Facebook piesaka cīņu reklāmu bloķētājiem

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: PantherMedia/Scanpix

Pasaulē visvairāk lietotais sociālais tīkls Facebook ir raidījis tādu kā brīdinājuma šāvienu, liekot noprast, ka reklāmas baneru bloķēšana, izmantojot speciālos rīkus, tam nav pieņemama un lietotājiem tāpat nāksies reklāmas skatīties.

Speciālo reklāmas bloķētāju popularitāte pieaug, taču tas nozīmē, ka uzņēmumi, kuru galvenais ienākumu avots ir tieši reklāma, samazinās.

Facebook tagad darījis zināmu, ka labi saprot reklāmas baneru kaitinošo dabu, tomēr lietotājiem tāpat nāksies ar tām sadzīvot. Tiesa gan, viņiem tiks nodrošināti rīki, lai paši varētu izvēlēties, kāda tipa materiāli viņiem tiek rādīti, ziņo BBC.

«Tā kā mēs cilvēkiem nodrošinām aizvien vairāk un plašākas kontroles iespējas, mēs arī sāksim rādīt reklāmas tiem, kuri izmanto reklāmu bloķēšanas programmatūru,» sacījis Facebook reklāmu biznesa viceprezidents Endrjū Bosvorts.

Citiem vārdiem, lietotāji varēs izvēlēties, kāda tipa reklāmas viņi redz, atlasot zīmolus un nozares, kas viņiem šķiet interesanti.

«Cilvēkiem nepatīk redzēt reklāmas, kas uz viņiem neattiecas vai traucē satura baudīšanā,» piebildis Bosvorts.

Reklāmu bloķēšanas rīki mobilajās ierīcēs parasti nedarbojas, no kurām Facebook gūst lielāko apmeklējumu, taču to radītais baneru ekspozīciju samazinājums tāpat naudas izteiksmē ir mērāms miljardos. Atbilstoši BBC informācijai, reklāmas bloķētājus lieto aptuveni 200 miljoni cilvēku.

Jau ziņots, ka iepriekšējā biznesa gada ceturksnī Facebook ieņēmumi no reklāmas bija 6,2 miljardi ASV dolāru jeb 5,55 miljardi eiro.

Jāteic, ka šī nav pirmā reize, kad Facebook aktīvi iesaistās, nosakot, ko tīkla lietotāji redz savās jaunumu plūsmās. Kā vienu no pēdējiem soļiem Facebook nupat sāka rīkoties, lai no jaunumu plūsmām aizvāktu vai vismaz ierobežotu ar «skaļos» virsrakstus, aiz kuriem patiesībā slēpjas «tukšas» ziņas.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu