Facebook uz ziņu saitēm novirza vairāk apmeklējumu nekā Google

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AP/Scanpix

Sociālais tīkls «Facebook» patlaban novirza vairāk lietotāju uz ziņu saitēm nekā kādreizējais šīs jomas līderis «Google», raksta žurnāls «Fortune».

Kā noskaidrojusi izpētes kompānija «Parse.ly», patlaban 43% apmeklējumu, kas nāk caur citos resursos izvietotām saitēm, ziņu mediji saņem no «Facebook», bet 38% - no «Google».

Kopā «Facebook» patlaban ziņu medijiem piegādā sešu miljardus skatījumu un vairāk nekā miljardu unikālo apmeklējumu mēnesī, vēsta «Parse.ly».

Vēl pagājušā gada janvārī «Facebook» ievietotās ziņu mediju saites piegādāja tikai 20% no visiem šāda veida apmeklējumiem. Tagad šis apjoms vairāk nekā dubultojies.

«Parse.ly» klienti ir vairāk nekā 400 lielākās ziņu un mediju kompānijas, tostarp tradicionālie izdevēji «Wired», «The Atlantic», «Reuters», «The Daily Telegraph» un interneta mediji «Mashable», «The Next Web» un «Business Insider».

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu