socionikas "speciālistiem" 2011. g. 28. decembrī, 14:03
un visiem pārējiem, kuri paši nekā nesajēdzot, mēģina šeit skalot smadzenes citiem! Nevajag muldēt ne par kādiem 16 tipiem, ne citām muļķībām, kuras tiek deklarētas ar mērķi uztaisīt galvās vēl lielāku kaleidoskopu. Ir jāsaprot viens, katrs cilvēks attīstās (vai degradējas) un ja šīs attīstības vektori nesakrīt, tad šķiršanās agri vai vēlu ir neizbēgama.
Ha » socionikas "speciālistiem"2011. g. 28. decembrī, 14:59
Piekrītu! Jo cilvēks pats mainās un pielagojas vai nepielāgojas partnerim! Ja to dara viens, tad nav labi! Bet ja dara abi un cenšas izprast, saprast un pielāgoties, tad var panākt ļoti, ļoti daudz ko! Tā socionika ir smadzeņu skalošana luņiem! Katrs cilvēks attīstās ar katru nodzīvoto dzīves gadu, ja, protams, viņam nav tikai patērētāja domāsana, kas ir tik ļoti vajadzīga kapitālismam!
nezinu, es ar viru ari jau dzivoju daudzus gadus, bet jau no pasa sakuma mums ari ir ta ka sex tiesam NAV galvenais, pie ta mes nonacam jau pasa attiecibu sakuma, ka dzive i ari citas lietas...ja mums vins ir regulari un ar milestibu, bet nekad uz to neesam attiecibas likusi uzsvaru...ja iestajas dzivee rutina, tas ir signals ka paara dzive kaut kas jamaina, mes sakam ar to ka iegadajamies kakji...pec 2,5 gadiem mums piedzima meitina...vel pec 2iem gadiem iegadajamies suni un drosi ka pec nakamajiem diviem bus otrais bernins...(es ta ceru..), jo jau sakam par to pamazam domat...regulari celojam, kad finanses protams atlauj, bet pagaidam mums tas sanak katru gadu visiem kopa....ik pa laikam kad cilveki jut kad kaut kas nav ka vajag , ir japamaina kopejais dzivesveids un ikdienas rutina... bet ir cilveki kuri pieradusi dzivot ka ir un viniem neko vairak dzive nevajag, bet vai tas ir ta verts?....
muļķības- dzīve nav pakārtota attiecībām un tas arī viss. Runāt jau var par tiem kuri ir nodzīvojuši entos gadus, bet tas ir pieraduma rezultāts, nekas vairāk.
Es aizgāju no vecā darba un divus mēnešus biju mājās, manas attiecības uzlabojāas 1000%
ja ir tiesam jutas, tas nav un nevar but pieradums...neesi tad saticis sev isto... ar tadu attieksmi diezvai ari satiksi... jo istais cilveks nav jamekle...vins atnaks un ir jalaujas tam ieksejam sajutam, nevis ko nu draugi teiks par vinu, vai viniem patiks, vai vecakiem patiks..ja jums bus labi kopa, tada ri parejie to redzot pienems ka ir.... mes parak esam pieradusi dzivot pasaulei nevis sev....
man bija tieši otrādāk - zaudēju darbu, pasēdēju mājas un sapratu, ka nav ar otru cilvēku nekā kopīga.. kad abi skrējām pa savām lietām, bijām aizņemti ar saviem hobijiem, tad vakarā tās dažas stundas kopā likās OK - vakariņas, kāda filma, teātris (jā, labi - aizejam..). Bet mājās sēžot un vērojot šo cilvēku sapratu, ka man ar viņu garlaicīgi. UN tad sapratu, ka bērni izaug aiziet un tad pamosties, ka nekas man nesaista? Pagāja 10mit gadi kopdzīves, kad to sapratu.
pats pats svarīgākais - vai tu ar šo cilvēku jūties LAIMĪGA. Ja nē - šķiries uzreiz, jo vēlāk var izrādīties par vēlu.
nu... otrs ir tavs atspulgs, kad pats biji tādā iztukšīša periodā un tad uzreiz otrs ir garlaicīgs!!! Sāc ar sevi un tad ķeries klāt otram... Otrs nav priekš tā lai sev radītu nezin kādus super apstākļus vai komfortu... domā dziļāk!!!
Nē, kā jau minēju, ar seksuālo veselību man viss ir kārtībā. Bet sekss nav galvenais manā dzīvē, neesmu dzīvnieks un neesmu no tā atkarīgs :) Un sieviešu "gribu"/"negribu", "dodu"/"nedodu" u.c. kaprīzes mani neietekmē. Un mana dzīve ir piepildīta un interesanta arī bez tā, atšķirībā no tēviņiem, kuri skrien pakaļ katrai un ir mužīgi neapmierināti :)))
. Labs darbs, sports un ceļojumi dod man lielāku gandarījumu, nekā kaut kāds sekss.
Bijusī draudzene pat teica, ka esmu pārāk auksts
Dainis » Dainis to Gaidis2011. g. 28. decembrī, 21:44
Lol, ha-ha es un pārējie!
Es jau reiz teicu un atkārtošu, ja kādam/kādai nav skaidrs! Dzīves jēga nav tikai attiecību veidošana, sekss u.c.
Es ļoti labi jutos, būdams brīvs. Varu veltīt laiku darbam, hobijiem, uzzināt kaut ko jaunu, ceļot, attīstīties. Es lieliski tieku galā ar visu sadzīvi t,i, nav nekādu problēmu ielikt veļu veļas mašīnā,kaut ko pagatavot, tīrīt. Un es netaisos savās mājās paciest kaut kādu ne īpaši gudru un/vai kašķīgu, nesapratīgu būtni tikai tā dēļ,ka viņa kādreiz uzvarīs makaronus, uzsildīs piegādāto picu vai pārgulēs ar mani.
Nav tādu lietu sadzīvē, ar kuru normāls vīrietis nevar tikt galā pats, dažreiz pat labāk, nekā sieviete. Piemēram,nez kāpēc pasaules labākajos restorānos šefpavāri ir vīrieši. Savukārt skolas ēdnīcās vai 3 šķīras kafeinīcās rullē sievietes :)
Par zinātni un tehnoloģijām, atklājumiem vispār nerunāsim. Tur sieviešu ir labi, ja 10 procenti :)
Nu tad Tev jau vajadzēja zināt,izskatīgais un situētais pilsoni. Sex ir jāliek prioritāšu trijniekā,ne zemāk ! Jo labāk saskan pārim sexā,jo labāk arī veidosies viss pārējais...
Bet es vispār neveidoju attiecības ar sievietēm. Ļoti reti var satikt sakarīgas. Mani interesē cilvēks ar kuru var parunāt, apspriest notikumus, idejas u.c., nevis tukši muldēt par lupatām, aprunāt citus cilvēkus.
Esmu labi situēts, izskatīgs, nodarbojos ar sportu, ceļoju. Bet sievietes, attiecīgi arī sekss ir labi, ja 10 vietā manā prioritāšu sarakstā. Tulīt mani aplies ar samazgām :-D, bet es neesmu zilais, impotents, slims, porņukus arī neskatos. Vienkārši man dzīvē ir citas intereses un prioritātes.
Pats trakākais ir tas, ka sievietes pašas lien klāt, īpaši "pārgurušas" :D sievas
varbūt tad, kad būs par vēlu... kad pēdejais vagons būs aizgājis... tu sapratīsi, ka esi daudz ko zaudejis, palaidis garam sava dzīvē..tu vairs nevarēsi, pat ja gribēsi....un tad būs par vēlu!!!
Tu džīve neesi saticis īsto sievieti, lai saprastu, kadu baudu un piepildījumu var dot divu cilveku attiecības................ Ja satiksi, sapratīsi, tad sex nebūs 10.vietā....
Pilnīgi pievienojos.Dzīves jēga nav tikai attiecībās un ar to izrietošajās laulībās un bērnu atražošanā.Ok tas ir apsveicami-citādi jau pasaule izmirtu:D Man ir prieks par cilvēkiem,kuri ir laimīgi kopā,bet mēs esam dažādi ar dažadiem dzīves ceļiem.Katrā ziņā es negribu vispār dzīvē ne precēties,ne arī veidot attiecības un tas nenozīmē,ka tagad gribu egoistiski dzīvot,tā tas nav-man ir savi mērķi un sapņi,kas nav saistīti ar pašlabumu.Smagi atzīt,bet es būdams jauns 16-17 g.(arī tagad nēesmu vēl opis 25.g)
uzskatīju-iztēlojos sievietes un attiecības daudz savādāk,kas man lika smagi vilties.
p.s Tas nav iespējams,ka visi pasaules iedzīvotāji laimīgi kopā,tā tas nenotiek,tā ir utopija.Ko daŗit cilvēkiem,kuri,piemēram,kāda iemesla dēļ nevar atrast savu otro pusi? Viņi nedrīkst dzīvē būt laimīgi un priecīgi?
Tāpēc ka nav interešu saderības un galvenais sexsuālo vēlmju saderības.
Tāpēc nepieciešama spēcīga iepazīšanās aģentūra lai palidzētu cilvēkiem atrast savas otrās puses.
Minētais piemērs beigās nav veiksmīgs un norāda uz to, ka jaunajam socionikas specilāistam ar stereotipu iezīmēm ir nepieciešama reklāma lai varētu realizēties karjeras sākumā.
Kā es saku, ka - Cilvēku nekad nevar iepazīt, pat tad ja dzīvo kopā 2, 8, 10, 15, 30, 40 gadus.
Te jau var būt daudz iemeslu kāpēc šķirās!. Naudas trūkums, laika trūkums vienam priekš otra, visādi pārmetumi un utt. Protams arī sexa trūkums jeb nesaderība gultā.
Mums par maz ar to, kas mums ir.
Kāda tur socionika, ja persona pēc dabas ir ma.ka/ma.kurs tad tur nekas nevar līdzēt, pāris gadus var nodzīvot ar vienu partneri un tad sāk niezēt attiecīgā vieta un viss notiek
Nesaprotu, kāpēc būtu jācepās, ka pāris izšķiras. Pēc tam katrs var atrast sev jaunu otro pusi, ar kuru kopdzīve var izdoties daudz labāka.
Apprecējos 23g.v. bet uzskatu, ka biju par jaunu, vēl nezināju, kas es esmu un ko gribu no dzīves. Vīrs bija tāds pats. Pēc 8 gadiem katrs jau pārliecinoši lūkojāmies katrs uz savu pusi. Nu un kur mums te būtu noderējusi gudrā zinātne socionika? Cilvēki mainās un kā vēl! Protams, ir kaut kāds kodols, kas paliek nemainīgs, bet neviens nevar dot garantiju, ka būsi tāds pats 45 gadu vecumā kāds biji 20 gados.
nebūtu noderējusi.
Nevar un arī nav vajadzības palīdzēt cilvēkam, kam tas nav vajadzīgs. Kā jau te iepriekš tika rakstīts, kam vajadzēs, tas atradīs un pratīs izmantot. Jebkuru zinātni
>>..
Protams, maksā tikai naudu un tev 'palīdzēs' astroloģija, zīlēšana Taro kārtīs, kafijas biezumos utt un galu galā arī tante Vaļa zina, kā vajag. Un, jo vairāk cilvēki klausīs, ko viņiem saka no malas, it visi būs laimīgi :)
>>S.
Tagad arī tieši tā domāju, ka naf* precējos tik jauna. Precēties līdz 30g.v. ir lielākā muļķība. Lai gan, protams, bērni no laulības ir sanākuši baigi foršie. Tā ka nekādā gadījumā nevaru teikt, ka esmu velti izniekojusi 8 savus dzīves gadus :)
Tā nu ir, ka katrā dzīves posmā ir savas prioritātes- sākumā izglītība, tad karjera, tad ģimene, utt.. un ja šīs prioritātes nesakrīt vai neiet vienā laikā ar partneri, tad attiecībās rodas plaisa. Bieži vien kādam no partneriem ir labi kā ir, bet otrs grib augt un izināt jaunas lietas.
Protams, pieradums un rutīna arī dara savu un nereti kāds grib jaunas izjūtas, nevis atrast asumiņu esošās attiecībās.
Lai vai kā, bet attiecības bieži vien sabojā nauda. Ja nauda ir daudz, tad bieži vien to tērē draņķos un katrs savām izklaidēm un tā atsvešinās. Ja naudas maz vai nemaz, tad atkal pieaug spriedze, kurš vainīgs, ka naudas nav un sākas strīdi.
Pati septiņus gadus biju neprātīgi laimīga, bijām kā divas ābola pusītes, bet tad prioritātes un dzīves vērtības nesakrita un nolēmam šķirties.
Šobrīd deviņi gadi kopā ar vīru, it kā laimīga, bet šajās attiecībās es dzīvoju ar skaidro saprātu. Ir reizes, ka gribas pagriezties un aiziet, bet tad saprotu, ka mans vīrs ir vislabākais- mīl mani, mīl bērnus, rūpējas par mums, utt.. vienīgi dažkārt ir grūti rast kompromisu un tad nu kā kuru reizi kurš piekāpjas, kurš noklusē.
Mīļās sievietes. Te liela daļa tiešām ir (no)žēlojamas. Es laikam traka paliktu, ja zinātu, ka vīrietis ar mani ir kopā atbildības un pienākuma dēļ. Tas laikam ir vienīgais un pēdējais, ar ko manipulēt tad, kad ir skaidrs, ka nekāda kopā palikšana nebūs. Atbildīgi var arī maksāt alimentus! Ja vīrietim nav intereses par sievieti, tad no viņa pat pirdienu neizspiedīsi, nerunājot par ģimeniskumu! Beidziet taču vienreiz sevi mānīt! Un psihoterapeitam Rudzītim tiešām taisnība - latviešu sievietes neieredz vīriešu. Būtu labāk domājušas kā savu dzīvi laimīgi nodzīvot, nevis visas nelaimes vīriešos meklētu.
Gunita, pilnīgi Tev piekrītu. Tas taču it traki un pazemojoši, ja vīrietis ir kopā ar sievieti tikai bērnu, pienākuma dēļ, bet nevis tāpēc, ka mīl un grib būt tieši ar šo sievieti.
Mīļāko filozofija! Tipiska! Kas ir mīlestība tādā visplašākajā nozīmē? Vai romantiskas elsas un lūkošanās viens otram acīs? Nē, arī kopīga problēmu pārvarēšana, ikdiena, kopīgs apēsts puds sāls, prieki un laime, spēja novecot un augt kopā.
Ja grib tikai to romantisko pusi, to kaisli, tad jārēķinās, ka dzīves laikā desmitiem partneru jānomaina, jo jebkurās attiecībās iestājas rutīna, jebkurš kaut reizi dzīvē apmulst un paskatās pa kreisi.
Vārnas ielas sieva. » Gunita2011. g. 27. decembrī, 20:47
Precīzi! Ieteikums dzīvot tā, lai izdodas daudz maz visu laiku sev pateikt - I had GOOD FEELING!!! Par cik LV sievietes ir vairākumā, tad nu darīt visu iespējamo, lai neiejaucot citus, ka sieviete pati spēj sevi darīt laimīgu. Piedodiet, bet latviešu būtība kā izbijušai kalpu tautai ir par visu visur gausties. Es arī esmu latviete, tad nu cenšos savā dzīvē augt, un ko mainīt, lai nepiederētu pie pašplūsmas masas. Lai Jums veicas un izdodas! ;)
Varbūt es savos 19 gados vēl nemāku pareizi spriest, bet es savu nākotnē iespējamo laulību iedomājos kā divus cilvēkus, kuri maksā kopīgus rēķinus, kopā izklaidējas un ir kopā biežāk nekā ar citiem, bet ne kopā gluži 24/7.
Ja mans topošais vīrs kādreiz pateiktu - es laižu uz bāru izklaidēties ar kādu savu draudzeni - es tajā laikā dotos izklaidēties ar saviem draugiem vai arī dotos viņam līdzi uz bāru un izklaidētos trijatā... ja vēl viņai būtu savs čoms - to arī parautu līdz. Būtu kāds kurš man pakavē laiku. Lai es kaut sekundes simtdaļu būtu greizsirdīga uz kaut kādu citu sievieti, kas izklaidējas ar manu veci... nemūžam! Tieši pretēji - es būtu laimīga, ja mans vīrs būtu sabiedrisks cilvēks ar daudz draugiem, ne tikai mani!
Nojaušu, ka mana brīvdomīgā dzīves uztvere daudziem varētu nepatikt, tāpēc tūlīt sāksies samazgu spaiņu liešana par manu komentāru... uz priekšu, tauta!
atceries šo savu spriedumu tad, kad reāli būs vīrs, kurš aizskries uz kafušņiku ar citu sievieti, kamēr pati ņemsies ar sīkajiem...
te nav runa tikai par greizsirdību (drausmīga lieta, ja stipra) vai tml., bet arī atbildība - mīlošs cilvēks necentīsies darīt lietas, kas otru var sāpināt (arī otram nezinot)
Vārnas ielas sieva. » Daina2011. g. 27. decembrī, 20:52
Bet, kad Tavs vīrs sāktu ar tām citām staigāt kopā, ka tie viņa draugi būtu arī sievietes, tad nu Tev ar mazuli nāktos meklēt citu apgādātāju, jo nav laimes no staigājošas otrās pusītes. Maz, maz - savos 19 esi redzējusi. Viņš nu dien neņemtu Tevi līdz uz bāru, kur izklaidētos ar draugiem.
Dzīves realitāte ir citāda. Vīrietis pēc dabas ir sējējs un sieviete pēcnācēju audzinātāja. Reti, vīriešu kārtas pārstāvji, kuri ar to visu apkārt sēšanu nenodarbojas(izņēmumu kārtas iemeslu spiesti).
Viņš nu dien neņemtu Tevi līdz uz bāru, kur izklaidētos ar draugiem.
----------
Kāpēc ne? Visi mani draugi vienmēr ņem mani līdzi izklaidēties! Ar mani ir jautri!
Nu ja vīrs neņems, iešu uz bāru ar saviem draugiem - viens pīpis!
saubos, ka virs ejot tikties ar draudzeni nems tevi lidzi, kur nu vel par to teiks. un pat ja aiziesi lidzi, nedomaju, ka nejutisi greizsirdibu.
ari man ta likas, pirms man bija normalas attiecibas. ta ka nevajag te kalt planus ka bus, ka rikosos, ja tadu situaciju nemaz neesi pieredzejusi.
kad bus tad bus. un tad ari redzesi, ka nenotiks ta ka esi iedomajusies.
veiksmi.
Es ar taa agraak domaaju un taa bija,bet gaaja laiks un lietas mainiijaas;)
Bet no sirds noveelu,lai Tev forssas attieciibas:)
Un nav taisniiba,ka viiri nennem liidz,nnem un kaa veel.Ne jau visi vienaadi.