Twitter sācis sadarbību ar filmu studiju Paramount

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/ScanPix

Īso vēstījumu sociālais tīkls "Twitter" sācis saviem lietotājiem piedāvāt iespēju pirms pirmizrādes noskatīties jaunas filmas, sākot ar studijas "Paramount" ražoto "Super 8", turklāt piedāvājot bezmaksas popkornu, raksta informācijas tehnoloģiju portāls "TechCrunch".

"Twitter" lietotāji ASV varēs pieteikties uz īpašu filmas izrādi 9.jūnijā pirms valsts mēroga pirmizrādes 10.jūnijā, raksta portāls.

Izmantojot birku (angliski "hashtag") "#Super8Secret", "Twitter" lietotāji saņems saikni uz interneta vietni, kur iegādāties īpašo izrāžu biļetes. "Twitter" informē, kā tā esot pirmā šāda veida partnerība ar filmu studiju.

"TechCrunch" korespondente Lēna Rao tomēr raksta, ka īsti nesaredzot labumu "Twitter" lietotājam vairāku iemeslu dēļ. Viņa dzīvo samērā lielā ASV pilsētā Čikāgā, taču tur nav paredzēts "Super 8" īpašais seanss. Savukārt "bezmaksas" popkorna piedāvājums ir saistīts ar citu uzkodu pirkumu.

Biznesa portāls "Nozare.lv" ir novērojis, ka ASV kinoteātros ir lieli uzkodu stendi, kur pārdod ne tikai dažādu veidu popkornu (saldu, sāļu, ar kausētu sviestu utml.), bet arī konfektes, desas, picu, ar sieru pārlietus meksikāņu "nachos" čipsus un milzu izmēra dzērienus.

Kā raksta Rao, piedāvājums apskatīt filmu un saņemt "bezmaksas" popkornu ir tikai veids, kā paziņot, ka "Paramount" savu filmu pirmizrādēs reklamēs arī ar "Twitter" palīdzību.

"Šķiet, ka te ir reklāmas attiecības, kas cenšas maskēties par piedāvājumu kinomīļiem," secina Rao.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu