Francijas modes zīmoli atsakās no pārlieku tievām modelēm

LETA
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AP

Virkne franču modes zīmolu, tostarp «Christian Dior» un «Yves Saint Laurent», trešdien paziņojuši, ka atteiksies no pārlieku tievām modelēm.

Uzņēmumi LVMH un «Kering», kam pieder vairāki desmiti zīmolu, paziņoja, ka aizliegs izmantot pieaugušo auditorijai domātām reklāmām un pasākumiem modeles, kas ir jaunākas par 16 gadiem.

Francijā maijā tika pieņemts likums, kas prasa no modelēm ārsta izziņu, kurā apliecināts, ka viņām ir laba veselība.

LVMH un «Kering» paziņoja, ka šajā ziņā vēlas darīt vēl vairāk, un turpmāk izmantos tikai modeles, kuru apģērba izmērs nav mazāks par 34. saskaņā ar Francijas sistēmu. Vīriešiem par minimālo robežu noteikts 44.izmērs.

LVMH un «Kering» ieviesušas arī citus ierobežojumus. Tostarp aizliegts pasniegt alkoholu modelēm, kas jaunākas par 18 gadiem, un noteikts, ka tik jaunām meitenēm visos pasākumos un fotosesijās nepieciešams pavadonis.

LVMH un «Kering» vadītāji uzsvēra, ka viņi cer iedvesmot visu modes industriju sekot viņu piemēram, tādejādi panākot pamanāmas pārmaiņas.

Viņi sacīja, ka LVMH un «Kering», kā modes industrijas līderiem, ir jārada jauni standarti un jāuzņemas vadība šajā iniciatīvā.

LVMH pieder tādi zīmoli kā «Louis Vuitton», «Christian Dior» un «Givenchy», bet «Kering» pārziņā ir «Gucci», «Alexander McQueen» un «Saint Laurent».

2015.gadā «Yves Saint Laurent» bija spiests atsaukt savu reklāmu Lielbritānijā, jo reklāmas fotogrāfijā redzamajai modelei bija ļoti tievas kājas un saskatāmas ribas.

Šogad zīmols izpelnījās kritiku par reklāmas plakātiem ar ārkārtīgi tievām modelēm erotiskās pozās.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp
Uz augšu