Ķīnā kāda sieviete pieprasa no vietējā kinoteātra kompensāciju par ciešanām, ko izraisīja 20 minūšu ilga reklāma pirms filmas seansa, vēsta britu laikraksts «The Guardian».
Ķīniete iesūdz kinoteātri par apnicīgām reklāmām
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Kā apgalvo Čeņa Sjaomei, kinoteātra īpašnieki un filmas izplatītāji nav snieguši viņai solīto pakalpojumu, jo viņa nebija brīdināta par to, ka pirms filmas «Aftershock» seansa viņa būs spiesta 20 minūtes skatīties reklāmas. Viņa pieprasa atpakaļ 35 juaņas (2,8 latus), ko iztērēja kinoteātra biļetes iegādei, vēl 35 kā kompensāciju par radītajām ciešanām, kā arī rakstisku atvainošanos, vēsta vietējie mediji.
Papildus Čeņa aicina Ķīnas rietumu pilsētas Sjiaņas kinoteātri «Polybona International» savā mājaslapā, kā arī kinoteātra foajē izvietot informāciju par reklāmu ilgumu, kuram nevajadzētu pārsniegt piecas minūtes.
Sievietes prasību pieņēmusi Sjiaņas tautas tiesa.