Amerikāņu nekomerciālais bezpeļņas fonds AIDS Healthcare Foundation (AHF), kurš cīnās pret AIDS izplatību, Savienotajās Valstīs ir sācis informatīvu reklāmas kampaņu, kuras nolūks ir brīdināt sabiedrību par riskiem saslimt ar seksuāli transmisīvajām slimībām (STS).
Iepazīšanās aplikācijas vaino STS izplatībā
Reklāmas izkārtnēs, ko fonds izvietojis Losandželosā, konkrēti norāda uz tādām mobilajām iepazīšanās lietotnēm kā Tinder un Grindr, uzsverot, ka tās veicina cilvēku iespējas tikt pie ātra beznosacījumu seksa un attiecīgi arī veicina STS izplatību, atsaucoties uz BBC, ziņo Newsru.com.
«Šādas mobilās iepazīšanās lietotnes katastrofāli maina «seksuālo ainavu», gadījuma sakarus padarot tikpat vienkārši pieejamus kā picu,» saka fonda vadītāja Vitnija Kordova. «Jaunajai paaudzei šādas lietotnes dod iespēju atrast ne tikai partneri rokas stiepiena attālumā, bet arī dažādas saslimšanas.»
Līdzīgas formas antireklāma, kurā izmantoti Tinder un Grindr zīmoli, jau ir paguvusi izmantot šo lietotņu izstrādātāju un vadītāju neapmierinātību. Piemēram, Tinder advokāti jau paziņojuši, ka šis ir tikai «klajš mēģinājums graut Tinder reputāciju un panākt, ka lietotnes izmantotāji veic AHF piedāvātās AIDS pārbaudes».
Lai vai kā, fonds savu reklāmas un antireklāmas kampaņu pārtraukt negrasās; tieši otrādi - kampaņas izkārtnes paredzēts jau tuvākajā laikā izvietot arī Ņujorkā un Maiami.