Garas reklāmas, neobjektīva žūrija: Skatītāji sašutuši par šovu «X Faktors»

Apollo.lv
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Kaspars Meinerts

Svētdien, 15. oktobrī, sākās pirmais no septiņiem šova «X Faktors» fināla raidījumiem, kurā 12 pretendenti cīnījās par iekļūšanu nākamajā kārtā. Aktīvākie šova skatītāji dalījās savās pārdomās mikroblogošanas vietnē «Twitter».

Tā saucamie «dīvāna eksperti» visi kā viens bija sašutuši par 15 minūšu ilgām reklāmas pauzēm, kas tika pieteiktas teju pēc katra trešā priekšnesuma.

Daudzi skarbi izteicās par žūrijas vērtējumu, sakot, ka tā nav objektīva vērtēšana un, acīmredzot, studijā skaņa krietni atšķīrās no tā, kas dzirdams skatītājiem pie televīzijas ekrāniem.

Kā zināms, skatītāji un žūrija svētdienas vakarā lēma, ka no 12 dalībniekiem cīņu turpinās 11 dziedātāji - no šova izstājās Aivo Oskis no Intara Busuļa komandas.

Tikai trīs labākie pretendenti nokļūs līdz finālam 3. decembrī un sacentīsies par galveno balvu – 10 000 eiro un sadarbību ar Sony Music.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp
Uz augšu