1. es 2011. g. 5. septembrī, 10:40

    Manu 30 gadīgo vīrieti man arī negrasās atdot viņa māte... un meita arī ir izaudzināta kā istabas augs, pilnīgi nesaimnieciska, tikai gudrās skolās mācās... :D
    Ko iesakat?

  2. Vecā mamma 2011. g. 3. septembrī, 11:25

    Jāatzīst, ka savu bērnu izlidošnas mēģinājumus pašlaik uztveru ar atvieglojumu, jo esmu pārskrējusies un pārrūypējusies, tagad pietiek-gribas vēl sev padzīvot!

    ļOTI negatīvi atceros savu mammu, kura burtiski dzīvoja man virsū.Tādēļ, ka pašai nekādu savu interešu nebija un nemitīgi tika malts par bērna pienākumu pret vecākiem..Kā kas tā puņļi un asaras, sak, es tevi audzināju, a tu tagad tā.Tādēļ drošu roku atlaižu savus bērnus, jo nevēlu viņiem to, ko izcietos no mātes pati

    Ar tēvu attiecības...tādā kā labdien un sveiki līmenī.Viņš pie datoru, es pa draudzenēm, baseinu un teātri.Normāli.Uķi-buķi vairs negribās.

  3. mans! 2011. g. 3. septembrī, 10:14

    tas ir tikai izteikti spēcīgs egoisms, jo bērns nav nekas cits kā viena no ego izpausmēm.
    Tādi kontrolēšanas ekscesi tiek novēroti arī attiecībā uz brāļiem un māsām, savukārt, pieaugušie bērni cenšas kontrolēt vecāku dzīvi.

  4. lola 2011. g. 2. septembrī, 19:01

    Bērni, protams, nav parādā vecākiem. Bet tas rakstā pateikts tā, it kā vecākus varētu kā nederīgus krāmus izmest mēslainā.Tāpat kā man daudzus gadus bija pienākumi pret saviem bērniem un maniem vecākiem, tāpat arī maniem bērniem saglabāsies pienākumi pret mani. Runa jau nav par to, ka jādzīvo vienā mājā un nepārtraukti jākontrolē. Manuprāt, pieaugušie bērni nemaz nedrīkst dzīvot kopā ar vecākiem,viņiem jāiet savā dzīvē.
    Man ir divas meitas, vienu jau stumju no ligzdas ārā, pieaugusi.

  5. . 2011. g. 2. septembrī, 15:06

    A ko darīt tad, ja vecāks vien gaida to brīdi, kad bērns aizvāksies no mājām, lai pēc tam neliktos ne zinis? Tas, manuprāt, ir daud trakāk. Stulba sajūta, ja zini, ka tev nav kur atgriezties, ja kaut kas neiet kā vajag vai vienkārši parunāt.

  6. x » . 2011. g. 2. septembrī, 15:29

    ...Un visbiežāk tie arī ir vecāki, kas vecumdienās atceras, ka ir bērni, kuriem par viņiem jārūpējas.

  7. trulais prātiņš 2011. g. 2. septembrī, 14:40

    Kam tie bērni vispār vajadzīgi... labāk savas dzīves labākos gadus izbaudīt.
    Domājiet, ka tiem ventuļajiem pamestajiem vecīšiem, kas dzīvo pansionātos nav neviena bērna. Viņiem to bērnu un mazbērnu vairāk nekā saprašanas - bet neviens negrib par vecajiem penziem rūpēties, jo pašiem savas ģimenes un bērni. Vecumdienās mēs visi nomirsim vieni pansionātos - neatkarīgi no tā cik bērnu mums būs.
    Manai omītei ir liela māja laukos, kur viņa dzīvo kopā ar dēla ģimeni - bet viņi ar viņu pat nesarunājas un nekad neaicina kopā ēst vai skatīties TV. Viņa tikai vientuļi kopj savu puķu dārziņu vai lasa avīzes - nu kas tā par dzīvi?

  8. ............. » trulais prātiņš 2011. g. 2. septembrī, 17:51

    kādus bērnus ir izaudzinājuši, tādas vecumdienas arī ir.

  9. nu ......... » trulais prātiņš 2011. g. 2. septembrī, 20:58

    tikai nevajag!Cik nav piemēru par labiem vecākiem un pilnīgi nekādiem bērniem!

  10. .............>>nu » trulais prātiņš 2011. g. 2. septembrī, 22:26

    tas, ka ir labi vecāki, vēl nenozīmē, ka ir labi izaudzinājuši savus bērnus. Kas ir labs vecāks?

  11. x » trulais prātiņš 2011. g. 2. septembrī, 23:32

    Jaunie ar vecajiem runāt negrib un pie TV neaicina, bet vecās mājā dzīvot gan grib, un droši vien arī viņas izaudzināto labprāt ziemā apēd. Nožēlojami tādi jaunie, saņems to pašu no saviem bērniem.

  12. saule 2011. g. 2. septembrī, 14:22

    Piekrītu arī mammai. Tagad visu laiku tiek uzsvērts, ka jālaiž bērns vaļā, jādzīvo savu dzīvi utt., bet neviens nepadomā, ka tomēr ir arī bērnu pienākums palīdzēt saviem vecākiem, kas noveco un bieži vien jūtas slikti, vēlas saņemt vismaz morālo atbalstu. Par to pēdējā laikā nav neviena raksta, tik par to, cik tie jaunie cilvēki ir apgrūtināti un tie vecie nesaprotoši.
    (starp citu, es neesmu novecojusi māte, kas cenšas pieturēt bērnu. Mans bērns vēl ir pavisam mazs. Un mana māte arī necentās mani turēt, tomēr es nekad viņu neaizmirsu un vismaz reizi nedēļā kontaktējāmies, kamēr viņa bija dzīva).

  13. sarma » saule 2011. g. 2. septembrī, 14:41

    Esmu pārliecināta, ka ģimenē, kurā vecāki, ar savu piemēru un attieksmi, ir ieaudzinājuši šo atbildību par vecajiem cilvēkiem, šādas problēmas nemaz nav!... Tā kā: "Ko sēsi, to pļausi!"
    Acīmredzot, Tavā ģimenē vecvecāki tika mīlēti un cienīti nav vesti "ar ragaviņām uz mežu"...

  14. mamma XXL to bruiser 2011. g. 2. septembrī, 14:12

    Pilnīgi piekrītu.

  15. futuro2000 2011. g. 2. septembrī, 13:33

    TVNET un visas pārējās femīnās (ne)radības (tā, kas komentāros zem manis) - KAD JŪS BEIDZOT PAMANĪSIET, KA BĒRNUS AUDZINA NE TIKAI MAMMAS. Vienkārīs bezī ārā šitais - visur, visos rakstos un 90% komentāros - par bērna pareizo audzināšanu runā tikai mammu kontekstā, par bērna un vecāku savstarpējo mīlstību runā tikai mammas kontekstā. Tiklīdz kaut kāds vārds par stingrību - tā jā, tētis tiek pieminēts, bet ar tikai tādā nozīmē, ka tētis redz parasti ir tas, kas šad tad uzdod pa dupsi, citiem vārdiem - tik un tā sliktais (viens no iepriekšējiem rakstiem šajā sakarā).

  16. arī mamma » futuro2000 2011. g. 2. septembrī, 15:50

    Nu tā jau gan nav gluži,bet nu diemžēl tāda tā dzīves patiesība, ka nav daudz to ģimeņu, kur tēvi ir tik pat atbildīgi un mīloši un tādēļ arī galvenokārt vienmēr vairāk runā par mammu, bet nenoliedzami protams, ka ir arī vislabākie tēvi.Tās ir tās retās un ļoti laimīgās ģimenes!Lai veicas!

  17. L. » futuro2000 2011. g. 2. septembrī, 19:27

    Ja nepamanīji, tad šī sadaļa saucas SIEVIETĒM, tāpēc arī runā no mammu viedokļa. :D

  18. arī mamma 2011. g. 2. septembrī, 11:54

    Visam visās lietās ir robežas, bet mātes mīlestība stāv pāri visam, tā ir neizmērojama un neviena cita tai nav pielīdzināma,mūžīga un bez nosacījumiem!Agrāk ļaudis domāja par to, kā veidot lielu,stipru un saticīgu ģimeni, kā visiem vairāk kopā būt,šodien....-kā tajā Amigo reklāmā,kad paši esam gana lieli izauguši,tad vecākus ar kāju pasperam!Skarbi!

  19. bruiser 2011. g. 2. septembrī, 11:29

    droši ļaujiet bērniem kļūdīties!!!
    lai dzer, drāžās un taisa abortus...
    un kad jau būs nopietnās attiecības nevarēs bērnu dzemdēt savam vīram...
    lai tik kļūdās

  20. nika » bruiser 2011. g. 2. septembrī, 11:43

    Jā, protams prātīgāk ir mammai stāvēt ar svecīti!! Ne jau vecāku nemitīgā kontrole un klātbūšana pasargās no problēmām - ar bērnu ir jārunā, jāskaidro un jāaudzina, nevis jākontrolē un jāaizliedz. Tā mums ir tie nevarīgie "bērniņi" pēc 50 gadiem, kad savas ģimenes nav, mammīte arī mirusi un nelaimīgie pāraugušie bērniņi vispār neprot dzīvot patstāvīgi.
    Man izauguši 3 bērni - divi jau precējušies. jā bija rūpes par viņu skološanu un audzināšanu, taču par cik pati strādāju, aktīvi darbojos pašdarbībā un vienmēr mācos kao jaunu, tad bērnu aiziešana patstāvīgā dzīvē nekādas problēmas neradija. tā, kā bērnus necentos turēt kā cietumā, tad tagad arī nav problēmu - bērni bieži apciemo, priecājas, ja braucu ciemos pati. Arī tagad cenšos viņus ar kaut ko palutināt, arī viņi piedomā, ko dāvināt jubilejas reizēs. Priecājos, ka esam draugi ar saviem bērniem, kurus gaida un mīl nevis baidās un izvairās.

  21. sarma » bruiser 2011. g. 2. septembrī, 11:54

    ...Nu, ja vecāki nebūs iemācījuši savam bērnam pamatvērtības, atbildību, tad arī būs Tevis uzskaitītas sekas...
    "Es Pirms 1 stundas un 44 min

    Neviens bērns nav neko parādā saviem vecākiem, bet vecāki ir vainīgi savu bērnu priekšā."

  22. Ak, vai! » bruiser 2011. g. 3. septembrī, 08:21

    Bruiser, Tu maldies- bērns nebūt netiek dzemdēts vīram!
    Gribētos jau gan:)

  23. KKK 2011. g. 2. septembrī, 11:08

    Vispār jau daba vīrieti ir radījusi poligāmu, ja vīrieša bērni ir ir pieauguši un sieva vairs nespēj radīt jaunus, tad vīrietim ir pilnas tiesības meklēt jaunu sievieti, kura spēs dzemdēt viņam vēl kādu pēcnācēju... bet tas ar tādu noteikumu, ja pienākums pret iepriekšējo ģimeni ir izpildīts, un veselība ir tik laba, ka ir skaidrs ka virietis būs spējīgs izaudzināt un pavadīt dzīvē arī nākošos bērnus...

  24. sarma 2011. g. 2. septembrī, 10:41

    ... Bērns ir jāatlaiž, bet viņam ir jāatstāj doma un sajūta, ka ir MĀJAS, kurās viņu gaida un uzklausīs, ja būs nepieciešama palīdzība...

  25. . 2011. g. 2. septembrī, 10:32

    Njaaa - ļoti pazīstama situācija, bet domāju, ka tas nebeigsies drīz...

  26. Es 2011. g. 2. septembrī, 09:58

    Neviens bērns nav neko parādā saviem vecākiem, bet vecāki ir vainīgi savu bērnu priekšā.

  27. muž 2011. g. 2. septembrī, 09:31

    šķēres vajag arī vecvecākiem.

  28. Jurka 2011. g. 2. septembrī, 09:27

    Parasti bērnu ilgi, ilgi vaļā nelaiž vecāki ( vai 1 no vecākiem) , kuriem ir lielas un būtiskas savstarpējas problēmas pāru attiecībās. Jo viņiem jau nav ar ko savu dzīvi aizpildīt- tikai rūpes par bērniem. Tie, kuri grib ātrāk veltīt laiku tikai sev un otrai pusītei ( kas pirmos bērnu augšanas gadus nav iespējams tik pilnvērtīgi) , izaudzina patstāvīgus bērnus, kuriem var uzticēties. Un otro mūža pusi dzīvo skaisti, izbaudot mīlestību un prieku par savu laulāto draugu.

  29. Fallenangel » Jurka 2011. g. 2. septembrī, 14:20

    +500. Vērojot pārus, godīgi sakot, arī es esmu nonākusi pie tādiem secinājumiem. Bet man liekas, tad jau labāk dot mājas kādam mājdzīvniekam:D

Lai pievienotu komentāru no ārvalstīm, nepieciešams autorizēties ar TVNET, Orb.lv, Draugiem.lv, Twitter vai Facebook kontu.

TVNET    Orb.lv    Draugiem.lv    Twitter    Facebook    Google


TVNET aicina portāla lasītājus, rakstot atsauksmes, būt tolerantiem, iztikt bez rupjībām un saglabāt elementāras pieklājības normas. TVNET patur iespēju atslēgt lasītājus no komentēšanas iespējas.

Diskusiju un komentāru noteikumi