ASV iedzīvotāji pie dažādiem ekrāniem vidēji pavada vairāk nekā desmit stundas dienā

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Caro/ScanPix

ASV iedzīvotāji pie dažādiem ekrāniem pavada vidēji vairāk nekā desmit stundu dienā, kas ir par apmēram vienu stundu vairāk nekā pirms gada, vēstīja ziņu aģentūra UPI, atsaucoties uz kompānijas «Nielsen» veiktu pētījumu par ASV patērētāju paradumiem šā gada pirmajā ceturksnī.

Saskaņā ar pētījuma rezultātiem ASV iedzīvotāji pie dažādiem ekrāniem - televizora vai mobilajām ierīcēm ar interneta pieslēgumu - vai vismaz klausoties radio pirmajā ceturksnī pavadīja vidēji desmit stundas un 39 minūtes dienā.

Tāpat pētījums liecina, ka gan televīzija, gan radio joprojām ir ASV patērētāju biežāk izmantotie mediji, lai gan būtiski pieaudzis mediju patēriņš caur viedtālruņiem un planšetdatoriem.

«Nielsen» pētījumā secināts, ka mainās skatītāju televīzijas izmantojuma paradumi, un apmēram 50% iedzīvotāju izmanto gan digitālo video ierakstītāju, gan video straumēšanas pakalpojumu, piemēram, «Netflix», «Hulu Plus» un «Amazon Prime» pakalpojumus.

Tradicionālo televīzijas pārraižu skatīšanās popularitāte pieaug, palielinoties iedzīvotāju vecumam, bet digitālo un ar televizoru savienoto ierīču lietojuma īpatsvars visaugstākais ir jauniešu vidū, secināja pētījuma autori. 18-34 un 35-49 gadu vecuma grupā iedzīvotāji apmēram vienādās daļās izmanto gan digitālo, gan tradicionālo televīzijas saturu.

94% ASV pilngadīgo iedzīvotāju ir televizors, 81% - viedtālrunis, 77% - digitālā video atskaņošanas iekārta un 58% ir planšetdators.

Salīdzinājumā ar pagājušā gada pirmo ceturksni visstraujāk pieaudzis ar internetu savienotā datorā, viedtālrunī vai planšetdatorā programmu vai tīmekļa starpniecību pieejama satura lietojums.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu