« iepriekšējais 1 2 3

  1. fraka 2011. g. 19. septembrī, 15:53

    Cik vīriešiem Latvijā varētu būt fraka vai smokings? Cik saprotu, tad dienas uzvalks te neder pēc eksperta teiktā. Un cik daudzi var atļauties attiecīgo tērpu iegādāties?

  2. Zeķubikse 2011. g. 15. septembrī, 10:50

    tad tagad man beidzot pielēca, kāpēc kino ir skatāmas operas - tiem kas vēlās skatīties operu, bet negrib šķirties no kedām un caurajām džinsām..

  3. Zeķubikse 2011. g. 15. septembrī, 10:49

    Nesaprotu tos cilvēkus, kas labprātīgi vēlās apmeklēt operu (tātad ir kaut kāds intelekta līmenis)un var atļauties biļetes, BET nav poņas, ka tur ir jāierodas solīdi ģērbtiem (neiet runa par uzvalku, vakarkleitu utt, bet zolīdi un tīri).. žēl.. mēs kad ejam uz operu, tas ir kā svētki un vienmēr sapošamies, jo tas šo vakaru padara vēl lieliskāku.

  4. Do to ?! un sokrātam. 2011. g. 14. septembrī, 09:55

    Tīrās apenēs, bītlenē, T-kreklā, džinsītēs un -uz operu ! Nav nekāds snobisms uzvilkt kokteiļkleitiņu vai greznāku kostīmiņu , un katram sevi cienošam vīrietim ir uzvalks svētku reizei. Esmu bijusi dažādu valstu operās. Visur cilvēki pošas. Tā nav izrādīšanās, bet cieņa pašam pret sevi un citiem. Katra iestāde vai tā opera, teātris, sporta halle prasa savu apģērbu.Starp citu, redzēju, kā operā neielaida tūristus, kuri bija kreklos.

  5. Opermiile 2011. g. 13. septembrī, 13:45

    Te jau bija komentārs par to, ka raksts ir veltīta pirmizrādēm. Un man patika tas komentārs par ģērbšanos LaScala u.c. dižām operām.
    Par to ancugu būšanu turpinot - es esmu bijusi arī operās divās valstīs uz Austrumu pusi, izrādes - absolūta sajūsma, apģērbi t.sk. parterā - milzīgs pārsteigums, piemēram, atlasa treniņtērpi Odesā un tādi ļoti interesanti vakartērpi Maskavā. Pie mums tādas kleitas būtu nu dikti liela eksotika un sarunu temats vismaz divām dienām. Tāpēc es piekrītu, ka uz operu ir jāvelk svētku drēbes. Protams, neaizmirstot, ka operā svarīgākai ir pati opera kā izrāde.
    Es esmu tādās pašās domās, kā viens cits komentētājs - galvenais, lai drēbes būtu vismaz tīras un dāmu uzvedība pieklājīga. Un kungi smēķētu vismaz 10 metrus no ieejas.
    Es savā mūžā uz pirmizrādi esmu bijusi tikai vienu reizi. Nekādu dižo sajūsmu vai kādu neaizmirstamu vilšanos nepiedzīvoju, tiesa, no šīs pirmizrādes es neko neatceros, bet atceros, kā piemēklēju un meklēju atbilstošu vakarkleitu.
    Tad nu labāk jau būtu gājusi uz 2.izrādi kleitā, kura man jau bija.

  6. Kangarooo 2011. g. 13. septembrī, 12:38

    Sen jau uzzinaaju galvenais lai justies eerti
    taa ari eju- mati 20cm ar super zheleju uz augsu un eertaas plataas bikses.

  7. mvd 2011. g. 12. septembrī, 21:35

    tāpēc arī tai operai ir n-to ļimonu parāds - ka šādi automātiski tiek atsijāti tie, kas labprāt ietu uz operu, bet ir pārāk pieklājīgi, lai uzvilktu savu labāko apģērbu, kas NAV fraka un vakarkleita, bet to, kam ir tās prakas, ir pārāk maz, lai tie nosegtu operas izdevumus

  8. ............. 2011. g. 12. septembrī, 20:37

    tā kā uz pirmizrādi nāk tikai ar ielūgumiem, tad tur protams sava etiķete. Bet vienkāršiem ļautiņiem jau ar nav jāierodas džinsās un džemperī ar auseklīšiem. Kau kādu etiķeti jau ievērot vajag.

  9. smilga 2011. g. 12. septembrī, 16:37

    Vai tad tikai rīdzeniekiem ir atļauts iet uz operu? Ja speciāli brauc ar autobusu 300 km,tad jāpadomā, ko vilkt mugurā. Esam operā diezgan bieži un ir patiešām patīkami redzēt, kā publika ģērbusies. Ne pārspīlēti grezni, bet izmeklēti un gaumīgi, var redzēt, ka rūpīgi gatavojušies gan jaunieši, gan pensionāri. Tas gan par tiem, kuri sēž balkonos.

  10. he 2011. g. 12. septembrī, 16:19

    kaut kur internetā reiz bija uzdots jautājums - Vai uz operu ņemt līdzi džemperi Rimi maisiņā, jo varbūt mājās ejot būs auksts :D

  11. O! 2011. g. 12. septembrī, 15:36

    Manuprāt, aizvainojošāk ir dārgajās vietās skaisti saposušies gulētāji!

    Izvēlos labāk aiziet 5. reizi uz Gulbju ezeru, nekā nopirkt etiķetei atbilstošu apģerbu

  12. es » O! 2011. g. 12. septembrī, 16:46

    Protams, tāpēc, ka atbilstošs apģērbs uzliek cilvēkam tādu, kā rāmi, citādāk jākustās, jāuzvedās, kaklasaite spiežas kakliņā, normālas kurpes ar sen nevilktas kājas nospiež, protams ne tik ērti, kā sporta kurpēs, kuras katru dienu valkājot ļoti ērtas palikušas, visu laiku domā, ka tik nepazaudēt apročpogas, sievietēm tāpat, kleita, kurpes uz papēdīša, visa make up padarīšana, matu sakārtojums, jā šaizīgi patiesi.
    Bet redzi ir vīrieši, kuri katru dienu iet uz darbu uzvalkā un kaklasaitē, tieši tāpat ir sievietes, kuras ikdienā nēsā lietišķus kostīmiņus un kurpes un papēdīša, tāpēc izejot sabiedrībā, šādiem cilvēkiem nešķiet, ka tiek aizskartas viņu tiesības vai viņi paši, ja tiek pieprasīts noteikts ģērbšanās stils, tā ir viņu norma ikdienā, izskatīties atbilstoši vietai uz kuru iet un šādi cilvēki neies uz operu ģērbušies, kā ejot uz veikalu sestdienas rītā.
    Problēmas ar ģērbšanos pasākumos ir tikai tiem, kuri nezina neko vairāk, kā kedas, džinsas un t-krekls un tas nekādi nav saistīts ar brīvu izturēšanos un snobisko ideju nicināšanu, vienkārši cilvēks pats ir patizls un savu nevarēšanu, kautrēšanos - kā tad es tā, kā mazs puika šlipsē un žaketē, ja draugi ieraudzīs apsmies, slēpj aiz lieliem plakātiem - snobismam nē un mani visiem ir jāpieņem tādu, kāds esmu, jo pie mums ir demokrātija.

  13. O! » O! 2011. g. 12. septembrī, 19:25

    Mieru, tikai mieru!
    Kedās uz Operu nekad neesmu gājusi un neiešu. Vienkārši uzskatu, ka vakartērpa neesamība, nav iemesls lai neietu uz Operu.
    Bija brīdis, kad uz izrādēm varēja dabūt labas vietas par samērā zemām cenām (nepilni četri lati parterī) - manuprāt ir vienkārši smieklīgi atteikties no pasākuma tikai tāpēc ka nav vakarkleitas!

    Tāpat pēc izrādes skrējienā uz garderobi visi kļūst vienlīdzīgi - veiklākais un nekaunīgākais tiek ātrāk mājās :)

  14. Elza 2011. g. 12. septembrī, 14:55

    Palasot komentārus skaidri redzams, ka lielākajai daļai nav nekādas saprašanas par to - kur kā jāierodas. Tīri padomju pionieri! Protams žēl. Tad nav jābrīnās, ka ierodoties uz tik burvīgu un vienreizēju pasākumu kā piemēram kāzas - daļa dāmu un kungu ir skaisti saposušies, bet citi ierodas kā no gultas izkāpuši.... un pati līgava ceļ kleitu līdz ceļiem .... Patiesībā nožēlojami, lai neteiktu vairāk...

  15. Krekls » Elza 2011. g. 12. septembrī, 16:19

    Vai Tu, augstprātīgā Elza, vari iedomāties tādu faktu, ka lielākā daļa no komentētājiem nevar nopirkt vakartērpu/smokingu? Karaliene jau nesaprot, kāpāc tauta kliedz pēc maizes. Lai taču paēd pagaidām kūkas, ja maizes nav, vai ne? Nu, un šeit jau minēja, ka cilvēks labāk 4x noskatās to izrādi, kaut arī parastā apģērbā. Kas tur tāds nicināms būtu?

  16. ieteikums » Elza 2011. g. 12. septembrī, 16:57

    Es Jums, Elza, ieteiktu padomāt, kāpēc esat tik nelaimīga!
    Un, izlasot Jūsu komentāru, skaidri redzams ir tas, ka Jums ir ļoti niecīga saprašana par interpunkciju. Tas par cilvēka būtību liecina vairāk nekā apģērbs.

  17. Anks 2011. g. 12. septembrī, 14:24

    Tas gudrelis aizmirsa piebilst:parterī un beletāžā.Jā,piekrītu - tur jāizskatās eleganti,lai gan dažas prasības ir pārspīlētas...Nu parādiet man šleperi frakā,vai kādu citu saeimas deputantu???Ne velti,glamūrās modes slejās politiķi nefigurē.Tā lūk...

  18. Signe 2011. g. 12. septembrī, 13:30

    Tā jau viss ir pareizi, tikai jāņem vērā fakts, ka lielākā daļa sieviešu NEMĀK uzvesties un kustēties garajā kleitā! Ļoti bieži var no sirds izsmieties, kā sievietes uzvedas šajās skaistajās kleitās...

  19. ES 2011. g. 12. septembrī, 13:08

    Tiem, kuri te pukst, ka nav ne vakarkleitas, ne frakas un smokinga, ieteiktu atkārtoti izlasīt rakstu, tur bija teikts uz PIRMIZRĀDĒM IERODOTIES, uz pirmizrādēm parasti ir lūgtie viesi, respektīvi, tiek izsūtīti ielūgumi, ielūgumos parādas pasākuma statuss un tam piemērotākais apģērbs, pirmizrāde ir ļoti svinīgs pasākums, tāpēc arī ģērbšanās etiķete ir atbilstoša!
    Uz parastu ierindas izrādi katrs var doties ģērbies atbilstoši savam intelekta līmenim un saprašanai par pieklājīgu apģērbu.
    Operas vide, pati zāle, interjērs ir grezns un tāpēc arī pieprasa noteiktu ģērbšanās stilu - pieklājīgu, svinīgu un greznu, atbilstoši pasākuma norises vietai, salīdzinājumam, pie vecmammas uz kartupeļu talku, viss drizāk ņemsiet līdzi gumijas zābakus, jo lauks mēdz būt mitrs un dubļains, tieši tāpat ar apģērbu, ņemsiet līdzi tādu, kuru nav žēl sasmērēt vai saplēst, un diez vai ģerbsiet uzvalku un ādas kurpes, vai kādu greznāku kleitu, tieši tas pats ir ar operas namu, katrai vietai savs apģērbs.
    Uz parastu izrādi pilnīgi pietiek ar melnu uzvalku un vienkārši kaklasaiti un parastām tīrām ādas kurpēm vīriešiem un bizness klases kostīmiņu, vai pieguļošu klasisku kleitu un kurpēm sievietei. Šīs prasības nav nekas ārkārtējs, jo jebkura vīrieši vai sievietes garderobē var atrast kaut vienu šādu apģērba gabalu.
    Un tie kuri atļaujas iet džinsās un t-kreklos, piedodiet, totāla necieņa pret sevi un apkārtējiem, tāda sajūta, ka audzēti mucā un pa spundi baroti, ka pilnīgi nesaprot uz kurieni iet un kas tas par pasākumu, jo pārsvarā jau cilvēki sapošas, kad iet uz operu, jo katru dienu uz turieni neiet un sapošoties uzlabojas arī garastāvoklis.
    Tākā, nekopēsim no citiem šo vienaldzību pret savu ārējo izskatu un centīsimies iešānu uz operu sev padarīt vēl patīkamāku sapošoties.

  20. es » ES 2011. g. 12. septembrī, 13:23

    a haha ha. kādam jābūt cilvēkam, lai domātu ti kaprobežoti. kāds tam sakars ar inteliģenci>?

  21. ES to es » ES 2011. g. 12. septembrī, 16:24

    Un cik cilvēkam jābūt aprobežotam, lai ierastos operas namā botēs, džinsās un t-kreklā????

  22. jauki 2011. g. 12. septembrī, 12:17

    tātad, ja es esmu sakrājusi naudu operas biļetei, bet nav garās vakarkleitas, pavadoņa frakā un limuzīna (neērti braukt garā kleitā un meikapā ar sabiedrisko transportu) ir nepieklājīgi doties baudīt mākslu?!?

  23. Exxlib » jauki 2011. g. 12. septembrī, 19:06

    Gan Vīnē, gan Parīzē ļaudis uz/no operas pārvietojas ar sab.transportu - metro! Nepierasti tos greznos tērpus tur redzēt, bet ir skaidrs, ka tā ir norma!

  24. neka 2011. g. 12. septembrī, 11:23

    uz operu vienmēr eju vakarkleitā. Velku maiņas apavus. Vīrs tumšā uzvalkā. Un katru reizi redzu ntos pārus, kuri ierodas džinsos, T-kreklā, izbalējušā un netīrā bītlenē. Neticu, ka tas ir vienīgais, ko viņi varēja atļauties vilkt uz operu.

    Tāpēc, vecāki, topošie vecāki... māciet saviem bērniem lietišķo etiķeti, lai pieaugot uz tiem nerādītu ar pirkstu un nešausminātos par viņu neizglītotību, ko pārņēmuši no vecākiem :)

  25. ?! » neka 2011. g. 12. septembrī, 11:29

    Kāda starpība kā cilvēki iet uz šādiem pasākumiem. Tās ir klišejas. Labāk tīrā bītlenē un džinsos nekā sasmakušā vakarklietā, ko kāda ome klišejas vadīta izvilkusi no skapja..

  26. ^^5 » neka 2011. g. 12. septembrī, 13:04

    redziet, daži cilvēki iet skartīties operu, bet citi rādīt savas drēbes. dažī varbūt abus.

  27. oi 2011. g. 12. septembrī, 10:53

    operā neesmu bijusi pasen, bet nu uz teijāteri daudzi iet kā uz vietējā kolhoza kluba pasākumu

  28. uuui » oi 2011. g. 12. septembrī, 12:58

    kas tad ir teātris? tas jau nav nekas vairāk par balagānu.. tāpat kā opera .. kāda starpība kādās drēbēs to redzēt?

  29. oi>>uuui » oi 2011. g. 12. septembrī, 13:40

    nu nevajag jau lepoties ar to, ka esi pamuļķis

  30. saulite 2011. g. 12. septembrī, 09:36

    Nu varbūt vakarkleitas un smokingus nevajag vilkt,bet kaut kādu klasisku apģērbu jau nu gan. Jo nu kad paskaties kādi cilvēki kādos apģērbos atļaujās aiziet tad tiešām paliek kauns- vai tad tiešām uz operu jāiet uggo zābakos,džinsās un kaut kādos džemperos- domāju ka nē.
    Pati apmeklēju operu regulāri un vakarkleitu nevelku,bet nu zolīdu klasisku kostīmiņu gan.

  31. sena 2011. g. 12. septembrī, 08:46

    Kad tas Bude dzimis???
    Arī izslavētajos psrs laikos uz Operu džinsos negāja,jo tad tāādu ne katram bija . Un vienmēr uz Operu gāja smuki sapucēti.
    Bet tagad jau gan uz Operu neeju,jo tik tiešām nav ko vilkt mugurā,jo vakartērpa vienkārši NAV. Bet lai tādu izīrētu un vēl Operas biļeti iegādātos,tad tai izrādei ir jābūt ZELTA VĒRTĪBAI,ko Žagars uztaisīt nav spējīgs.

« iepriekšējais 1 2 3

Lai pievienotu komentāru no ārvalstīm, nepieciešams autorizēties ar TVNET, Orb.lv, Draugiem.lv, Twitter vai Facebook kontu.

TVNET    Orb.lv    Draugiem.lv    Twitter    Facebook    Google


TVNET aicina portāla lasītājus, rakstot atsauksmes, būt tolerantiem, iztikt bez rupjībām un saglabāt elementāras pieklājības normas. TVNET patur iespēju atslēgt lasītājus no komentēšanas iespējas.

Diskusiju un komentāru noteikumi