Twitter atbrīvojis no reklāmām aktīvākos lietotājus

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: RIA Novosti/Scanpix

Mikroblogošanas vietnes Twitter administrācija pēc savas iniciatīvas no šauras lietotāju grupas jaunumu plūsmas ir izņēmusi reklāmas. Kādam tās izzudušas pilnībā, bet citiem to daudzums ir ievērojami samazinājies. Par to, atsaucoties uz personīgo pieredzi, vēsta portāls Recode.

Tā uzturētāji apgalvo, ka izmaiņas ieviesta jau pirms dažiem mēnešiem. Vārdā nenosaukti Recode informācijas avoti apgalvo, ka starp tiem Twitter lietotājiem, kam vairs nav jāpārtin reklāmas ieraksti, ir ne tikai slavenības. Izvēloties, kam reklāmu atslēgt, Twitter ņēmuši vērā arī to, cik akt'vii ir šie lietotāji un kādu rezonansi rada to ieraksti, lai neciestu būtiskus zaudējumus, bet vienlaikus parūpētos, ka lietotājs servisu izmanto iespējami ilgi proti, pat neaizdomājas par iespēju no tā atrakstīties.

2015.gada decembrī Twitter sāka izmēģināt tehnoloģiju, kas reklāmas atainotu arī tādiem cilvēkiem, kuri mikroblogošanas vietni apmeklē, taču tajā nav reģistrējušies. Atbilstoši Twitter datiem, šādu apmeklētāju ir 500 miljoni mēnesī.

Jāpiezīmē, ka Twitter reklāmas ieņēmumi ir visai ievērojami. 2015.gada trešā ceturkšņa dati liecina, ka peļņa no reklāmas bijusi 513 miljoni ASV dolāru - par 60% augstāka nekā analogā periodā gadu iepriekš.

Abonēšanas maksu, kas lietotājiem dotu iespēju atbrīvoties no reklāmas baneriem jaunumu plūsmā, Twitter pagaidām nepiedāvā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu