Bīstamās lietotnes visvairāk izmanto uzņēmēji

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AP/Scanpix

Allot un Kaspersky Lab iepazīstina ar mobilo lietotņu un tīmekļa adrešu analīzes rezultātiem, kā arī potenciāli bīstamas uzvedības profiliem un parāda, kā sakaru pakalpojumu sniedzēji var piedāvāt efektīvu drošības pakalpojumu.

Pasaules vadošais drošības un monetizācijas risinājumu sniedzējs Allot Communications Ltd. (NASDAQ, TASE: ALLT) kopā ar globālo kiberdrošības uzņēmumu Kaspersky Lab šodien informēja, ka ir laists klajā pārskats Allot Mobile Trends Report H1 2016, Mobile Users at Risk. Izmantojot uzvedības profilu kopu, pārskatā ir analizēta saistība starp mobilo lietotņu un tīmekļa adrešu izmantošanu un lietotāju iespēju inficēt ierīci ar ļaunprogrammatūru. Rezultāti liecina, ka indivīda uzvedība ir būtisks un pat izšķirošs iespējamības inficēties ar ļaunprogrammatūru rādītājs. Turklāt pārskata autori norāda, ka sakaru pakalpojumu sniedzējiem ir unikāla iespēja aizsargāt apdraudētos mobilo ierīču lietotājus ar selektīviem drošības pakalpojumiem, kas tiek piegādāti no to tīkla vai mākoņa.

Allot Mobile Trends Report H1 2016, Mobile Users at Risk

Galvenie atzinumi

  • Iespējamību inficēties ar ļaunprogrammatūru nosaka gan lietotāja uzvedība tiešsaistē, gan pati lietotne vai tīmekļa adrese. Citiem vārdiem sakot, to nosaka ne tikai lietotne, bet arī tas, kā jūs to izmantojat.
  • Visriskantāk uzvedas lietotāji, kas izmanto mobilos sakarus uzņēmējdarbībā. 79 % komersantu un 67 % komersanšu katru dienu izmanto potenciāli bīstamas lietotnes.
  • Samērā apdraudēti ir arī jaunieši un pusaudži — 65 % no viņiem katru dienu izmanto potenciāli bīstamas lietotnes.
  • Lai gan mobilo lietotņu lejupielāde parasti ir aizsargāta, to turpmākā izmantošana nav aizsargāta, tādējādi padarot lietotājus neaizsargātus pret ļaunprogrammatūrām.

«Mūsu mobilo sakaru tendenču atzinumi skaidri parāda, ka lietotāju aizsardzība tīkla līmenī būtu visefektīvākā metode, lai pasargātu no dažādu veidu mobilajiem apdraudējumiem, jo šādi drošības pasākumi var sniegt aizsargjumtu visām darbībām tiešsaistē,» sacīja Allot Communications tirgvedības asociētais viceprezidents Janīvs Sulkess. «Turklāt mobilo sakaru operatori atrodas ideālā pozīcijā, lai nodrošinātu aizsardzību patērētājiem un uzņēmumiem. Mēs saskatām mobilo sakaru operatoru lielisko izdevību identificēt un sasniegt apdraudētos klientus, no sava tīkla vai mākoņa novirzot viņiem personalizētu drošības pakalpojumu,» turpināja J. Sulkess.

«Mēs sākām sadarboties ar Allot Communications vairāk nekā pirms gada, lai garantētu drošību mobilo sakaru jomā. Sadarbība sākās ar to, ka mēs nodrošinājām Allot ar Kaspersky Anti-Virus programmatūras izstrādātāja rīkkopu, lai būtu iespējams filtrēt un aizsargāt mobilo sakaru datplūsmu no ļaunprogrammatūrām un citiem kiberdraudiem. Tagad mēs ar prieku paplašinām šo sadarbību un pievēršam nozares uzņēmumu uzmanību mobilo ierīču lietotāju potenciāli bīstamai uzvedībai — lai gan daudziem lietotājiem mobilās ierīces ir galvenais piekļuves punkts internetam, tikai aptuveni puse no viņiem mobilajās ierīcēs izmanto drošības risinājumus,» komentēja Kaspersky Lab tehnoloģiju licencēšanas vadītājs Aleksandrs Karpickis.

Allot Mobile Trends Report (5 + 1 Touch-Point Triggers for Smart Customer Engagement)

Pētījumā ir analizēta 500 tūkstošu pēc nejaušības principa atlasītu mobilo ierīču lietotāju mobilo sakaru datu kopa septiņu dienu periodā, ietverot operētājsistēmas Android, iOS un Windows Phone. Kaspersky Lab ļaunprogrammatūru eksperti piešķīra kategorijas šīs izlases 500 visvairāk izmantotajām tīmekļa adresēm, bet Allot kategorizēja izlases 500 visvairāk izmantotās lietotnes, kā arī klasificēja katru lietotnes un tīmekļa adreses paraugu kā drošu vai bīstamu. Lai noteiktu iespējamību inficēties ar ļaunprogrammatūru, Allot sasaistīja iepriekšējā pārskatā Allot Mobile Trends Report (5 + 1 Touch-Point Triggers for Smart Customer Engagement) identificētos uzvedības tiešsaistē profilus ar to ikdienā izmantotajām lietotnēm un tīmekļa adresēm.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu