Facebook testē integrētu pirkšanas funkciju (1)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AP/Scanpix

Sociālais tīkls «Facebook» ceturtdien paziņojis, ka testējot integrētu iespēju nopirkt reklamētos produktus, uzspiežot uz pogas ar uzrakstu «pirkt».

Testēšanā piedalījās vairāki mazie un vidējie uzņēmumi no ASV.

«Datoru vai viedtālruņu lietotāji varēs uzspiest pogai «pirkt» reklāmās un tiešā veidā iegādāties produktu, nepametot «Facebook«,» paziņoja vietne.

Ar jaunās funkcijas palīdzību uzņēmumi varēs veicināt produkcijas pārdošanu ar «Facebook» palīdzību.

«Facebook» atbildēs par norēķinu karšu drošību. Būs iespējams reģistrēt kartes datus, lai turpmāko iepirkšanos padarītu ātrāku.

Finanšu analītiķi uzskata, ka «Facebook» nākotnē varētu nopietnāk pievērsties uzņēmējdarbības veicināšanai sociālajā tīklā.

«Facebook» iepriekš ieviesis funkcijas, kas ļauj lietotājiem nosūtīt draugiem īstas dāvanas, kā arī ziedot labdarībai.

Komentāri (1)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu