Bērnam nedrīkst aizliegt apmeklēt pasākumus!


 

« iepriekšējais 1 2 3

  1. eu nu tak 2011. g. 15. novembrī, 10:40

    beidziet dziedāt, ka padomju laikos baigi jau tur ideālie un kulturālie bērni auga.
    Kam tad tagad aug tie bērni? Tieši tiem "kulturālajiem", kas paši ir izauguši padomju laikos. Ja jau reiz tā audzināšana ir bijusi tik laba un pareiza, tad kā tas nākas, ka pēc vairākuma viedokļa, šo cilvēku bērni aug kā mežoņi?
    Es gan daudz nekādas audzināšanas neatceros no bērnības. Jā bija kaut kādas padomju stila domāšanas atraugas par to, ka jāciena kaut kāds vecāks cilvēks, neatkarīgi no tā, vai ir, par ko. Vienkārši bija jādara, jo tā vajadzēja. Un bez atbildes uz to "kāpēc" arī iekšēji krājās pretestība kaut kāda. Tas nāk uz āru savu bērnu audzināšanā.
    Es gan nedomāju, ka katra nākamā paaudze ir šausmīgāka. Tās ir savādākas, protams, bet nevar gribēt, lai precīzi tiktu atkārtota pašu bērnība.
    Bērnu radīju tad, kad pati apzinājos, kādas ir manas vērtības, ko vēlos nodot, iemācīt savam bērnam. Tāpēc tagad jūtos absolūti gatava tā visa nodošanai. Taču tā būs tikai paša bērna brīva izvēle, cik daudz no tā viņš paturēs sev par vērtībām. Nevar piespiest cilvēkam būt tādam, kāds viņš nav.

  2. es 2011. g. 24. oktobrī, 12:18

    Kopā ar bērnu kuram 5 gadi bijām uz koncertu,teikšu tā mans puika uzvedās labāk nekā dažs labs pieaugušais,kuri mums sēdēja blakus,skaļi ik pa laikam sarunājās un vēl pa mobilo bij jāparunā...................brrr riebjas bērni nemāk uzvesties,labāk kādreiz uz sevi paskataties

  3. pl 2011. g. 24. oktobrī, 11:18

    marihuaanu arii aizliedz jo ir probleemas izgliitot , tapeec es te nesaskatu probleemu ,kapeec man buutu jaameegina sadzirdeet kkas caur blaujosu beernu baru, priekš tam ir aukles un citi varianti , ir tomēr jāciena citi līdzpilsoņi, nav ko cept žēlabainus rakstus.

  4. Viltnieks 2011. g. 24. oktobrī, 10:44

    Afektīvus un hiperaktīvus bērnus jāatstāj mājās.
    Labi audzinātus un paklausīgus var ņemt līdzi uz pasākumiem.
    Diemžēl patreiz audzināt bērnus nav modē... ;(

  5. Fallenangel » Viltnieks 2011. g. 25. oktobrī, 13:24

    Esmu māmiņa, un teikšu šis komentārs ir par visiem 200% vietā.

    Arī mani tracina vecāki, kas tāpat kā mēs, ieradušies pavakariņot ar savu mazo, absolūti neskatās līdzi bērnam, lai neteiktu, ka netiek galā ar savu bērnu. Lieki piebilst, ka tas tracina, ja vēlos mierīgi un klusi pavadīt jauku vakaru, bet tā vietā man ir jāklausās kā pie blakus galda bērns burtiski auro nedabūjis kāroto. Mums šādu problēmu nav, jo respekts pret vecākiem ir ieaudzināts jau no mazotnes.

    Ja nemākat vai nevart tikt galā ar savu bērnu atstājiet to mājās, nevis bojājiet citiem pasākumus.

  6. gribu zināt 2011. g. 24. oktobrī, 10:00

    kurus konkrēti mākslas baudīšanas pasākumus bērni komentētājiem ir sabojājuši? es šoruden pabiju dažos - simfoniskā orķestra sezonas atklāšanas koncertā, neviena bļaujoša bērna, Šimkus koncertā - arī neviena raudoša bērna, Žizele- neviens kliedzošs sīkais. Arī vakaros restorānos nav manīti bērni. tiešām, kuros pasākumos ir traucējuši mazie brēkuļi???

  7. es 2011. g. 24. oktobrī, 09:45

    Bērni, tas ir labi, bet bērni ļoti ātri zaudē pacietību un interesi un tad vēcākiem jāsāk domāt, kur to nīdošos bērnu likt, jo vēl stundu viņš neizturēs. Pareizk būtu piecelties un ar visu bērnu iet prom, lai netraucē citiem, bet vecākiem gribās redzēt to,kā dēļ viņi atnāca un sākās pierunāšana vēl paciesties un visi apkārtējie ir spiesti to paciest.
    Un vēl - nez vai bērnam būs interesanti skatīties operu vai teātri mazā vecumā. Cita runa, ja bērnam par to ir interse. bet arī - jāizvērtē vecums.

  8. es » es 2011. g. 24. oktobrī, 12:23

    mans puika kuram 4 gadi bij uz baletu APBURTĀ PRINCESE un nosēdēja klusu visu izrādes laiku,tikai kad nāca ļaunā feja,tad ar tā pajautāja "vai tā ir tā ļaunā feja?""

  9. lily 2011. g. 24. oktobrī, 08:55

    "Iemācīt bērnu klusi un ieinteresēti vērot notiekošo uz skatuves..."

    Nevar iemācīt izjust interesi. Interese vai nu ir par kaut ko vai nu tās nav. Pieaugušie var iemācīties "pārkāpt pāri sev" un izlikties, ka viņus kaut kas interesē - tā teikt - aiz pieklājības, bet likt ko tādu darīt bērnam, manuprāt, būtu nežēlīgi. Katrs vecāks labāk pazīst savu bērnu, tāpēc var izvērtēt, vai gaidāmais pasākums bērnam šķitīs gana saistošs, lai nosēdētu 3 stundas vai nē. Man pašai bērni jau palieli un problēmu ar uzvedību sabiedriskās vietās - nav. Taču, neapmeklējam pasākumus bieži, jo liela daļa no tiem man pašai šķiet garlaicīgi. Nav jau daudz to kvalitatīvo pasākumu, kuru mērķauditorija ir gan bērni, gan pieaugušie. Lielākā daļa tomēr nav bērniem piemēroti, kaut vai tāpēc, ka par garu. Pirms dažiem gadiem ar bērniem biju uz moderno baletu. Paldies Dievam, man ienāca prātā paņemt līdzi rotaļlietas, jo jau pēc stundas bērni nevarēja nosēdēt. Kad mājās pārrunājām pasākumu - meita sūdzējās par to, ka "tur neviens nerunāja", tāpēc nevarēja saprast, bet puika teica, ka kafejnīca bija forša. Neticu, ka ir daudz tādu bērnu, kas kāru muti "sagremotu" operu, baletu un citas pieaugušo izklaides.

  10. kkk 2011. g. 23. oktobrī, 23:14

    nevar globāli neaudzinātam bērnam kko ieaudzināt tā pēkšņi no nekurienes!

    skolās vairs pat pedagogiem nav tiesību bērnus audzināt.

    ar ko es nedomāju ne brutalitāti, ne spīdzināšanu!

    tiesības var būt ikai un vienīgi kopā ar pienākumiem!

  11. tram pa ram 2011. g. 23. oktobrī, 22:22

    Nesaprotu tikai vienu- kādēļ padomju laikos bērni varēja izaugt kulturāli. Padomju produktiem eksistēja bijība pret svešiniekiem, pret vecākiem cilvēkiem un pret sabiedriskām vietām kopumā. Savā bērnībā neatceros nevienu epizodi, kad būtu atļāvusies kliegt sabiedriskajā transportā vai kāpt uz krēsla ar kājām.
    Vecākiem pietika tikai niknāk paskatīties, lai zinātu, ka izdaru ko nelabu.... MANĀ BĒRNĪBĀ, MAN KĀ BĒRNAM EKSISTĒJA KAUNS. Mūsdienās to vispār neredzu. Nekādas bijāšanas, nekādas paklausības.... un kāpēc man bērnu neaudzinātība ir jāpaciešs??? Man tam nav jāpatīk un es nekad sajūsmā nespiegšu par sīko, kas laiza tramvaja stiklu.
    Ja bērns neprot uzvesties un vecāki ir par stulbu, lai iemācītu, tad piedodiet, dārzenīši, bet mājās vien būs jāpaliek!!!

  12. tics tīdi » tram pa ram 2011. g. 23. oktobrī, 22:39

    Tādēļ ka neaudzinātiem bērniem dzimst bērneļi un tie tiek vēl mazāk audzināti !

  13. pl » tram pa ram 2011. g. 24. oktobrī, 11:23

    tapeec ,ka pastaaveeja dakteris beerziņš, labi atceros , bet tagad taa ir vardarbiiba, beerna tiesiibu paarkaapums, tikai tiek aizmirsts,ka iedresēt pienākumus ar kka vajag un ne jau ar moralizeesanu vai vaardu pluudiem to tik viegli panaakt

  14. zin>>pl » tram pa ram 2011. g. 24. oktobrī, 11:25

    es savus bērnus izaudzināju bez daktera bērziņa. Un apkārtējiem nav bijis jāsūdzas par bērnu uzvedību.

  15. lily » tram pa ram 2011. g. 24. oktobrī, 11:46

    kur ir pierādījums tam, ka padomju laikos tika izaudzināti kulturālāki bērni?
    1)teiciens: "kad mēs augām, tad gan tā nebija" ir tik vecs kā pasaule - katra paaudze nākamo uztver kā kaut ko šausmīgu, taču, visticamākais, nevis cilvēki kļūst nekurtulāri, bet pieaugušie ātri aizmirst kā ir būt bērnam un tolerance ar vecumu samazinās.
    2)esmu padomju laiku produkts, tāpat kā mani vienaudži. Vienīgā "audzināšana" bija iebiedēšana ar siksnu, žagaru vai ko citu. Mēs neuzvedāmies slikti, tāpēc ka baidījāmies dabūt pa pakaļu, bet mani bērni neuzvedas slikti, tāpēc, ka saprot, ka tas nav labi.
    3)cilvēkus ar nekulturālu, asociālu, deviantu un visādi citādi atšķirīgu uzvedību (atšķirīgu negatīvā nozīmē) var atrast jebkurās vecuma grupās.
    4)mūsdienās cilvēki ārkārtēji pārspīlē savas tiesības: tiesības uz klusumu, mieru. Sak, es samaksāju 50Ls par koncertu, man nedrīkst traucēt nekas. Ieslīguši kapitālistiskajās važās, cilvēki domā, ka viņi ar savu darbu vai vēl ar kaut ko ir "nopelnījuši" perfekto un ideālo dzīvi, kurā neviens sīkums nedrīkst patraucēt. Daudzi tik ļoti nobažījušies par savām tiesībām, ka paranojiski lūr uz bērniem un bezmazvai gaida, kad bērns "izstrādās" kaut ko, lai tikai apstiprinātos paša paranoiķa aizdomas.
    5)mūsdienās cilvēki tendēti redzēt tikai sevi, savas tiesības, savu labklājību, savas darbības. Esam pārlieku aizņemti rūpējoties par savām baudām, ekstrām, labklājību, ērtībām un esam neiecietīgi pret blakus esošo centieniem sev sagādāt to pašu.

  16. kkk 2011. g. 23. oktobrī, 17:18

    beidzot viena normāla ideja parādījās, bet nē brēcošo brīnumu vecākiem uzreiz jāprotestē!

    ja neesiet spējīgi disciplinēt savas atvases, sēdiet mājās!

  17. Disxx 2011. g. 23. oktobrī, 16:29

    ... "mums taču neienāk prātā liegt apmeklēt pasākumus visiem cilvēkiem, kuriem līdzi ir mobilie telefoni"..
    Telefonam var izslēgt skaņu vai izslēgt pašu telefonu, ko atvainojos nevar izdarīt ar bērnu, un cik esmu bijis šādos pasākumos cilvēki tomēr viņus izslēdz jo ļoti bieži ja kādam sāk zvanīt vai arī šis zvana mākslinieks vienkārši pārtrauc savu priekšnesumu un lūdz vai nu cilvēkam pārtraukt vai pamest zāli un ļoti bieži mākslinieks neatsāks koncertu ja tas cilvēks vieno no diviem nebūs izdarījis.

  18. Arī laimīgs tētis 2011. g. 23. oktobrī, 16:24

    Visi te par mākslu,par mākslu.... tāds salīdzinājums - jūs esat nopirkuši, teiksim, burciņu krējuma, bet viens mazs bērns pieskrien klāt, paķer burciņu un to piečurā, tajā pat laikā viņa sajūsminātie vecāki plaukšķina rokas un iniciē ovācijas. Vai šāda situācija jums šķistu normāla? Droši vien,ka nē. Nu lūk - opera vai teātris arī ir produkts, par kura baudīšanu cilvēki ir samaksājuši naudu un tieši tāpat nevienam nav tiesību bojāt produktu,ko kāds iegādājies. PROTAMS, ka runa nav par pašiem bērniem, bet gan par viņu stulbajiem, aptaurētajiem vecākiem, bet,ja vecāki citu valodu nesaprot, tad ir jāievieš administratīvi pasākumi, lai viņiem nerastos iespēja bojāt citiem pasākumu.

  19. :)))) » Arī laimīgs tētis 2011. g. 23. oktobrī, 17:39

    tētiņ, nejauc pirkstu ar p!mpi

  20. zeen 2011. g. 23. oktobrī, 16:23

    te dazhi laikam sapnjo, lai beerni tiktu sisti. un jo vairaak, jo labaak. veelams publiski, tikai nez kapeec aizmirst, ka uzreiz paraadiisies 50 citi gudrinieki, kuri teiks, fui, cik shausmiigi vecaaki, iekausta savus beernus, kas par maniereem uttt..

    starp citu pieaugushie :D ljoti biezhi aizmrst, ka citi neizsleedz telkefonus, klepo un citaadi traucee apkaarteejiem, nez vai vinjiem arii shie gudrinieki iet klaat un ar pirkstu raada un aizraada. domaaju, ka nee, mieriigi pacieshas, ali jau cilveeks izklepojas, bet ja beerns grib churaat, tad ir ak shausmas..
    nu nav vairs padomija, kad vecaaki ar beerniem seedeeja amajaas, liidz beernu 10 dzimshanas dienai un teaatri bija paredzeeti tikai cilveekiem, bez beerniem..

  21. Disxx » zeen 2011. g. 23. oktobrī, 16:37

    Labāk nemūldi.

    1. nevajag jau sist bērnu lai ieaudzinātu kādas pieklājības normas.
    2. Par mobīlajiem telefoniem, ļoti bieži paši mākslinieki pārtrauc koncertu līdz cilvēks ar mobīlo noliek vai pamet zāli uz neatgriešanos.
    3. cilvēks ja noklepojas pāris reizes tad viss ir ok, bet ja nepārtraukti tad jā, lūdz viņam atstāt zāli ja cilvēks nav sagatavojis kādu sūkājamu konfekti lai nomierinātu kaklu.

  22. izeja 2011. g. 23. oktobrī, 15:52

    Nelieciet uzrakstu: ieeja aizliegta, bet liecit: sods 700 Ls par trokšņa radīšanu operas laikā, neatkarīgi no tā, vai bērns, vai suns, vai telefons. Visām cēļumātēm ātri vien sagribēsies tupēt mājās ar saviem cālēniem, kad nāksies maksāt sodu no bērnu pabalstiem.

  23. ups » izeja 2011. g. 23. oktobrī, 16:16

    kas ir cēļumātes?

  24. G. 2011. g. 23. oktobrī, 14:21

    Esmu par to, lai ar bērniem tiek aizliegta ieeja pēc iespējas vairāk sabiedriskās vietās. Mani kaitina tie vecāki ar saviem šmurguļiem, kuri nekordinēti un skaļi uzvedas, kuriem tiek ļauts pārāk daudz, neņemot vērā vai kādam tas netraucē. Sēdiet mājās vai brauciet uz pļavu ar tiem saviem sivēniem.

  25. oi » G. 2011. g. 23. oktobrī, 14:23

    tevi ar bērnībā publiskās vietās sauca ir sivēnu kviecošo? Droši vien kaifoji no tā.

  26. to_oi » G. 2011. g. 23. oktobrī, 14:27

    Iespējams.. bet es neizvēlējos - piedzimt vai nē. Runa ir par pašu faktu - vietās, kur ierodās kāds ar bērniem gandrīz vienmēr izveidojas traucējoši apstākļi pārējiem apmeklētājiem.

  27. to_oi » G. 2011. g. 23. oktobrī, 14:32

    Varu piebilst, ka esmu aizrādījis vecākiem par viņu attieksmi vai precīzāk - attieksmes neesamību, parasti tad tiek uztaisītas lielas acis un apvainotas sejas, ar tekstiem - redz, dusmīgajam onkolim kaut kas nepatīk.. Kapēc gan man būtu jāpatīk?

  28. oi » G. 2011. g. 23. oktobrī, 14:46

    skaidrs ir tas, ka tev bērnu nekad nav un nebūs un, ja ir, tad es viņus neapskaužu. Pēc komentiem var secināt, ka lielākai daļai te vajag psihiatra palīdzību.
    Vecākiem protams ir jāmāca sava bērni uzvesties, nav jāņem līdzi uz pieaugušo pasākumiem, bet nu publiski lādēt un nozākāt bērnus, tas jau parāda cilvēka būtību. Bērns jau nav vainīgs, ka viņš ir kašķīgs un nav iemācīts uzvesties attiecīgi uzvedības normām, tas akmentiņš ir jāmet vecākiem. Baigie jau varonība komentāros nolamāt bērnus visādos vārdos. Vienai daļai vajag steidzami ārstēties, jo savādāk ar gadiem varat būt drauds sabiedrībai.

  29. to oi » G. 2011. g. 23. oktobrī, 18:41

    šos bērnus sev līdzi atved vecāki, un tā jau ir šo vecāku necieņa pret pārējiem cilvēkiem.Bērniņš met pīlītei ar akmentiņiem ( cik nu var rokās paņemt), mīļā māmiņa to pat neievēro, kad par to aizrāda, māmiņai lielas aci un uzrauta lūpa. Te raksta par bērnu ienīšanu- neviens neienīst bērnus kā tādus, bet nepatiku tiešām izraisa tie vecāku neaudzinātie un nemācītie mežonēni, un trakākais,ka to mežonēnu izdarības vecāki grib uzspiest kā normu pārējai sabiedrībai. Un tos, kas šeit paziņo, ka viņi netaisās to ciest, tad karsti mīlošie vecāki sāk visādi apsaukāt, sak, kā tad tā- tās taču mana bērna tiesības, bet nesaprot, ka tādas pat tiesības ir arī cilvēkiem, kas nav viņu bērni. Katra cilvēka tiesības stiepjas tikai tik tālu, kamēr tās neapdraud un nepārkāpj citu cilvēku tiesības.Ko tad dārgie vecāki teiktu, ja to pašu, ko atļaujas viņu bērni, sāktu darīt kāds pieaugušai , piemēram, piedzēries- izsauktu policiju, bet kāpēc?- jūsu bērns taču dara to pašu, tikai varbūt miniatūrā.

  30. zane 2011. g. 23. oktobrī, 10:04

    Ir situācijas, kad vecāki pazīst savu mazo - ja ir 100% garantija, ka būs kluss un netraucēs un ar jautājumiem uzmaksies pēc tam - ņemiet līdzi, bet, ja vecāki domā, ka koncerts, ko citi klausās atvērtu muti, ir tā vieta, kur izvest audzinošas sarunas ar mazo, vai kur ļaut viņam brīvību - tad neņemiet līdzi. No tā vai bērns no zīdaiņa vecuma iet uz kultūras pasākumiem nav atkarīgas, ko viņš darīs, kad pieaugs. Pat vienā ģimenē redzami dažādi varianti, kaut visi bērni vienādos apstākļos auguši. Tā ir elementāra cieņa pret līdzcilvēkiem - nedarīt neko tādu, kas viņiem traucē baudīt mākslu.
    Bezgala naivi domāt, ka mazuļa attīstība vienā vai otrā virzienā ir atkarīga no tā, vai viņu ņems uz izstādi vai koncertu vai neņems. Jaunie vecāki masveidā paši ir arvien neaudzinātāki, to lieliski var redzēt kaut vai veikalos - ja agrāk vecāks izgāja ārā ar mazuli, kurš brēc pēc konfektes, tad tagad bez sirdsapziņas pārmetumiem pieļauj, ka bērniņš (kurš nav vainīgs, ja vecāki dumji) piebļauj visu veikalu, izrausta mantas utt. Te jau jārunā tikai un vienīgi par pašu jauno vecāku kultūras līmeni. Ne par ko citu. Nu kļūst tas arvien zemāks, kļūst. To jau arī pēc komentāriem var redzēt. Kā tad bērns var kļūt par kulturālu cilvēku, ja vecāki ar absolūti nekulturālām metodēm cenšas piespiest līdzcilvēkus mīlēt viņu bērnus?
    Jo svarīgi jau ir nevis tas, ka mazais aiziet uz kultūras pasākumi, svarīgi ir sajust cieņu pret citiem šajā pasākumā un mazais ir sūklis - ja vecāki ir nekulturāli, ja viņiem nerūp līdzcilvēku labsajūta - bērnam arī tā nekad nerūpēs. Un nav svarīgi, ka bērns jau no 5 mēnešu vecuma ir klausījies Bēthovenu - ja viņš netiek audzināts ar gudrību un cieņu, Bēthovens var iet ......, jo aug kārtējais bezcieņas radījums.

  31. incis » zane 2011. g. 23. oktobrī, 11:08

    tas bija domats šim komentāram - piekrītu

  32. Laila 2011. g. 23. oktobrī, 09:48

    Diemžēl, bet esmu pret to, ka pasākumus apmeklē ar bērniem, pēc viena kocerta, kurš man palika nebaudīts, jo blakus sēdēja ģimenīte ar 3 gadīgu bērnu, kurš raudāja, runāja un vairākas reizes mamma viņu veda čurāt, vēlāk mātei pašai apnika un palaida bērnu brīvsolī.Tad nu sākās trādirīdis. Vairāki viņiem aizrādīja un es arī.
    Tā kā, ja nav kur atstāt bērnu, tad sēdiet mājās.

  33. incis » Laila 2011. g. 23. oktobrī, 11:07

    100% piekrītu

  34. :) 2011. g. 23. oktobrī, 09:44

    Šeit saduras divas pretējas uzskatu sistēmas, vieni domā, ka ir normāli cilvēki (pieaugušie - veseli, smuki, varoši) un ir grupas (bērni, veci cilvēki, invalīdi, garīgi atpalikušie, resnie, čāpstinātāji utt.), kuras normāli cilvēki var kaut kur ielaist vai nelaist, tāpēc, ka tā ir smukāk, ērtāk. Un otra uzskatu sistēma, kas pieņem, ka cilvēks ir cilvēks jebkurā gadījumā. Es ar pirmo uzskatu īpaši nelielītos. Kopumā šķiet, ka Latvijai tāls ceļš ejams.

  35. zane » :) 2011. g. 23. oktobrī, 10:22

    Tu tā stipri novienkāršo. Mazam bērniņam ir piemērotas vides un ir nepiemērotas. Jebkura vieta, kur bērnam ir stress, gribas raudāt vai kur viņu spiež sēdēt nekustīgi - nepiemērota vide. Nepiemērota vide ir arī tā, kur parāk daudz nepazīstamu cilvēku apkārt. Nepiemērota arī tā, kur parāk liels skaļums utt. Jebkurš pieaugušiem cilvēkiem domāts koncerts - bērniņam ir nepiemērots. Bet jaunie vecāki jau negrib tērēt savu laiku, ejot ar bērnu uz leļļu izrādi - labāk nepalaist garām SAVU koncertu un mierināt sirdsapziņu ar to, ka neatstāja jau bērnu vecmāmiņai. Nu negribas tiem jaunajiem domāt par bērnu un upurēt savas intereses un vajadzības.

  36. kakasons 2011. g. 23. oktobrī, 09:40

    Nesaprotu kāec visā tiek vainoti neaudzināti bērni, vai tad bērns pats sevi audzina?
    Man šķiet, ka jāvēršas drīāk pret vecāku neaudzinātību, ja nevar savam bērnam elementārus uzvedības pamatlikumus iemācīt.
    Mani mamma jau no 3 gadu vecuma uz teātrie veda, tagad man pašai mazulis un es zinu kā viņu audzināt kulturāli, bet ja būs kkādi aizliegumi bērnu nīdēju dēļ, es to nevarēšu darīt un LV būs zaudējusi kārtējo bērnu, kuru varē norakstīt pie zudušās popkultūras paaudzes...
    Attopieties! Vajag vecākus audzināt un tad jau viņi arī savus bērnus varēs izaudzināt!!!! Ja mammītes un tētuki nespēj savam bērnam iemācīt ko nozīmē vārdiņi "nē" un "nedrīgst" tad tādiem vecākiem vajag pašiem iemācīt vārdiņus - slikti vecāki!!!

  37. Ilona Cernovska (eve, ilonchiks, lonnite) 2011. g. 23. oktobrī, 03:48

    Ka noprotu,sis raksts ir attiecinats vairak uz aizliegumu apmeklet klasiskas makslas(opera,teatris,filharmonija)bauditaju vietam!Interesanti gan:Lidz kadam vecumam mes tiekam uzskatiti par "berniem" un no kada vecuma mes tiekam uzskatiiti par pieaugusajiem?!?Piekritisiet,ka ari 30 gadigs cilveks medz uzvesties nepieklajigi un turpat 6gadigais ir kluss kaa pelite!Piekritisu,ka uz sadam vietam nevajadzetu ñemt lidzi mazulus jaunakus par 6gadiem.Pirms vezt bernu uz kadu izradi vai koncertu-viñs ari ir jasagatavo!Izstastiet,ka ir jauzvedas pasakuma laika,un ir verts jau majas noskatities kadu izradi un noklausities kadu klasiskas muzikas skañdarbu un butu japievers uzmaniba tam,vai berns izrada interesi par klasisko makslu!Ja berns neizrada nekadu interesi-tad nu milie vecaki:NEÑEMIET BERNUS LIDZI UZ IECERETO PASAKUMU!!!Bet nenokariet galvu-reiz pa reizei meginiet pieverst viña uzmanibu klasikai!Nu un ja jau lidz 10gadu vecumam berns neizrada nekadu interesi,tad nav jegas uzspiest so nozari!
    BET NEDRIKST "BERNIEM" AIZLIEGT APMEKLET KLASISKAS MAKSLAS PASAKUMUS,TIKAI IEROBEZOT VECUMU,NO KADA VAR SAKT APMEKLET SOS PASAKUMUS!!!Dargie klasikas cienitaji:NESAUCIET BERNUS PAR "KNEVELIEM" UN VEL SAZIN KA,JO PAVISAM NESEN JUS PASI VEL TADI BIJAT!!!
    Cita tema ir sabiedriskie pasakumi,kuri nav paredzeti jaunakiem par 18!Seit nu es esmu par to,ka berniem ar,vai bez vecakiem-nav ko darit!

« iepriekšējais 1 2 3

Lai pievienotu komentāru no ārvalstīm, nepieciešams autorizēties ar TVNET, Orb.lv, Draugiem.lv, Twitter vai Facebook kontu.

TVNET    Orb.lv    Draugiem.lv    Twitter    Facebook    Google


TVNET aicina portāla lasītājus, rakstot atsauksmes, būt tolerantiem, iztikt bez rupjībām un saglabāt elementāras pieklājības normas. TVNET patur iespēju atslēgt lasītājus no komentēšanas iespējas.

Diskusiju un komentāru noteikumi