Parīzes modes nedēļu nav iespējams izskriet vienā elpas vilcienā, tāpēc, lai gan tā jau iet uz beigām, vēl aizvien piedāvājam iepazīties ar demonstrētajām modes gigantu skatēm. Šoreiz vārds Valentino, Chanel un Saint Laurent.
Jaunās kolekcijas: Valentino, Chanel un Saint Laurent
Valentino zemūdens pasaule
Elegance un sievišķība - tās ir vērtības, kāpēc mēs mīlam «Valentino» tērpus. Kreatīvie direktori Marija Grācija Kjurī un Pjērs Paolo Pičolli šoreiz skatītājiem piedāvāja interesantas apģērba krāsas - īpaši tumši zilā rotaļājās vairākos tērpos jaunajai sezonai.
Kolekcijas tēma asociējas ar īstu zemūdens valstību, kur mīt dažnedažāda dzīvība. Tā ir jaunā paaudze tauriņiem, kas tika akcentēti pagājušajā apģērbu kolekcijā.
Patīkami redzēt printus ar grafiskajiem ziediem, kas ir aizkavējušies no šā gada rudens/ziemas kolekcijas.
Un kāpēc gan ne, ja izskatās labi?
«Chanel» ar tvīdu par sieviešu tiesībām
«Chanel» modes nama skate bija veltīta stiprām sievietēm, kuras vairākas pēdējās desmitgades ir cīnījušās par vietu sabiedrībā un savām tiesībām. Karla
Lāgerfelda radītie tvīda kostīmi viennozīmīgi sievietei piešķir pašpārliecinātību
un mērķtiecību uz konkrētu sapņa piepildījumu.
Kolekcijā sievietes dabas brīvību var saskatīt arī hipiju stila apģērbos. Daudz nianšu no 60. un 70. gadu modes kopumā - trapeces griezums, A siluets, platās bikses, trikotāžas kostīmi, pop art printi utt.
Un krāsas! Tās Karls ir teju atņēmis tauriņu spārniem - batika un pludinātie toņi, izskatās fantastiski!
«Saint Laurent» glemroks
Lai gan Saint Laurent pieturas pie savas iemīļotās 60. gadu tematikas, tomēr kolekcijas apģērbu modeļi ir atšķirīgi no citām skatēm. Šoreiz modes zīmols apbur ar košajām krāsām un audumu spīdumiem. Vērojot kolekciju, sāk
skanēt ausīs glemroks vai četrdesmit gadus sena disko mūzika, kas nenoveco.