5 lietas, ko tu nezināji par Skype

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AP/Scanpix

Daudzas no mūsdienu tehnoloģijām var salīdzināt ar Šveices armijas nazi, proti, viens vienkāršs rīks ar daudzām iespējām. Tomēr bieži vien no visa pieejamā klāsta izmantojam vien pāris funkciju, kas galu galā neļauj mums īstenot visu izvēlētā rīka potenciālu un novērtēt tā pozitīvo ietekmi uz mūsu ikdienu un darba produktivitāti.

Šogad pie lietotājiem nonāca arī «Skype» versija uzņēmumiem, kas sevī ietver pietiekami daudz jaunu funkciju un iespēju, kas ļautu darbiniekiem atvieglot savstarpējo komunikāciju, uzlabot efektivitāti, bet uzņēmumam kopumā – ietaupīt.

Tāpēc BiSMART ir apkopojis vairākas vērtīgas funkcijas, kas ikdienā varētu lieti noderēt:

Visi kontakti vienuviet

Komunikācijas laikmetā kontaktu loks mēdz pieaugt ļoti strauji, it sevišķi, ja tā ir biznesa specifika. Domājam, ikviens ir pieredzējis situāciju, ka pa visu biroju tiek meklēta kādas konkrētas personas kontaktinformācija. Meklēšanā tiek pavadīts laiks, bet mūsdienās, kā zināms, laiks ir nauda. Tāpēc «SkypeforBusiness» šo problēmu atrisina – var veidot kopīgu uzņēmuma kontaktu datu bāzi, kas būs pieejama visiem darbiniekiem.

Dalies ar savu darbvirsmu, dokumentu hipersaitēm, kontaktiem

Viena no labākajām «Skypeforbusiness» funkcijām, kura lieti noder kopīgam darbam, ir iespēja ar savu video sarunas biedru dalīties ar sava datora darbvirsmu. Tā otram sarunas biedram var attālināti demonstrēt prezentāciju, rādīt video, attēlus, dokumentus utt. daudz ērtāk un pārskatāmāk.

Savukārt, ja uzņēmums izmanto «Office 365» biznesa versiju, tad, augšupielādējot dokumentu mākonī, būs iespējams dalīties ar hipersaiti uz dokumentu. «Outlook» automātiski piešķirs rediģēšanas atļauju cilvēkiem, kam sūtīsiet hipersaiti, tā dokumentus varēsiet caurskatīt un labot tiešsaistē.

Sapulces tiešsaistē vai vebināri līdz pat 10 tūkstošiem lietotāju

Protams, lielākā «Skype» priekšrocība ir bezmaksas ziņojumapmaiņa, taču, ja jāveido ciešas ilgtermiņa attiecības, bez video iztikt nav iespējams. Tiešsaistes attēli atklāj sarunas biedra reakciju – acu skatienu, sejas izteiksmi utt. Lietotāju aptaujas liecina, ka teju trīs ceturtdaļas zina par iespēju sarīkot videokonferences, taču tās izmanto tikai daži procenti tērzētāju.

Iespējams, ir vērts mainīt paradumus un neskaitāmas tērzēšanas ar kolēģiem aizstāt ar vienu videokonferenci. «Skype» bez maksas vienai video sapulcei var pieslēgties līdz pat 25 cilvēkiem, «Skype forBusiness» - līdz 250, savukārt apvienojums ar Office365 ļauj palielināt dalībnieku skaitu līdz pat 10 tūkstošiem lietotāju.

Izmanto aptaujas rīku, lai uzzinātu kolēģu viedokli

Pagātnē ir palikuši laiki, kad kolēģu vai partneru viedokļu noskaidrošanai vajadzēja izmantot papīra anketas, ārējos resursus vai arī pašam visus aptaujāt. Tagad to var izdarīt ar aptaujas rīku, kas ir pieejams «Skype» versijā uzņēmumiem. Piemēram, ja videokonferences vai prezentācijas laikā raisās diskusija par kādu jautājumu, tad to droši var risināt caur šo aptaujas rīku.

Sāc tērzēt vai veic video zvanu no PowerPoint vai Word

«SkypeforBusiness» (bijusī platforma «Microsoft Lync») ir veidota tieši uzņēmumu vajadzībām, tā ir visai cieši integrēta «Microsoft Office» rīkos un ir pieejama kā mākoņpakalpojums «Office 365». Tas ļauj arī sākt sapulces no lietojumprogrammām, piemēram, Word un PowerPoint, lai prezentētu savu darbu. Nav vairs jāsūta failu dokumenti turpu šurpu, pietiek vien uzklikšķināt uz lietotāja vizītkartes un sākt sarunu.

Ja «Skype» plānots izmantot kā biznesa komunikācijas platformu, jāatceras, ka ierastā ziņojumapmaiņas vide un tās biznesa versija nav gluži viens un tas pats.

«Biznesa versija nodrošina iespēju strādāt kopā attālināti tikpat efektīvi kā klātienē, daloties ar saturu (dokumenti, prezentācijas, piezīmes utt.), izmantojot dažādus saziņas veidus, piemēram, čatu, video zvanus, interneta konferences no jebkuras vietas un ierīces. «SkypeforBusiness» nodrošina arī administrēšanas rīkus, kas palīdz viegli pārvaldīt lietotājus un aizsargāt informāciju,» skaidro «Microsoft Latvia» Office Biznesa grupas vadītājs Andrejs Juščenko.

Par BiSMART

«BiSMART»ir platforma,kur tiekas bizness, idejas un viedās tehnoloģijas. BiSMARTapvieno progresīvākos, veiksmīgākos un atvērtākos uzņēmumus, kas ir saistīti ar biznesa tehnoloģiju pakalpojumiem un ir plaši pazīstami kā Latvijā, tā pasaulē. Vienkārši par sarežģīto! Vairāk par BiSMART aktivitātēm var uzzināt šeit: www.bismart.lv

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu