«Julia Janus» jaunās kolekcijas reklāmas seja - 72 gadus vecā Irēna

Apollo.lv
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

«Reset» – tā sauc Julia Janus, kura uzskatāma par vienu no veiksmīgākajām modes dizainerēm Lietuvā un reģionā, jaunāko 2017.-18. gada rudens/ziemas kolekciju, kas jau pieejama veikalos. Viņas sešpadsmitajā kolekcijā par kampaņas seju kļuvusi 72 gadus veca modele Irēna.

Ar savu sešpadsmito kolekciju, ko viņa radījusi savam zīmolam, Julia Janus arī aicina atbildēt uz vairākiem jautājumiem: Vai patiesi dzīvojam tā, kā gribētu? Varbūt pienācis laiks sākt visu no jauna un ļaut vaļu savai iekšējai brīvībai? Kad gan ir īstais laiks atdzimšanai, ja ne tagad?

«Šīs kolekcijas galvenā ideja ir ieskatīties pašiem sevī, atbrīvojoties no stereotipiem un citām maldinošām klišejām, lai atrastu savu iekšējo būtību. Katrs no mums ir pelnījis būt tāds, kāds vēlas, un dzīvot tā, kā to vēlas, neieslogot sevi robežās, ko mums noteikuši citi. Patiešām, mums taču nevajag būt visiem vienādiem», norāda Julia Janus, kura ir pazīstama ar savu kritisko attieksmi pret tolerances trūkumu mūsdienu sabiedrībā.

«Tāpēc nav nekāds pārsteigums, ka uzaicinājām tik atšķirīgus modeļus – kopā desmit – pozēt mūsu kataloga foto sesijai. Modeļi ir ļoti dažādi – jaunāki un vecāki, īsāki un garāki, tievāki un lielāki, bārdaini, ar sirmiem matiem, pat – ziliem matiem. Vecākā modele, kura piedalījās kataloga foto sesijā, bija 72 gadus vecā Irēna. Viņu izvēlējos arī par mūsu kolekcijas reklāmas seju», skaidro Julia Janus, kura pati arī bija viena no modelēm jaunās kolekcijas katalogā.

«Esam atgriezušies pie tīra minimālisma, vienkāršiem siluetiem, dabiskiem audumiem ar komfortablu sajūtu, tumšāku un maigāku krāsu paleti, kas atspoguļo mūsu ziemeļniecisko būtību. Arī kolekcijas centrālā tēma – atgriezies sākotnēja pozīcijā, doties atpakaļ pie savas patiesās būtības, ignorējot stereotipus, – tiek komunicēta ar detaļu, piemēram, apdruku un izšuvumu, palīdzību», saka Julia Janus.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp
Uz augšu