Ginekologs Vītols: vīram dzemdībās klāt nav jābūt!


 

« iepriekšējais 1 2 3 4 5 6 7 8

  1. mamma 2011. g. 12. oktobrī, 19:23

    Mans uzskats ir,ka bērna tēvam ir jāpiedalās dzemdībās,
    TIKAI TAD,JA:sieviete pati to vēlas un vīrietis brīvprātīgi vēlas,jo tas ir ģimenes kopīgais notikums,ne jau ginekologa....Tas ir burvīgi,kad bērns atverot acis var ieraudzīt abus savus vecākus....
    P.S.vīrietis nekad,nekad,nekad nevarēs saprast,izprast tās sāpes,sajūtas un emocijas,kas notiek ar sievieti grūtniecības un dzemdību laikā,jo viņš nekad nav dzemdējis un bijis stāvoklī,lai emocionāli izprastu sievieti,jo vīrietis ginekologs visu savu darbu dara pēc grāmatām mācīto,bet praktiskas pieredzes pašam nav nekādas un nevarēs būt...

  2. Rika 2011. g. 16. jūlijā, 12:13

    Grūtniecība nav nekāda slimība, bet gan dabīgs un pārejošs fizioloģisks process. Tas , vai vīrietim ir jāpiedalās bērna gaidīšanas procesā ( nodarbības, psiholoģiskā apstrāde u.t.t.)un dzemdībās,ir atkarīgs tikai un vienīgi no ABU partneru labprātīgas piekrišanas. Ja sieva uzstās, lai vīrs ir klāt dzemdībās, - būs tikai zaudētāja!! Personīgi es vīrieti negribētu sev blakus tādā brīdī. Es gribētu būt viena ( med. pers. neskaitās). Taisnība - mīlošs un ar atbildības sajūtu apveltīts vīrietis ( ja paveicas) daudz vairāk būs vajadzīgs pēc dzemdībām - garajās naktīs, dienas darbos, un, neapšaubāmi, - arī materiāli.. Un visa tā blefošana par emocionālo satuvināšanos dzemdību laikā ir pilnīgas muļķības.. Mēs ( sievietes) paliekam savās vietās, jūs
    ( vīrieši) - savās....

  3. latviete 2011. g. 28. jūnijā, 16:50

    par vīra klātbūtni dzemdībās viņš runā ne tikai subjektvi persongi, bet ar no vīrieša skatputnkta- vēloties palikt otra acīs spēcīgs un spējīgs.

  4. mamma 2011. g. 25. jūnijā, 22:06

    Mans vīrs piedalījās abu bērnu dzimšanas brīdī, un nevis tupēja starp kājām, bet bija blakus pie galvas, turēja roku, atbalstīja gan fiziski, gan morāli. Pirmajā reizē viņš bija tas, kurš noreaģēja, lai Rīgas dz.n. netiktu atstāta gaitenī "gaidot" uz ūdens kustēšanos, jo bērns atskrēja ātrāk, kā tur personāls bija gatavs viņu saņemt. Otrā reizē viņš bija blakus visas tās vairākpadsmit stundas, kamēr mocījos gaidību sāpēs un palīdzēja, kā vien bija viņa spēkos. Vecmāte pat varēja droši iziet no zāles un nokontrolēt blakus zālē notiekošo, jo redzēja, ka viņš nedz ģībst, nedz šausminās.
    Tā, ka - cik cilvēku, tik viedokļu un katram sava pieredze. Bet uzstādīt par dogmu tikai vienu no tiem ir galīgi garām.

  5. Rīta Rasa 2011. g. 25. jūnijā, 14:22

    Man ir trīs bērni. Vīram atļāva piedalīties tikai pirmajās dzemdībās.Diezgan bieži viņš meitai (kurai nu jau 11)ar lielu lepnumu !!! stāsta kā pirmais redzējis viņu izlienam no puņča. Iespējams tas atkarīgs no vīrieša, bet cik es atceros, tad vīram tika norādīta vieta man aiz muguras un no visa ''asiņainā '' viņš redzēja tikai šo neaprakstāmo dabas skaistumu.

  6. Rash 2011. g. 22. jūnijā, 15:25

    Neietu pie šī ārsta...nepatīk...tāds jēls...un uzskati!

    Ka tik paša sieva nav tieši tā (vai tad tu neredzēji, kā es mocījos dzemdējot tev bērnus!) arī pateikusi par viņa sānsoļiem...

    Man tas pat prātā neienāktu...es vīra piedalīšanos dzemdībās uztveru pavisam savādāk, tieši tāpat kā mans vīrs.

  7. lea » Rash 2011. g. 22. jūnijā, 18:34

    Es arī negribētu tādu ārstu. Izklausījās, ka viņam pašam sievietes apriebušās. Pēc raidījuma ļoti vīlos, viņš lika sprast, ka dzemdībās sieviete izskatās pretīgi un labāk vīrietim tādas šausmas neredzēt.
    Bērna nākšana pasaulē ir brīnums, ļoti skaists mirklis, un man žēl, ka daži tēvi to nav piedzīvojuši un sapratuši.

  8. ese 2011. g. 22. jūnijā, 09:41

    nu ja tā godīgi, tad es arī par šo tēmu vēl padomātu! Mans vīriņš piedalijās abās dzemdībās, it kā pats gribēja , es ļooti gribēju.. tagad sexa it kā jau viss ok, bet orālo viņš man nav sniedzis vairs nekad. Pirms bērniem šo lietu pielietoja daudz! :(

  9. mamma 2011. g. 22. jūnijā, 09:09

    Tieši tā... tas nu nav tas, kas jāredz...

  10. mamma 2011. g. 21. jūnijā, 14:42

    Esmu dzemdējusi 4 bērnus un neesmu jutusi vajadību pēc vīra dzemdību zālē. Pēc profesionāla personāla gan. Ja vēlreiz būtu jādzemdē - nostāja tā pati. Tas ir mans - tikai sievietes darbiņš. Samīļošanu pēc dzemdībām - jā, to gan gribu!!

  11. Janičs 2011. g. 20. jūnijā, 19:12

    Vīrietim dzemdību zālē nav ko darīt. Tad jau varbut menstrācijas arī ar muti vēl uzsūkt sieviņai?

  12. biruta 2011. g. 20. jūnijā, 11:57

    Milzīgs paldies D-Rim Vītolam,1995.g man tika veikta unikāla (tajā laikā operacija),
    Cenrādis netika piestādīts,Vītols ir ĀRSTS AR LIELO BURTU,PALDIES jUMS!!

  13. sieviete 2011. g. 19. jūnijā, 12:46

    tie viriesi kuru sievas dzemdeja 20-30 gadus atpakal,dzemdibas nepiedalijas,bet tad kapec visi tagad pamet sievas un mekle citas?vai tad piedalisanas vai nepiedalisanas ir vainiga,ja gaajejs,tad aizies jebkuraa gadijumaa,vai bija klat,vai nebija dzemdibaas.Un cik gimenu,tik viedoklu,negribat nepiedalaties,kas gribes tas piedalisies,un nav ko te uzspiest savu viedokli.

  14. Apmierinātais 2011. g. 19. jūnijā, 07:48

    Manuprāt, Šāds cilvēks nedrīkst strādāt par to ko viņš dara patreiz. Katram vīrietim ir Jāredz sava Bērniņa nākšana pasaulē.
    Tieši tāpēc ka Latviešu Tēvi negrib vai nevēlās vai viņiem netiek atļauts piedalīties dzemdībās, ir izveidojusies situācija - pilna Latvija ar bezatbildīgiem, neizglītotiem (augstākā izglītība neskaitās ), iedomīgi egoistiskiem ( dzimumlocekļa un pudeles ) kalpiem - lupatām, "vīriešiem" - aliņš zobos un skatās kurā "dēlī" caurumu atrast ar vieglu piekļuvi !!!
    Patiesībā prostitutkas nevis vīrieši.
    Kas traucē pēc videnes pabeigšanas obligāto fiziskās izturības kursu 6 mēnešus, kur vienkārši norauj jumtu visai iedomībai, augstptrātībai un stulbumam.

  15. Ivka » Apmierinātais 2011. g. 27. jūnijā, 11:36

    Interesanti, kā pirms gadiem 30 - 40 neviens vīrietis nepiedalījās dzemdībās un tomēr - ģimenes bija daudz stiprākas un vīrieši tā apkārt nešļūca kā tagad??? Bet tie dzemdībās stāvētāji tik klapē vienu bērnu pēc otra - dažādām sievietēm - un visām stāv klāt dzemdībās? ;)

  16. asa 2011. g. 18. jūnijā, 11:26

    Pilnīgi piekrītu tiem, kas uzskata, ka pašās dzemdībās nav jābūt klāt bērna tēvam,. Līdz tam brīdim un uzreiz pēc bēŗna piedzimšanas ok, tad kad jau pievākts un novākts ir viss. Sieviņa jau smaida un mazo kopā radīto dzīvībiņu tēvs var paņemt rokās
    Varat jau te stabulēt, ka lūk manējam , vai man tas nav iespaidu atstājis - muļķības. Zemabziņā tas ieperinās un to izdzēst nevar - sen pierādīts fakts. Pagaidiet pēc 10-20 kopdzīvē izlien ārā, vīrietis savā sievietē pēc dzemdību skatījuma , lielākā vai mazākā mērā saskata tikai un vienīgi māti, atražotāju, seksualitātes iekāriens pazūt, un gribat vai nē bērnu radību pārņemtās, tavs vecis skatīsies pār plecu uz citām. Varat jau te publiski apgalvot kā tas tā nav, bet patiesība ir skarba, un pienāks moments ka jūs to apjautīsiet. Ja te vīrieši izsakās , ka tas ir normāli būt klāt paturēt rociņu, pamasēt muguriņu, un tt, savulaik es gan nepiefiksēju kurā momentā tas bij tik ļoti nepieciešams???, nu labi, tad varbūt tomēr vajadzētu padomāt vai viss ar galvu kārībā, ja to tik ļoti kārojas redzēt, pareizāk jau, ka vīrietis domā par ģimenes labkājību un nodrošinājumu, nevis mācās ar topošo māmiņu kopā elpot. ( nu tas ir marazms visas tās nodarbības , pūšanas un elšanas - lēta prece - mārketings, ko mūsdienu dārzeņiem pārdod. Kas vai tad agrāk bērni nepiedzima! Bija tāpat viss kārtībā un neviens par kultu to netaisīja).
    Ir forši, ka vīrietis raugās uz savu mīļoto, sava bērna māti un redz viņu foršu un ziedošu, un domā, kā viņa to paveica un atkal ir tāda pati kā agrāk un vai pa tiešām par to mazo caurumiņu var dabūt laukā manu bērnu un tas lielais vēders ar pazuda momentā hm - nezinu. To tikai var paveikt manējā.!!!!

  17. Apmierinātais » asa 2011. g. 19. jūnijā, 07:54

    Kas ieperinās zemapziņā ??? KAS ieperinās ???
    TAS KA VIŅAM VĪRIETIM IR JĀNES ATBILDĪBA PAR SAVIEM VĀRDIEM UN DARBIEM ???
    VAI TAS IR SLIKTI ???
    JA viņš to nevar izdarīt tad viņš nav Vīrietis, viņš ir Grīdas lupata, mēsls, nekas, tukša vieta, ja viņš nevar ar savu palīdzību Radīto Dzīvībiņu palīdzēt saņemt !!!
    NOLĀDĒTS !!! Līdz kam ir domāšanā jāiziet cilvēkam savā slinkumā, izlaidība, un perversijās, redziet "redzējis bērniņu dzimstam un nevar uz citu sievieti vairs paskatīties" !!!
    UN TAS IR PAREIZI KA NEVAR PASKATĪTIES, IR JĀNES ATBILDĪBA PAR SAVIEM DARBIEM UN SAVIEM VĀRDIEM.

  18. Nu jau nu » asa 2011. g. 19. jūnijā, 17:43

    Nu nevajag jau par visiem spriest pēc savas pieredzes, ja tava lupata ietekmējās no dzemdību procesa un pēc tam vairs tevi negribēja, tas nenozīmē, ka visi ir tādi mīkstie.

  19. Fallenangel » asa 2011. g. 20. jūnijā, 03:21

    Pievienojos to viedoklim, kas apgalvo, ka dzemdību zāle nav tā vieta, kur vīrietim ir jābūt. Jā, ok līdz dzemdību zālei un pēc dzemdībām, es teiktu katra vīrieša pienākums. Dzirdot aizkulises no vecmātēm par dzemdībām ar vīru piedalīšanos, viedoklis lielākajā daļā gadījumu būs noraidošs. Kādēļ? Pamatojums pavisam vienkāršs - visu pirms ne visi gribētāji fiziski spēj šo skatu izturēt (vīrieši nereti dzemdību zālēs ģībst), tādejādi personālam ir jānovēršas no nākamās māmiņas, lai izvilktu gribošo papuci ārā, otrkārt vīrieši mēdz arī traucēt personālam darīt savu darbu, izrādot nevajadzīgu inciatīvu (sajūsmā filmējot pastumj vecmāti nost, lai skats būtu labāks vai nepareizi traktējot vecmātes ieteikumu māmiņai), treškārt psiholoģisku iemeslu dēļ, jo kā tavs vīrs reaģēs uz dzmedībām varēs redzēt tikai pēc tam. Stāsts no dzīves - jaunā māmiņa nerimstas raudāt, izrādās vīrs pēc dzmedībām esot sacījis, ka viņš viņu pirms dzemdībām esot mīlējis, tad tagad tikai spējot cienīt. Skumji, lai neteiktu vairāk. Un var pat viņu saprast - dzemdības nav gluži kā filmās, viss tīrs un skaists, 30min un mazais klāt - ir asinis, urīns, izkārnījumi, milzīgā atvere... Pat man kā sievietei dzemdību skati burtiski izraisa riebumu, neskatoties uz to, ka pati esmu māte, tad kādēļ, lai katrs vīrietis par to būtu sajūsmā?! Dalība dzemdībās nav vīrišķības, bet emociju jautājums. Vīrieša dvēselē pirms tam neielīdīsi, lai uzzinātu kāda būs reakcija pēc tam.
    Un pat ja vīrietim šis skats neliktos tīkams vai viņam pietiktu drosmes sievietei pēc dzemdībām to atklāti pateikt, neskatoties uz to, ka ir redzējis kā sieviņa cīnās un cik gūti tas nāk? Nedomāju, ka tāds vīrietis atrastos...

  20. lora 2011. g. 17. jūnijā, 18:59

    piedalīties vai nē sava bērna dzimšanā ir katra vīrieša PERSONĪGĀ izvēle. sievietei tā ir jāpieņem un āmen.
    ārsta viedoklis par sievieti, kas pēc tam var vīrieti šantažēt... ir tikai viedoklis:) un tas tā arī jāuztver.
    šantažēt, apelēt vai da jebko citu darīt var un nevar, jo nespēj vai nemaz nevēlas ko tik banālu pasākt!
    āfrikas cilšu piemērs dzemdību organizācijā ir attiecīgas sabiedrības kultūras ilustrācija, kuru tā arī jāvērtē- ah, redz, kā viņiem tas notiek!
    bērna piedzimšana ir ļoti spilgts, emocionāls un citādi spēcīgs mirklis. mans vīrs to piedzīvoja un 15 gadu laikā ( meitai ir 15 gadi jau) ne mirkli to nav nožēlojis. tikko pajautāju, lai nemuldētu savā vārdā viņa emocijas :)

  21. Konsuella 2011. g. 17. jūnijā, 17:21

    Piekrītu ārstam - dzemdībās vīram nav jāpiedalās. Un nav te runa ne par kompleksiem, ne tamlīdzīgām lietām.

  22. bebe 2011. g. 17. jūnijā, 16:17

    un ķipa tām kuras dzemdējušas vienas,neviens vīrs nav nekur pamucis...aprobežoti...

  23. dviiniite 2011. g. 17. jūnijā, 15:04

    VESELĪBU, IZTURĪBU UN PANĀKUMUS DARBĀ!!!
    PALDIES DAKTERIM PAR MEITIŅU, ilgi nevarējām tikt pie bērniņa !
    Kas attiecās uz rakstu, es piekrītu, ka vīram nav ko darīt dzemdībās, jo mēs sievietes esam šai brīdī neprognozējamas, emociju pilnas, nevarīgas, un viss kas notiekās dzemdību brīdī, nez vai radīs kādas īpašas emocijas vēlākās attiecībās, un ja kāda māmiņa ir pierunājusi savu vīru piedalīties (paturēt rociņu), vai esat padomājuši, kas ar jūsu mīļoto notiek vēlāk...tur arī rodās iekāre pēc kaut kā tīra..
    Mīļās māmiņas, mīliet sevi un mazuli ko jūs gaidāt, mīliet savus vīrus un nākamos tēvus, bet neaizmirstiet par sekām kuras mēs pašas radām, un raudām gaužas asaras un brīnamies - KĀPĒC ????

  24. man » dviiniite 2011. g. 17. jūnijā, 16:03

    žēl, ka Tev tik neveselīgas attiecības ar vīru, kā arī, ka esi tik kompleksaina un rneprognozējama.
    Mans vīrs bija klāt, kad dzima dēls, nebija ne mirkli jāpierunā piedalīties, tas likās pašsaprotami. Un mēs kopā visas tās 11h visi trīs darbojāmies, lai pats mazākais tiktu ārpus vēdeam. Ne es bju emocionāla vai neadekvāta (un pat ja būtu, tad ne jau vīra priekšā par to jākaunas... kas tās par attiecībām tad vispār..), ne arī viņš vienkārši turēja rociņu, bet gan aktīvi piedalījās, palīdzēja man un bērniņam, bet pašās beigās, kad mazais bija klāt, tieši viņš pirmais ar mazo darbojās kamēr mani šuva. Un ne viņš ir sācis uz citām skat'ties, ne arī intīmajā dzīvē kas mainījies. Ja ir normālas un veselīgas attieības, tad šis jautājums ir pašsaprotams..

  25. dd » dviiniite 2011. g. 18. jūnijā, 07:10

    Dakteris jau laikam zina,ko runā.Dažām ir ļoti paveicies,jo zinu arī tādus,kas pasaka,man pēc tā,ko redzēju dzemdībās,uz tevi vairs netāv-paceļ cepuri un čau!

  26. padomāju 2011. g. 17. jūnijā, 13:19

    "Kādēļ vīrietim tik ļoti patīk sievietes kailums? Tas laikam ir no dzimšanas - viņš to iesūc ar mammas pienu." - interesants secinājums! it kā sievietes mātes pienu nebūtu zīdušas! un ko ar tiem večiem, kas no pudelītes baroti zīdainībā?

  27. becī 2011. g. 17. jūnijā, 11:01

    Beidziet uzbraucienus. Vītols ir ļoti labs ārsts. Veica man lielisku operāciju pirms daudziem gadiem. Par viņa nostāju abortu jautājumā pilnīgi piekrītu. Par vīra klātbūtni dzemdībās tiek diskutēts visu laiku.... tas ir katra pāra savstarpējo sajūtu un attiecību jautājums. Man vīrs bija klāt, tas nekādi neiespaidoja viņa seksuālās izjūtas pret mani - drīzāk uzlaboja mūsu attiecības. Pēc padsmit gadiem izšķīrāmies, bet man pat prātā neienāca piesaukt dzemdību grūtības. Te jau jārunā par sievietēm šantāžistēm un tām muļķēm, kas vīru grib noturēt par katru cenu...lūk tā gan ir problēma saistīta ar audzināšanu un mūsu sieviešu materiālo atkarību.

« iepriekšējais 1 2 3 4 5 6 7 8

Lai pievienotu komentāru no ārvalstīm, nepieciešams autorizēties ar TVNET, Orb.lv, Draugiem.lv, Twitter vai Facebook kontu.

TVNET    Orb.lv    Draugiem.lv    Twitter    Facebook    Google


TVNET aicina portāla lasītājus, rakstot atsauksmes, būt tolerantiem, iztikt bez rupjībām un saglabāt elementāras pieklājības normas. TVNET patur iespēju atslēgt lasītājus no komentēšanas iespējas.

Diskusiju un komentāru noteikumi