Kas slēpjas aiz sociālo tīklu reklāmām par pulksteņiem bez maksas?

Apollo.lv
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ekrānuzņēmums no video

Par vienu no pašlaik Latvijā populārākajiem videoklipiem kļuvis vietnē «Youtube» ievietots video blogs, kurā tiek noskaidrots, kas slēpjas aiz sociālajos tīklos redzamajām reklāmām, kas piedāvā pulksteņus it kā par baltu velti.

Pašmāju «jūtūberis» Jānis Ābele, kanāla «Cilvēks ar kameru» radītājs, šim nolūkam pasūtīja pulksteni vienā no vietnēm, kas šīs mantas piedāvājot bez maksas. Nonākot mājaslapā, pie daudziem pulksteņiem norādīts, ka tie maksājot vairāk nekā simts dolārus, bet tieši šeit tiek piedāvāti pa velti. Izrādījās, ka viss nemaz nav tik pašsaprotami – par preces sūtīšanas izdevumiem galarezultātā jāmaksā kopumā septiņi dolāri.

Kad prece tika piegādāta, tā bija iepakota vien sūtīšanai paredzētajā plēvē – nekādas kastītes vai burbuļplēves. Paša pulksteņa stikliņam bija pielikts klāt plāns pakošanai paredzēts materiāls, kas pie preces bija piestiprināts ar visparastāko līmlenti.

«Šis pulkstenis nemaksā vairāk par diviem dolāriem. Pat aizmugurē nav nekāds «brendings». Nav nekāds «Paganini», nekas. Es nebrīnos, es neesmu šokā. Nepārprotiet, es zināju, ka bezmaksas siers ir tikai peļu slazdā. Bet visas tās kompānijas, kas reklamē bezmaksas pulksteņus, ir, kā saka, jāaizliedz,» secināja vietējais video blogu filmētājs.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp
Uz augšu