Foto: Pašmāju modes cienītāji pulcējas «Tommy Hilfiger» prezentācijā

Apollo.lv
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Piektdien, 10. martā, zīmols «Tommy Hilfiger» ielūdza viesus uz «Polhem PR» šovrūmu, lai klasiskā amerikāņu stilā prezentētu jaunāko supermodeles Džidži Hadidas sadarbības kolekciju «TommyxGigi». Pasākumā pulcējās pārsteidzoši dažādi viesi – gleznotāja Ieva Bondare ar meitu, modeli Džūliju, modes mākslinieks Bruno Birmanis, modes ikona Līga Zemture, aktrise Vita Baļčunaite, kā arī liels skaits modes mediju pārstāvju.

No kolekcijas strāvo Džidži optimisms un Kalifornijas brīvdomība, tam ļāvās arī daudzi viesi – uzlaikojot, šķiet, vispopulārāko kolekcijas modeli – sarkanu bombera stila jaku ar izšūtu kolekcijas nosaukumu uz muguras, kurš simbolizē nozīmīgāko 70. gadu modes elementu.

Dzīvesveida bloga «Happy Whispers» autore: «Džidži Hadida ir viena no retajām modelēm, kuru sievišķīgi apbrīnoju, sekojot viņas gaitām un karjeras izaugsmei - viņā kaut kas ir.»

Modele Džūlija Bondare par to, kādēļ, viņasprāt, Džidži Hadida ir kļuvusi tik populāra: «Kopš mana profesionālā darbība ir saistīta ar modes pasauli, es sekoju daudzām modelēm un dizaineriem. «TommyxGigi» jaunā kolekcija mani uzrunā ar košajām vasaras krāsām un aktuālajām detaļām. Personīgi man pašai labāk patika tērpi, kuros bija tīras līnijas un krāsas. Pēdējo gadu laikā Džidži ir ienākusi modes pasaulē ar savu 31 miljonu lielo sekotāju un atbalstītāju pulku «Instagram». Ne velti viņu šogad industrija nosauca par «social media star of the year». Tas ir tikai loģiski, ka šie lielie zīmoli vēlētos ar viņu sadarboties. Es domāju, ka, mums, jaunietēm patīk tas, ka pēdējo gadu laikā slavenības ir daudz pieejamākas gan ikdienā, gan profesionālās gaitās.»

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp
Uz augšu