Popkorns, cukurvate, skelets ārsta uzsvārcī. Ielūkojies jauna veikala atvēršanas svētkos!

Sejas.lv
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Kristaps Bardziņš

23.marta vakarā tirdzniecības centrā «Spice» tika svinēti Latvijā pirmā «Kiehl’s» pilnizmēra veikala atvēršanās svētki. Veikala atklāšanā valdīja īsts pavasaris, vasarīgā foto siena, atspirdzinošie dzērienu, burgeri radīja ne tikai Amerikas, bet vasaras piknika noskaņu.

Jau ierodoties pasākuma vietā, viesus pārsteidza veikala darbinieki, kuri, tērpušies ārstu uzsvārčos, stāstīja par «Kiehl`s» produkciju un ieteica, kas būtu piemērotāks no produktu klāsta ikvienam apmeklētājam. Apmeklētāji labprāt iegādājās produkciju, kā arī izmantoja iespēju izmēģināt dažādus produkcijas paraudziņus.

Zīmols radies pirms 166 gadiem, sākot darbību kā neliela Ņujorkas aptieka, laikiem mainoties, zīmols palicis uzticīgs pirmsākumiem un izgatavo produkciju no dabīgām sastāvdaļām.

Tā kā «Khiel`s» ir Amerikā radies zīmols, tad ballīte tika ieturēta Amerikas stiliņā, to palīdzēja veidot gan popkorns, «Coca-Cola» dzērieni, īpašās pudelītēs pildīts alus, fonā skanošā mūzika, burgeri, cukurvate un protams, viesu ģērbšanās stils.

Piemēram «Instagram» blogere Agnija Grigule bija ieradusies «Playboy» treniņbiksēs un sarkanā sporta jakā, abi apģērba gabali lieliski sasaucas ar Ameriku.

Vasarīgā foto siena pie sevis mudināja nākt ikvienu viesi, jo kurš gan nevēlas fotogrāfiju uz tik skaista, saulaina fona, daudzi izmantoja iespēju nofotografēties kopā ar skeletiņu Mr.Bones, kas ir zīmola simbols.

Dodoties mājās, ikviens viesis saņēma dāvanas, iespēju izmēģināt jauno kosmētiku.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp
Uz augšu