Cik Kardašianas nopelna par produktu reklamēšanu sociālajos tīklos?

Apollo.lv
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: instagram.com/kimkardashian

Realitātes šova «Keeping Up with the Kardashians» un slaveno Kardašianu māsu fani sociālajos tīklos noteikti būs ievērojuši, ka šīs sievietes visai bieži «Instagram» vietnē reklamē dažādus produktus.

Slavenajām Kardašianu māsām sociālajā vietnē «Instagram» seko vairāki desmiti miljonu cilvēku, kas nozīmē, ka auditorija ir diezgan plaša un tas ir izdevīgi reklāmdevējiem.

Ārvalstu portāls «US Weekly» ziņo, ka Kardašianas par katru fotogrāfiju, kurā tiek reklamēts kāds produkts, saņem summu, kas sevī ietver sešus ciparus.

Uzņēmumi maksā līdz pat 500 tūkstošiem ASV dolāru (465 tūkstoši eiro) par reklāmas kampaņu 36 gadus vecās Kimas Kardašianas «Instagram» profilā, kam seko gandrīz 95 miljoni cilvēku. Savukārt reklāmas Hlojas un Kortnijas «Instagram» profilos, kuriem seko apmēram 60 miljoni cilvēku, izmaksā apmēram 250 tūkstošus ASV dolāru (232 tūkstoši eiro).

Digitālā mārketinga eksperts Maikls Helers (Michael Heller) izdevumam atklāj, ka cenas ir tik augstas tāpēc, ka reklamējie produkti tiek izpārdoti teju nekavējoties.

 

A post shared by Khloé (@khloekardashian) on

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp
Uz augšu