Kosmētikas zīmola ballītē redzami gan vīrieši augstpapēžu kurpēs, gan izaicinošas sievietes

CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Jānis Škapars

30.augusta vakarā tirdzniecības centrā «Galerija centrs» tika atklāts amerikāņu kosmētikas zīmols «Urban decay». Ekskluzīvo kosmētikas zīmola stenda atklāšanu apmeklēja zīmola cienītāji, spilgtu, izaicinošu krāsu piekritēji.

Ienākot pasākumā un ieraugot vīriešu kārtas pārstāvi augstpapēžu kurpēs un ar biezu spilgtas kosmētikas kārtu uz sejas, bija skaidrs - pasākums nebūs tāds kā ierasts.

Pirmais novērojums izrādījās patiess, kā nekā ar ielūgumu palīdzību viesi tika informēti, ka jāierodas sievišķīgi izaicinošos tērpos, kuri ir melnā vai violetā krāsā.

Sievietes ievēroja ģērbšanās stilu, bet vīrieši pielāgojās, velkot violetas vai melnas žaketes.

Kosmētikas zīmolu raksturo spilgtas krāsas, noturīgi sastāvi un ikoniski grima produkti, ko iecienījuši gan profesionāli grima mākslinieki, gan make-up entuziasti visā pasaulē.

Atklāšanas svētku vakaru vadīja televīzijas personība Ketija Šēnberga, dīdžeja ādā iejutās modes blogere Agnija Grigule, sievietes visiem spēkiem centās izklaidēt publiku, un viņām tas izdevās.

Viesiem, kā jau ierasts, bija iespēja baudīt dažādus dzērienus, uzkodas un pat izmantot kosmetologa pakalpojumus, lai tiktu pie skaista grima.

Īpaša foto būda ļāva ikvienam viesim sevi iemūžināt fotogrāfijās, izmantojot dažādu pasākumam domātu atribūtiku.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp
Uz augšu