Ceturtajā Rīgas modes nedēļas dienā dominē melnā krāsa, elegance, kā arī sportiskais stils

Sejas.lv
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Jānis Škapars

Ceturtajā Rīgas modes nedēļas dienā skates norisinājās «Radisson Blu Latvija Hotel» telpās, kuras jau ne pirmo reizi uzņem modes cienītājus. Apmeklētāji varēja baudīt zīmolu «Cinnamon concept», «Anna Led», «Naira Khachatryan», «Narciss» modes skates.

Arī ceturtajā 26.Rīgas modes nedēļas dienā viesi ieradās uz pasākumu, tērpušies īpaši piemeklētās «štātēs», lai izceltos uz citu viesu fona, tiktu fotografēti un lai par viņu stila izvēli runātu citi vakara apmeklētāji.

Vairums viesu, kuri ieradās pasākumā, palika uz visām četrām modes skatēm, kā nekā ir vajadzīgi daudzi iespaidi, lai būtu ko salīdzināt un saprast, kas īsti paticis un kas tomēr ne.

Ceturtajā modes nedēļas dienā varēja redzēt gan klasiska stila piekritējus, dāmas vakarkleitās, kombinezonus, sievietes lietišķos kostīmos, gan sportiska stila apģērbu un, protams, arī dīvainības, gan krāsu salikumos, gan aksesuāros.

Modes mīļotājus priecēja «Cinnamon concept», «Anna Led», «Naira Khachatryan», «Narciss» modes skates.

Kā jau ierasts, viesi skašu starplaikos izmēģināja ikvienu 26. Rīgas modes nedēļas sadarbības partneru piedāvāto ekstru, iespēju fotografēties dažādos foto stūrīšos, un beigu beigās priecīgi devās mājās ar «Perwoll» pudelēm, kosmētiku un pat saldējumiem.

Par vairuma sabiedrībā pazīstamo personu labsajūtu rūpējās zīmols «Mercedes-Benz», kura izveidotajā «lounge» zonā sabiedrībā zināmās personas varēja netraucēti baudīt viens otra uzmanību, dažādus alkoholiskos dzērienus un, pats galvenais, starplaikos starp skatēm apsēsties un patverties no modes mīļotāju pūļiem.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp
Uz augšu