Ķibildam «ņemšana priekšā» nešķiet perversa

CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: reklamas foto

Lai arī eksperti «Amigo» reklāmu «Paņem priekšā vasaru» vērtē pretrunīgi, reklāmas aģentūras radošais direktors Mārtiņš Ķibilds šādam vērtējumam iebilst.

«Nekā rupja vai perversa reklāmā nesaskatu,» savu viedokli pauž Ķibilds.

Tu būsi šīs vasaras «kings»

Reklāmas autori klipu veidoja tā, lai tas patiktu jauniešiem. «Mani dēli ir sajūsmā par «Amigo» reklāmu. Pieaugušie paši bieži vien ir vardarbīgi pret bērniem, protams, ne jau tiešā nozīmē, bet gan ar tieksmi ierobežot,» teic Ķibilds. Viņš uzskata, ka reklāma ir smieklīga un atraktīva ar animāciju: «Reklāmā «Paņem priekšā vasaru» norādīts tas, ka vasara būs tava un tu būsi «kings» (Karalis. — I. G.).» Reklāmas daļa, kur vecāki tiek aizsperti ar kāju prom it kā uz laukiem, jāsaprot kā vecāku nolikšana pie vietas, aizsūtot viņus brīvdienās. «Bērni taču šad un tad tā var izdarīt, un tur neko vardarbīgu nesaskatu,» piebilst Ķibilds.

Tas var ietekmēt bērnus

Psiholoģe Mārīte Priekule «Vakara Ziņām» atklāj, ka reklāma ir neētiska. «Te var runāt arī par vardarbību, taču svarīgāk ir reklāmā norādītā attieksme pret vecākiem — ka viņi nav vērtība, un tas ir vēl briesmīgāk nekā tas kājas spēriens. Netiešā veidā tas var ietekmēt bērnus, viņu saprašanu par to, kas tad īsti ir vērtība. Bet par kādām vērtībām mēs runājam? Vecāki tiek aizsperti, ne jau smalki un mīļi pavadīti. No fiziskā viedokļa tas nav tik šausmīgi kā no psiholoģiskā, jo bērni mūs ar kājām neaizspers, bet var mainīties viņu attieksme pret to, kas patiešām ir vērtīgs mūsu dzīvē. Un vecāki tomēr ir vērtība. Ja to nesaprot, tad tas jau ir bīstami,» uzsver Priekule.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp
Uz augšu