Bērni un jaunieši izvēlētos papildu mobilo internetu, nevis kabatas naudu

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AFP/LETA

68% jauniešu vecuma grupā no 15 līdz 19 gadiem labāk izvēlētos lielāku mobilā interneta daudzumu, nevis kabatas naudas pieaugumu, bet vecuma grupā zem 14 gadiem internetam priekšroku dod 73% aptaujāto, liecina telekomunikāciju operatora «Bite» veikts pētījums.

«Mainoties videi, tehnoloģijām un mūsu pašu attieksmei pret tehnoloģiju izmantošanu, mainās motivējošo faktoru raksturs,» pētījuma rezultātus skaidro psiholoģe Agita Ābele. «Dažkārt ikdienas darbi, mācības un vecāki jūtami zaudē cīņā par bērna uzmanību un emocionālo gandarījumu, salīdzinot ar dažādām spēlītēm, filmiņām un citām izklaidēm.»

Viņa uzskata, ka papildus interneta apjoms pats par sevi nav slikts, tomēr jautājums ir par to, «kādam nolūkam, ar cik dziļu emocionālo iesaisti vai arī kā cita vietā tas tiek lietots».

Savukārt «Bite» klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Oksana Stankeviča uzskata, «ja bērns vairāk novērtē šāda veida atalgojumu, nevis naudu, par kuru tāpat tiks iegādāti našķi, tad kāpēc gan to nesniegt tieši mobilā interneta veidā», vienlaikus norādot, ka svarīgi sekot līdzi tam, lai internets tiktu tērēts jēgpilni.

Pētījums veikts 2016.gada aprīlī, sociālajā tīklā «Draugiem.lv» aptaujājot 10 000 respondentu.

Kā vēstīts, «Bite Latvija» pērn apgrozīja 68,2 miljonus eiro, kas ir par 12% vairāk nekā 2014.gadā.

Pērn uzņēmuma EBITDA jeb peļņa pirms procentiem, nodokļiem, nolietojuma un amortizācijas bija 14,6 miljoni eiro, kas ir pieaugums par 31%, salīdzinot ar 2014.gadu, kad EBITDA bija 11,9 miljoni eiro.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu