TVNET - populārākais ziņu portāls latviešu valodā

Ziņu portālu apmeklētāju
skaits mēnesī

Atskatoties uz TVNET gada sasniegumiem, varam pasmaidīt. Kā redzams arī grafikā, 12 mēnešu laikā no 2012. gada oktobra līdz 2013. gada oktobrim tvnet.lv latviski runājošo1 apmeklētāju skaits2 mēnesī ir strauji pieaudzis, pārspējot ne tikai savus iepriekšējā gada rezultātus, bet arī pārējos latviešu interneta ziņu portālus. Līdz ar to droši varam teikt, ka TVNET ir populārākais ziņu portāls latviešu valodā!

Ziņu portālu apmeklētāju
skaits dienā3

Katru dienu portālā TVNET vidēji ienāk aptuveni 164 500 apmeklētāju, savukārt ziņu portālos delfi.lv un apollo.lv dienā vidēji ienāk aptuveni 141 000 apmeklētāju.

Gada laikā no 2012. gada oktobra līdz 2013. gada oktobrim portāla TVNET apmeklētāju skaits dienā ir pieaudzis aptuveni par 35 tūkstošiem.

Spoki.lv apmeklētāju
skaits mēnesī

2013. gada februārī TVNET pievienoja izklaides portālu Spoki.lv, kas vienmēr ir bijis populārs portāls jauniešu vidū, taču, pievienojoties TVNET, portāls vēl vairāk paplašināja savu lasītāju auditoriju un palielināja mēneša apmeklētāju skaitu2. Šo deviņu mēnešu laikā portālam ir gājis kā pa kalniem, bet galvenais, ka kalni iet uz augšu, jo kopš februāra portāla apmeklētāju skaits mēnesī ir pieaudzis aptuveni par 7 tūkstošiem.

Apmeklētākās TVNET sadaļas

TVNET lasītāji ir ļoti daudzpusīgi, un statistika rāda, ka apmeklētāju iemīļotākā TVNET sadaļa ir "Sievietēm", kurai uzreiz seko “Izklaides un Mūzikas” sadaļa. Topa 3. vietā ierindojies dzīvesstila portāls Sejas.lv, savukārt 4. vietā sadaļa "Auto" un topa 5. vietā sadaļa "Sports".

m.tvnet apmeklējums

Ikdiena vairs nav iedomājama bez mobilajiem telefoniem un viedtālruņiem, tāpēc aizvien lielāku popularitāti iegūst tvnet mobilā versija. Laikā no 2012. gada oktobra līdz 2013. gada oktobrim m.tvnet versijā latviešu valodā apmeklētāju skaits pēc sīkdatnēm mēnesī (Gemius Traffic) ir pieaudzis aptuveni par 81 tūkstoti, un tas ir gandrīz 2 reizes lielāks nekā pērn.

TVNET Facebook lapa

TVNET auditorija sociālajos tīklos gada laikā ir pieaugusi ļoti strauji, un tikpat strauji tā turpina kāpt. Kā nu ne? Sociālie tīkli šobrīd ikvienam ir kļuvuši par papildu avotu, kur smelties jaunākās ziņas. TVNET Facebook lapas sekotāju skaits, salīdzinot ar 2012. gada novembri, ir pieaudzis par 71%.

TVNET apmeklējuma ilgums4 mēnesī

Jo TVNET kļūst interesantāks un daudzveidīgāks, jo vairāk laika mūsu lasītājiem patīk pavadīt portālā. To pierāda arī dati, jo, ja 2012.gada oktobrī vidēji viens lasītājs mēnesī portālā pavadīja 3 stundas 44 minūtes, tad 2013. gada oktobrī laiks ir pieaudzis līdz 4 stundām un 18 minūtēm.

Atgriešanās reizes portālā5

Ja kāda persona lasa TVNET, tad visticamāk, ka viņa to dara regulāri, un tieši to arī pierāda statistika. 2012. gada oktobrī viens TVNET lasītājs portālu apmeklē vidēji 23 reizes mēnesī, bet 2013. gada oktobrī TVNET lasītājs portālā atgriežas jau vidēji 26 reizes mēnesī.

Twitter sekotāji

Kopš portāls TVNET 2010. gada decembrī pievienojās sociālajam tīklam Twitter, gan paša Twitter popularitāte, gan TVNET popularitāte Tviterī ir pieaugusi. 2013. gada novembrī esam sasnieguši 15 569 sekotāju skaitu, kas katru dienu turpina augt.

Interesanti fakti

  1. Lietotāju kopums – kopējais Interneta lietotāju skaits (apmeklētāji – reālie lietotāji, kas apgalvo, ka lieto Internetu vismaz reizi mēnesī),
    kuri pieder pie izvēlētās mērķa grupas pētījuma periodā.
  2. Apmeklētāju (reālo lietotāju) skaits – interneta lietotāju skaits noteiktā mērķa grupā,kas izvēlētā medijā noteiktā laika posmā ģenerē vismaz vienu lapas skatījumu.
    Šis rādītājs attiecas uz personu (nevis datoru, sīkdatņu vai IP adrešu) faktisko skaitu, kas pētījuma periodā ir apmeklējuši noteikto mediju.
  3. Vidējie apmeklējumi dienā-vidējais apmeklētāju daudzums, kas apmeklē vietni vienā dienā.
  4. Laiks – ir to laiku summa, ko noteiktā laika posmā apmeklētāji (reālie lietotāji) pavada izvēlētajā medijā. Rādītājs ir dots stundās.
  5. Vidējie apmeklējumi uz apmeklētāju (reālo lietotāju) – vidējais apmeklējumu skaits izvēlētā medijā, ko noteiktā mērķa grupā ģenerē apmeklētāji (reālie lietotāji) noteiktā laika posmā.