Latvijas stilisti un blogeri izveidojuši aproču dizainus itāļu zīmolam «Nomination»

TVNET
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Otrdien, 21. novembrī, veikalā «Goldtime» vietējie stilisti, redaktori un blogeri nosvinēja itāļu rotu zīmola «Nomination» 30. jubileju.

Pasaulslaveno rotu zīmolu no Florences veidojis Paolo Gensīni (Paolo Gensini), kurš bija pirmais, kas izsmalcinātu rotu industrijā ieviesa nerūsējošo tēraudu kā materiālu un pirmais, kas piedāvāja revolucionāru aproču sistēmu, ļaujot katram kļūt par mākslinieku un veidot savu rotu dizainu, izmantojot piedāvātus posmiņus.

Savas spējas radīt unikālas aproces no 3000 posmiņiem, kas iekļauti sortimentā, izmēģināja modes un dzīves stila žurnālu redaktores Džina Briška, Jūlija Rumjanceva, Kristīne Rudzinska, blogeri Maija Armaneva, Sergejs Hatanzejskis, Daniels Deksnis, «jūtūberes» Bea Jonīte un Evelīna Pārkere, stiliste Natālija Zolberga un citi.

Viņu izveidotie rotu dizaini līdz pat gada beigām ir iekļauti arī veikala sortimentā.

««Nomination» rotas pazīstu jau sen – mamma uzdāvināja man aproci ar zeltītu burtu B, šodien aproci papildinu ar dimantu piktogrammu un zeltītu zvaigznīti. «Nomination» posmiņi ir gluži kā tetovējums, katrs nozīme ko īpašu, iegravējot atmiņā kādu notikumu, turklāt, tā ir lieliska dāvana,» saka populārā jūtūbere Bea Jonite.

«Atsevišķus nerūsējošā tērauda posmiņus, ko rotā zelta burti, var savienot ar atjautīgi veidotu atsperes mehānismu. Šos zelta burtu posmiņus var kombinēt, izveidojot aproci ar savu vārdu. Šīs aproces būs piemērotas gan ikdienas «prêt-à-porter» lietošanai, gan īpašākajiem dzīves mirkļiem, piemēram, izrotājot tās ar krāsainiem akmeņiem,» priecājas blogere Maija Armaneva

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp

Tēmas

Uz augšu