa procesu ārpakalpojumus. Lattelecom grupu veido pieci uzņēmumi: Lattelecom, Lattelecom Technology un tā meitas uzņēmums Baltijas Datoru Akadēmija, Lattelecom BPO un Citrus Solutions.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu